Bekijk originele versie : Doen of niet?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
duracellkonijn
14-03-2010, 16:07
Ik wil een raad van een man
vrouwen gaan dit niet begrijpen!
Een aantal jaren geleden was ik dolverliefd op een vrouw.
ze was het mooiste wat me ooit is overkomen
Tot ze opeens verdween en niet meer van zich liet horen.
Ik heb toen alles geprobeerd om weer contact met haar te krijgen maar ze leek van de aardbodem te zijn verzwolgen.
ik ben daarna gaan trouwen.
een paar weken geleden ben ik haar toevallig tegengekomen op straat.
we hebben wat bijgepraat en ze was indertijd verdwenen omdat ze met haar neef in duitsland moest trouwen.
Dat is echter misgelopen en nu is ze gescheiden.
Ik heb nu wel een probleem want elke keer ik met mijn vrouw in de koffer duik fantaseer ik over haar.
ik heb trouwens nooit met haar s e x gehad maar heb me altijd afgevraagd hoe het zou zijn en de laatste weken wordt het erger en erger.
Ik weet dat mijn vrouw nooit een tweede vrouw zou toestaan en scheiden wil ik niet omdat ik mijn kinderen niet wil verliezen.
Ik denk er nu sterk aan om een relatie desnoods een one night stand te doen.
doen of niet?
hebben jullie eventueel ander advies?
wie heeft er hier een tweede vrouw en hoe heb je haar overtuigd?
Cindy203
14-03-2010, 16:22
Toch raad van een dame:
Niet doen, op overspel staat steneging!
Laat staan als jij die steneging niet krijg, dan wordt het misschien vergolden met het Hellevuur.
Zoek je toevlucht bij Allah tegen de vervloekte Satan...
Ma'Salaam
brownie74
14-03-2010, 16:48
Ik kan me levendig voorstellen hoe het voelt om iemand los te laten waarop je verkikkerd was.
sterker,ik kan me ook voorstellen hoe het moet voelen om die persoon erna terug te zien en welke gevoelens het losmaakt bij jou.
Maar blijkbaar was je wel over haar heen want je bent toch getrouwd en hebt zelf kinderen.
waarom ga je dan hervallen?
Zij is een volwassen vrouw die op een gegeven moment heeft besloten om jou te verlaten voor een neef
was ze teruggekeerd voordat je getrouwd was dan had ik haar dit vergeven.
zodra je echter getrouwd bent en kinderen hebt zou ik haar geen blik meer gunnen,zelfs al ga ik kapot vanbinnen
move on!
aangezien je alleen raad van mannen wilt vermoed ik dat je wilt dat we zeggen dat je haar moet krikken om te zien of ze aan je fantasie voldoet!
l0velyMe
14-03-2010, 17:07
Salam..
Ik heb je verhaal gelezen en ik kan best begrijpen dat je ermee zit. Maar zoals iemand zei ze heeft je toendertijds verlaten voor haar neef en ou achtergelaten. Gelukkig heb jij je leven opgepakt en bent getrouwd met een vrouw waarmee je later kinderen kreeg.
Ik ga ervanuit dat je met die dame bent getrouwd omdat je om haar gaf.
Als ik in jouw schoenen stond dan zou ik geen domme beslissingen nemen door je huidige te verlaten of vreemd te gaan. Zou een vieze actie zijn.
Ik snap best dat je aan die andere denkt maar onderdruk dat.
Succes!
Domination
14-03-2010, 18:17
het was niet voorbestemd dat jullie samen zouden zijn, dus laat haar gaan en geniet van je vrouw en kinderen. ik hoop dat je je gezond verstand gaat gebruiken en laat zien dat je een sterke imaan hebt en geef niet aan shajtaan toe. ik wens je het beste toe, en denk goed na voor je iets verkeerds doet en iedereen verliest.
lovelyass
14-03-2010, 18:20
Ik heb toen alles geprobeerd om weer contact met haar te krijgen maar ze leek van de aardbodem te zijn verzwolgen.
we hebben wat bijgepraat en ze was indertijd verdwenen omdat ze met haar neef in duitsland moest trouwen.
Ik heb nu wel een probleem want elke keer ik met mijn vrouw in de koffer duik fantaseer ik over haar.
ik heb trouwens nooit met haar s e x gehad maar heb me altijd afgevraagd hoe het zou zijn en de laatste weken wordt het erger en erger.
Ik weet dat mijn vrouw nooit een tweede vrouw zou toestaan en scheiden wil ik niet omdat ik mijn kinderen niet wil verliezen.
doen of niet?
Denk met je verstand i.p.v. met je lul.
chanterboy_beto
14-03-2010, 21:55
keuze is aan jou maar ben verplicht je raad te geven ga bidden en vraag allah swt om hulp smeek bij hem om hulp overspel is gevaarlijk
wollahi broeder vrees allah deze wereldse leven is verleidelijk
kobeybryant
14-03-2010, 22:42
nawken man dat is de beste manier om alles uit je systeem te halen
maar blijf bij je vrouw
zorg er wel voor dat je niet zegt waar je woont en koop een nieuwe lyca
tap that a s s totdat je haar moe bent en daarna zul je nooit meer in haar buurt willen
je bent nu gewoon geil en vergeet dat ze een bitch is
gone2far
14-03-2010, 23:29
echte liefde keert altijd weer bij elkaar terug..dont ignore it, maar wees bewust van je daden, echte liefde hoeft neit verbonden te zijn met sex en vreemdgaan..
chaima_86
14-03-2010, 23:47
niet doen je bent getrouwd je hebt kids doe het je vrouw niet aan het is een zonde die je pleegt denk aan je toekomst ikon al ghair inschallah
meknesiat
14-03-2010, 23:53
Vergeet haar zoals zij jou is vergeten in die tijd dat ze niks van haar liet horen. Nu ze is gescheiden laat ze opeens wat van haar horen, yani jij bent 2de keus. Geloof je dat zelf, ze moest trouwen, ze kon altijd weerstand bieden en op z'n minst jou opzoeken destijds. Maar nu is het te laat, en fiha lghair jij bent nu getrouwd hebt zeker geweldige kinderen, en dat wil je opgeven voor een one night stand?? Een gat is een gat je gaat heus niet iets bijzonders voelen met haar hoor, behalve spijt vlak erna, maar verder een gat is een gat dus houd het bij je eigen gat...aub dank u wel :-)
meknesiat
14-03-2010, 23:58
nawken man dat is de beste manier om alles uit je systeem te halen
maar blijf bij je vrouw
zorg er wel voor dat je niet zegt waar je woont en koop een nieuwe lyca
tap that a s s totdat je haar moe bent en daarna zul je nooit meer in haar buurt willen
je bent nu gewoon geil en vergeet dat ze een bitch is
nou je wou advies van een man die heb je gekregen, de onzinnigste tot nu toe dus:hihi: ben benieuwd of je die ook gaat volgen
Shab_Playa
15-03-2010, 02:10
doen of niet?
Wat een bullshit. Je hele huwelijk en gezin op het spel zetten om 1 fantasie?
Wat een sukkel
Wie zegt dat zij met jou het bed in wil duiken..? Ga lekker aan die plasser van je trekken, want vrouwen zijn niet gratis af te halen knul.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.