Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : All eyes on us!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

igzeneej
05-07-2004, 15:19

Het is algemeen bekent dat veel van de ogen gericht staan op de marokaanse jongeren... Als er iets gebeurt dan zijn zei het wel enz enz. Maar zijn wij dan de mensen die zich rustiger moeten houden..? Nee, Marokaanse jongeren zijn helemaal niet de problemenmakers... Het is gewoon dat er nauw op ons wordt gelet door deze maatschapij... En zo heb ik een conclusie getrokken dat de marokanen een vredig volkje zijn... De schuld ligt niet alleen bij ons, Dus ik blijf zeggen nooit in de verdedeging te stappen voor alle verwijten enz. Zijn jullie dit met mij eens....? doei...

igzeneej
05-07-2004, 15:30
Jou mening is jou mening... Kijk alleen niet naar de cijfertjes uit raporten of boeken, Je moet kijken naar de realiteit. Ik zelf kan jou uitleggen hoe het leven op de straten is, En waarom zou je mij daaruit niet geloven, En dat andere "cijfermateriaal" WEL?????? Er is maar een boek dat de waarheid spreekt en dat is ons heiligboek.... De rest wat je leest is onzin en daar zul je niks aan hebben als je oud bent..... Doei

igzeneej
05-07-2004, 15:47
pumba ik zit op school ik doe mijn best!!! Niet denken dat je slim bent, Dat zal je truikelblok zijn in je leven... Zie het als een tip!!! Cijfermateriaal.... Grappig!!!

moppi
05-07-2004, 15:50
Origineel gepost door Carolus In mijn dorp wonen maar een paar marokkanen. Twee ontmoetingen gehad. In beide gevallen werden zij om mij onduidelijke redenen agressief. Mij hoef je niks meer te vertellen! :hihi: doe eens niet zo gemeen je hebt ook wel goede tussen zitten alleen dat wordt wel zoeken :o

moppi
05-07-2004, 15:59

Origineel gepost door pumba Carolus, in welk dorp woon jij? Als het er maar een paar zijn lijkt mij dat het paradijs in Nederland. sorry dan vraag k me eigen toch af wat je dan op marokko.nl zoekt dat bomvol marokkaantjes zit:rolleyes:

AlHoceima_Leila
05-07-2004, 16:08
Ach joh weet je ik irriteerde me eerst ook helemaal kapot aan het feit dat je overal om je heen marokkanen doen dit en dat bla bla bla Maar nu boeit het me niet , ik heb zoiets van laat ze zegge en doen wat ze willen als ze mijn maar net rust laten Leef je eigen leven en denk er niet veel overna over wat er allemaal gezegd wordt enz.

moppi
05-07-2004, 16:10
Origineel gepost door pumba Verrek, je hebt gelijk! Het zit hier vol! mafkees:rolleyes:

moppi
05-07-2004, 16:16
Origineel gepost door pumba Waarom beledig jij mij? omdat jij maf bent..zie het als een compliment;)

abdell180
05-07-2004, 16:25
a jigzeneej manis shik? :zwaai: nech zi douar hdajen. :zwaai:

moppi
05-07-2004, 16:29
Origineel gepost door abdell180 a jigzeneej manis shik? :zwaai: nech zi douar hdajen. :zwaai: :confused: en nou in het Nl please.... :rolleyes:

moppi
05-07-2004, 16:46
Origineel gepost door abdell180 :zwaai: :(

KARIM_FADIL
05-07-2004, 16:47
Origineel gepost door pumba igzeneej, Dat cijfermateriaal, wat in andere berichten hier al eens genoemd, is objectief en het laat zien waar jouw leventje op straat toe leidt. Marokkanen zijn crimineler, zieker, armer, lager opgeleid en vaker werkloos en afhankelijk van staatsliefdadigheid dan andere allochtonen of autochtonen. Ga jij je school maar afmaken en daarna hard werken. Dat is goed voor je. Sommige mensen zouden wijs kunnen worden, als ze zich niet verbeelden dat ze het al waren. :rolleyes:

gewoon1nickname
05-07-2004, 17:07
Origineel gepost door Carolus In mijn dorp wonen maar een paar marokkanen. Twee ontmoetingen gehad. In beide gevallen werden zij om mij onduidelijke redenen agressief. Mij hoef je niks meer te vertellen! twee ontmoetingen zijn genoeg om een conclusie te trekken over een hele gemeenschap, heel wettenschapelijk is dat.

a3ir
05-07-2004, 17:26
Origineel gepost door pumba Carolus, in welk dorp woon jij? Als het er maar een paar zijn lijkt mij dat het paradijs in Nederland. in mijn dorp wonen hellemaal geen marocs en het is hier oersaai :D

rnaj
05-07-2004, 17:29

Origineel gepost door igzeneej Het is algemeen bekent dat veel van de ogen gericht staan op de marokaanse jongeren... Als er iets gebeurt dan zijn zei het wel enz enz. Maar zijn wij dan de mensen die zich rustiger moeten houden..? Nee, Marokaanse jongeren zijn helemaal niet de problemenmakers... Het is gewoon dat er nauw op ons wordt gelet door deze maatschapij... En zo heb ik een conclusie getrokken dat de marokanen een vredig volkje zijn... De schuld ligt niet alleen bij ons, Dus ik blijf zeggen nooit in de verdedeging te stappen voor alle verwijten enz. Zijn jullie dit met mij eens....? doei... Ach wat zal ik zeggen, overal heb je eikels en eikelinnetjes, dat zal bij marokkanen wel niet anders zijn,.... toch :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4