Bekijk originele versie : Players opgelet!!
__Armanigurly__
03-12-2002, 13:12
Hey,
Ik had een vraagje zijn hier ook **PLAYERS**?? Reageer dan want ik doe een project voor school en dan moet ik **MAROKKAANSE PLAYERS** intervieuwen :p
SmoothScorpio
03-12-2002, 13:15
Hahahhahaaahahaaaaaaaaaaaaa
__Armanigurly__
03-12-2002, 13:16
Origineel gepost door helleau
:melig: DAT MEEN JE NIET!!! players interviewen is het een heel ras geworden ofzo hahahahahhahahahhhhhhhhahahahahahahahahahaha
Hahahahahhahahaa jah ik wist wel dat ik er een hele tijd mee bezig zou zijn :p
Ik geef vaak intervieuws over playen, en binnenkort ga ik beginnen met een cursus geven, in overleg kan dit ook aan dames gegeven worden.
__Armanigurly__
03-12-2002, 14:25
Och kijk......k ben er ff niet geweest en de reactie`s overstromen ahahha!!
Nou komen op marokkaantjes!! Reageren!! ik weet wel dat jullie er zijn!!
Heb het lef!! :D
Je hoeft niet per se een sukkel te zijn, ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, van die gastjes die tof lopen te doen dat ze zoveel chickies hebben enz.
Maar dan heb je nog de serieuze player net als ik, de player die een goede logistieke gedachte moet hebben om de hoeveelheid vriendinnen die hij heeft niet met elkaar in aanraking te laten komen, dit gaat gepaard met goede timing, goede improvisatie en een goed geheugen.
En onthou de echte player schept er niet over op!
Brownsugar
03-12-2002, 14:58
IK BEN HET NIET MET JE EENS N.E.R.D. EEN ECHTE PLAYER IS IEMAND DIE EEN AANTAL VRIENDINNEN HEEFT, EN DIE VRIENDINNEN WETEN GEWOON DAT HUN VRIEND MET ZE PLAYT MAAR TOCH BLIJVEN ZE BIJ HEM. ;)
(uiteindlijk houden alleen hunzelf voor de gek maar ja)
GekkeTurk
03-12-2002, 14:59
Origineel gepost door N_E_R_D
Je hoeft niet per se een sukkel te zijn, ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, van die gastjes die tof lopen te doen dat ze zoveel chickies hebben enz.
Maar dan heb je nog de serieuze player net als ik, de player die een goede logistieke gedachte moet hebben om de hoeveelheid vriendinnen die hij heeft niet met elkaar in aanraking te laten komen, dit gaat gepaard met goede timing, goede improvisatie en een goed geheugen.
En onthou de echte player schept er niet over op!
Deze man weet de echte shiit juistem jij voelt wat ik voel nou... ik voelde dat ik heb nu een serieuse chick maar zo had ik het eerst ook ouwe keep up tha good shiit and Play On
Origineel gepost door Brownsugar
IK BEN HET NIET MET JE EENS N.E.R.D. EEN ECHTE PLAYER IS IEMAND DIE EEN AANTAL VRIENDINNEN HEEFT, EN DIE VRIENDINNEN WETEN GEWOON DAT HUN VRIEND MET ZE PLAYT MAAR TOCH BLIJVEN ZE BIJ HEM. ;)
(uiteindlijk houden alleen hunzelf voor de gek maar ja)
Van de b.v. 5/6 meisjes die een player heeft is/zijn er altijd 2/3 die het echt weten en de rest is gewoon naief, die weten het wel maar die willen het niet weten.
TwinkleEye_19
03-12-2002, 15:16
Origineel gepost door **Armanigurly**
Hey,
Ik had een vraagje zijn hier ook **PLAYERS**?? Reageer dan want ik doe een project voor school en dan moet ik **MAROKKAANSE PLAYERS** intervieuwen :p
Don't play me, i will break your heart:bril:
http://www.ppc-welt.de/Themes/LaraCroft.jpg
Origineel gepost door helleau
N E R D:
:lol:
ben ej daar serieus trots op of is het gewoon een grappie??
Well hello, helleau?
Wat denk je zelf????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.