Bekijk originele versie : Wat heeft dit te betekenen
tamza_riffia
05-07-2004, 17:05
Hallo zusters
Ik zit met een vraag die al paar maanden in me hoofd draait.
Ik ben een meid van 21 jaar en heb vraag over menstruatie.
Ik ben nu al 6 maanden niet meer ongesteld geworden.
Ik heb geen sex gehad dus kan niet zwanger zijn.
Mijn moeder zegt dat ik naar de dokter moet gaan maar ik durf niet.
Iedere keer zeurt me moeder nu of ik ongesteld ben geworden maar dan zeg ik ja terwijl dat niet zo is.
Wat heeft dit te betekenen, want bij oudere vrouwen is het meestal zo dat ze niet meer ongesteld worden en ik heb dat nu al :traan1:
Ik voel me niet meer echt vrouwelijk omdat er iets ontbreekt dus ongesteld worden.Wie o wie heeft zoiets meegemaakt xxx tamza
mariam89
05-07-2004, 17:08
ik heb het net aan mijn moeder gevraagt ze zei dat je kou hebt gevat ofzo iets en dat je naar de dokter MOET gaan
tamza_riffia
05-07-2004, 17:10
Dus ik heb kou gevat, maar wat ga een dokter dan doen.
Want daar ben ik namelijk bang voor.
alvast bedankt
mariam89
05-07-2004, 17:15
mijn moeder zei het kan zijn dat je kou hebt gevat ze weet het niet zkr maar ga aub naar een dokter alleen dan kan je er8er komen wat er echt aan de hand is maak voor morgen een afspraak doe het om jezelf gerust te stellen en je moeder. ik was vorig jaar 6 weken niet ongesteld geworden en k werd bang ik ging naar de dokter en hij heeft me gerust gesteld en k werd het weer.
k wens je heel veel succes en doe het aub maak een afspraak bij de dokter. :zwaai:
tamza_riffia
05-07-2004, 17:17
Bedankt meid
Ik zal proberen een afspraak te maken.
Want 6 maanden is te lang.
liefduifje
05-07-2004, 19:46
ben je toevallig in korte tijd erg veel afgevallen? Ze zeggen wel eens dat je menstruatie dan ook uit kan blijven....
ik zou je toch ook aanraden om naar de huisarts te gaan, want dan krijg je tenminste zekerheid.
tamza_riffia
05-07-2004, 22:26
Origineel gepost door liefduifje
ben je toevallig in korte tijd erg veel afgevallen? Ze zeggen wel eens dat je menstruatie dan ook uit kan blijven....
ik zou je toch ook aanraden om naar de huisarts te gaan, want dan krijg je tenminste zekerheid.
hallo liefduifje
Nee ik ben juist aangekomen :kwaad:
NAdiAtje123
06-07-2004, 07:31
als jij naar de dokter gaat, zal hij geen inwendig onderzoek gaan doen omdat hij/zij op deze manier niet kan zien wat er aan de hand is.
Hij/zij zal waarschijnlijk bloed gaan afnemen en misschien doorsturen naar het ziekenhuis voor een echo
Op het internet is over dit onderwerp een heleboel informatie te vinden, typ bij google menstruatie in en je krijgt allerlei links te zien.
je kan ook mediche site's bekijken
hier heb je alvast een link klik hier (http://www.menstruatie.net/)
en sterkte meid, je zult zien dat er heel wat vrouwen met het zelfde probleem zitten ;)
Ik wens je veel sterkte meid!
miss_rif21
06-07-2004, 12:07
ik heb het ook meegemaakt. ik was ook 6maanden niet ongestelt. maar ik ging naar de dokter en kreeg daarvoor pilletjes om de menstruatie op gang te zetten en ik werd naar 10 dagen ongestelt. ik zou ook maar naar de dokter gaan.
ik wens je veel succes!!!!
groetjes karima
Mocro4eva
06-07-2004, 12:11
Ga gewoon naar de dokter gaan meid, je moet niet bang zijn. Ykoun ghir el kheir inshallah. ;)
tamza_riffia
06-07-2004, 14:01
Schatje allemaal bedankt voor jullie reactie :ego: ik zal de stap nemen om naar de huisarts te gaan inshaállah...
xxx Tamza
Hasna_real
07-07-2004, 10:37
Je moet naar je huisarts gaan. Hij gaat je niet inwendig onderzoeken. Je krijgt pilletjes van hem. Zeer waarschijnlijk zal hij je Primolut voorschrijven. Dit is ivm menstruatiestoornissen.
tamza_riffia
07-07-2004, 17:44
Origineel gepost door Hasna_real
Je moet naar je huisarts gaan. Hij gaat je niet inwendig onderzoeken. Je krijgt pilletjes van hem. Zeer waarschijnlijk zal hij je Primolut voorschrijven. Dit is ivm menstruatiestoornissen.
Dank je wel meid :ego:
stress en spanning kan ook een oorzaak zijn van wegblijven van mensetruatie.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.