Bekijk originele versie : Gevoelige huid na gebruik van verschillende producten...
miss_chamel
14-03-2010, 15:08
Dag dames,
ik had een tijd terug echt een heel zacht en soepel gezichtshuid waar ik niet veel aan hoefde te doen qua verzorging. Maar daarna ben ik allerlei producten gaan gebruiken omdat ik ze3ma dacht dat het dan alleen beter zou worden. Echt elk reclame van een crème of reinigingsproduct die er aantrekkelijk uitzag zorgde ervoor dat ik het de volgende dag gebruikte.
Daardoor is mijn huid echt achteruit gegaan, droog en gevoelig. Ik raad ook iedereen af om te veel verschillende producten te gaan gebruiken. Ben nu ermee gestopt.
Maar komt het ooit weer goed met mijn huid? Klopt het dat een huid zichzelf weer herstelt?
Ben echt boos op mezelf dat ik mijn eigen huid heb lopen verpesten.
Riffia_Samra
14-03-2010, 16:48
Ik had het ook laats ik heb wel produkten van 1 merk gebruikt, maar had dus hetzelfde. Allemaal rode pijnlijke vlekjes en droge plekjes Gelukkig is mijn huid nu wel bijna hersteld. Ik heb het gewoon met rust gelaten en helemaal geen produkten sindsdien meer gebruikt. Gewoon goed wassen meer niet (met niet te warm water daar droogt me huid ook van uit).
miss_chamel
14-03-2010, 17:03
Ik had het ook laats ik heb wel produkten van 1 merk gebruikt, maar had dus hetzelfde. Allemaal rode pijnlijke vlekjes en droge plekjes Gelukkig is mijn huid nu wel bijna hersteld. Ik heb het gewoon met rust gelaten en helemaal geen produkten sindsdien meer gebruikt. Gewoon goed wassen meer niet (met niet te warm water daar droogt me huid ook van uit).
Ja vervelend man is dat he. Bedankt voor je tip!!
Je gebruikt misschien te sterke producten en hebt misschien milde nodig.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.