Bekijk originele versie : Wholla!!! Arabische overloper onthoofd in Irak!
Ze hebben vele roze varkens afgeslacht. Ze hebben zebben zelfs een Libische Arabische overloper naar de kant van de vervloekte Amerikanen onthoofd.
Ik zeg altijd Libieers zijn een gevaarlijk soort Arabieren. Als je als Arabier voor de Amerikanen werkt is je beloning onthoofding PUNT!
De Ummah zal zegevieren en verraders en overlopers zullen dit niet meemaken evenals alle vervloekte roze varkens!.
heeey saima ur back maar doe eens niet zo extreem en geef maar eens een bron want geloof er niks van...
AlHoceima_Leila
05-07-2004, 16:21
Saima is terug ja :D
Ja klopt ze hebben hem vermoord
ach ja moeten ze maar oprotten he
Origineel gepost door pumba
Hoor ik hier een kameel blaten?
:hihi::hihi::hihi: nee een roze varken:rolleyes:
Origineel gepost door AlHoceima_Leila
Saima is terug ja :D
Ja klopt ze hebben hem vermoord
ach ja moeten ze maar oprotten he
ja maar ze zegt roze varkens dus amerikaanse soldaten..hoeveel stuks dan?heb nix op nieuws gezien
AlHoceima_Leila
05-07-2004, 16:25
Origineel gepost door moppi
ja maar ze zegt roze varkens dus amerikaanse soldaten..hoeveel stuks dan?heb nix op nieuws gezien
kwee nie meer
Origineel gepost door 666Saima666
Waar was je al die tijd, weet je niet dat er 7 duizend gewonde Amerikanen ja jou soort met ene blijvend lestel lopen, heerlijk aangebntracht door mijn broeders. Dat er ruim 1200 coalitie kanker roze soldaten eeuwig kunnen jagen op de eeuwige jachtvelden. Als ze genoeg van het jagen hebben kunnen ze daarna een enkeltje richting hel krijgen om om voor altijd door te blijven fikken.
Verder voor jou kutwijf, 1 op de drie soldaten die teruigkomen naar huis hebben last van angstaanvallen en zeer gezellige pshychische ziektes :giechel: :giechel: :giechel: . Ik heb heel veel medelijden met jullie soort :giechel: :giechel: ! Tfoe een groene rochel in je gezicht kan je van mij krijgen KEHBAH! IK HAAT JULLIE SOORT!
stagfillah maar je hebt medelijden met mijn soort dus heb je ook medelijden met jezelf hahahahaha lijp wijf is dat het enigste wat je kan?schelden?ik vroeg je normaal een vraag en jij geeft een antwoord als een domme koezinawijf zonder hersens :giechel:
Ga lekker na school meid!ga leren volgens mij wordt je onderdrukt door je pappie en mammie...ahhhh :rolleyes:
nog iets er vallen ieder dag iraakse doden en eens in een paar weken amerikaanse dus kom niet blaffen HOND
Origineel gepost door 666Saima666
Ja ik wordt onderdrukt door mijn mammie en pappie. JIJ DOET JE ZELF VOOR ALS EEN MAROKKAANSE< MAAR IK WEET DAT JIJ EEN VUILE HOLLANDSE BITSCH BENT DIE SPOEDIG DOOR EEN VAN MIJN BROEDERS ACHTER HET RAAM KOMT TE ZITTEN> JULLIE HOLLANDSE WIJFEN ZIJN ZO GEMAKKELIJK> SNAKKEN NAAR AANDACHT EN DAT KRIJGEN JULLIE OOK :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
STOM HOLLANDSWIJFIE> JE BENT NEP EN JE BENT DOOR DE MAND GEVALLEN> TIEF DUS EFFE EEN EINDJE OP ****!
marokaanse broeders?hahaha door jou marokkaanse broeders zitten er 10talle marokkaanse zusters achter de ramen :D hahaha echt het toppunt van DOMHEID...
ps: LAZER DAN OP...WEG UIT NL WEER EEN DOMBO MINDER GA MAAR NA SAOUDI ARABIE WAAR JE LEKKER ONDERDRUKT WORDT..JE BEDANKT GOD NIET EENS WAT VOOR VRIJHEID JE HIER IN NL HEBT MAARGOED NOGMAALS...MOGE GOD JE HERSENS GEVEN...AMENNNNNN
EN NOU HUPSAKEEE NA JE KOEZINA TOE HUISWIJFFIE
Jeemig, Saima duikt op en meteen heeft het forum weer iets van een ordinaire straatruzie. Hebben we daar geen Jerry Springer hoekje voor? Of gewoon een kamertje met zachte vloer en wanden waar ze even kan uitrazen. Linda Blair in The Excorcist is er niks bij...
Origineel gepost door Bazba
Jeemig, Saima duikt op en meteen heeft het forum weer iets van een ordinaire straatruzie. Hebben we daar geen Jerry Springer hoekje voor? Of gewoon een kamertje met zachte vloer en wanden waar ze even kan uitrazen. Linda Blair in The Excorcist is er niks bij...
heheh en k w8 nog steeds op mijn antwoorden...
abdelito
05-07-2004, 17:19
tfoee hoor ik dat er hier een VUILE-ACHTERBAKSE-HOLLANDSE-KAASBOERIN mee aan het discusieren is?
ga naar een kaaskoppen forum om met je kaasvriendjes te praten, mijf!!!
Origineel gepost door moppi
heheh en k w8 nog steeds op mijn antwoorden...
Nletje, Moppi, heb jij niet genoeg aan één identiteit?
Origineel gepost door abdelito
tfoee hoor ik dat er hier een VUILE-ACHTERBAKSE-HOLLANDSE-KAASBOERIN mee aan het discusieren is?
ga naar een kaaskoppen forum om met je kaasvriendjes te praten, mijf!!!
Belg het is marokko.NL dus lazer op!! Domme Belg!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.