Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het is net weer goed...

Pagina's : [1] 2

Theboeheresht
14-03-2010, 08:19

mijn vriend en ik waren paar dagen uitelkaar door een ruzietje, nou hadden we het uitgepraat en zijn klaar nu om egt een sirieuze relatie met elkaar aan te gaan. ik weet dat hij van feesten enzo houd, en ik weet ook dat die van mij houd, maar tog vind ik het niet fijn als die uitgaat maar ik kan er nix tegen doen.. moet ik het gewoon accepteren? hij beloofd me wel altijd dat die geen stomme dingen gaat doen en ze beste vriend beloofd mij altijd dat die op hem zal letten maarja wat moet ik doen HELP!!!:traan1:

Theboeheresht
14-03-2010, 08:22
niemand die me kan helpen??????

Maghrebiaa_
14-03-2010, 10:07
Je kan het hem moeilijk gaan verbieden,

Theboeheresht
14-03-2010, 10:38
daarom weetje..

Shahrazad_aiii
14-03-2010, 10:42

Het is geven en nemen.. als jij vertelt dat je er niet mee eens bent dat ie uitgaat (met onderbouwende argumenten) dan moet hij ook dingen kunnen loslaten, want een dame is in staat om dingen sneller los te laten om haar vriend tevreden te houden lijkt mij Netzoals dat jij bepaalde dingen ook vast niet mag van hem..

Theboeheresht
14-03-2010, 10:56
door hem ben ik gestopt met roken omdat hij in mij geloofde voor hem ben ik een echte dame geworden die hij wouw ik heef hem alles wat zijn hartje begeert en verder ja hij is ook met dingen gestopt en veel dingen losgelaten voor mij maar daarom ken ik hem dit ook nog niet ja verbieden zeg maar wat ik ga doen is denk ik gewoon mij moeder met hem laten praten dan denk ik wel dat die na denkt

Pist_Aches
14-03-2010, 14:03
door hem ben ik gestopt met roken omdat hij in mij geloofde voor hem ben ik een echte dame geworden die hij wouw ik heef hem alles wat zijn hartje begeert en verder ja hij is ook met dingen gestopt en veel dingen losgelaten voor mij maar daarom ken ik hem dit ook nog niet ja verbieden zeg maar wat ik ga doen is denk ik gewoon mij moeder met hem laten praten dan denk ik wel dat die na denkt probeer af en toe een punt en komma te geruiken. anyway hoe oud zijn jullie?:rolleyes: want eerlijk gezegd als ik dit zo lees zijn jullie alle2 nog niet echt toe aan een (serieuze)relatie of wat dan ook maar goed kan me ook vergissen uiteraard.

special_girl007
14-03-2010, 14:07
Ik denk dat je 17, 18 jaar bent. Klopt dat?

Theboeheresht
14-03-2010, 21:36
jupp klopt.. 17 bijna 18

Sharifa__
14-03-2010, 21:42
je zegt zelf dat hij toch wel verandert is... dat dingen beter gaan.. stap voor stap zal het beteren, jullie hebben nog heel jullie toekomst voor jullie liggen.. jullie waren allebei met de verkeerde dingen bezig... als je je tot de schepper/ islam richt zullen dingen vanzelf beteren, geir insha allah.

Theboeheresht
15-03-2010, 07:35
je zegt zelf dat hij toch wel verandert is... dat dingen beter gaan.. stap voor stap zal het beteren, jullie hebben nog heel jullie toekomst voor jullie liggen.. jullie waren allebei met de verkeerde dingen bezig... als je je tot de schepper/ islam richt zullen dingen vanzelf beteren, geir insha allah. jaa hij is gister middag langs gekomen, en met mijn ouders gepraat, hij heeft beloofd dat die niet meer uit zal gaan, nou niet meer.. 1 keer om de 3 maanden offzo. nou daar heb ik geen bezwaar tegen is goed zo. en ik ben ook weer blij:goedzo:

DramaQueentje
15-03-2010, 14:17
Zijn jullie getrouwd ofzo? Aangezien ik daar lees dat hij langs is gekomen om met jou ouders te praten of is dit weer iets van 2010

Fugazi
15-03-2010, 15:43
100 x LMAO lol

Theboeheresht
15-03-2010, 17:13
Zijn jullie getrouwd ofzo? Aangezien ik daar lees dat hij langs is gekomen om met jou ouders te praten of is dit weer iets van 2010 nee we zijn niet getrouwt binnekort verloven..

MUHAMED
15-03-2010, 18:42

Zijn jullie getrouwd ofzo? Aangezien ik daar lees dat hij langs is gekomen om met jou ouders te praten of is dit weer iets van 2010 :goedzo:

Pagina's : [1] 2