Bekijk originele versie : Hoe ik ben afgevallen.
IncredibleWoman
13-03-2010, 16:02
[Ik had me zelf voorgenomen (net zoals iedereen) om op 1 januari 2010 te beginnen met afvallen. Maar ja, zulke dingen stel je uit. Ik stelde het uit tot vorige weekend:hihi: Toen keek ik in de spiegel en dacht; dit gaat niet meer langer zo. Dus toen heb ik me voorgenomen om heel de week amper te eten+ als ik at, at ik fruit of iets gezonds. Dat heb ik heel de week gedaan. Als ik had gesnoept kotste ik het uit. Vandaag keek ik weer in de spiegel en zie dat ik een plattere buik heb + onderkin is weg. Toen ik begon woog ik 64 kg + ben 1.65 m lang. Nu weet ik niet hoeveel ik weeg, ik weeg over een 1 week weer. Zodra ik mijn streefgewicht (53 kg) heb bereikt zal ik hiermee stoppen en langzaam een gezonde leefstijl opbouwen Insha'Allah. Ik weet dat ik slecht bezig ben maar al die dieeten en afslankmiddelen helpen niet bij mij.
Hebben jullie nog tips om (snel) af te slanken? :sjans:]
Hallallay.
13-03-2010, 16:22
Dat kotsen moet je echt afleren. Want zodra jij een beetje gaat eten gaat je lichaam er niet tegen kunnen & moet je kotsen.
Je kan het beter doen op de gezonde manier doen. Veel groente eten zit zo weinig calorieen in & veel sporten.
Als je dan klaar bent met je dieet, kom je echt niet binnen een maand aan. Maar wat jij nu doet is spelen met je gezondheid.
Samhoena
13-03-2010, 17:43
Dat kotsen moet je echt afleren. Want zodra jij een beetje gaat eten gaat je lichaam er niet tegen kunnen & moet je kotsen.
Je kan het beter doen op de gezonde manier doen. Veel groente eten zit zo weinig calorieen in & veel sporten.
Als je dan klaar bent met je dieet, kom je echt niet binnen een maand aan. Maar wat jij nu doet is spelen met je gezondheid.
:goedzo:
vrouwtje24
13-03-2010, 18:50
dit is zooooooooooooooooo niet gezond
Ben je uw leven echt beu?
Je moet er echt mee stoppen!!! Ge maakt uw lichaam echt kapot.
Een goeie tip, je moet om de twee uur iets eten.
bv om 7.30: ontbijten (begin met fruit) en daarna twee sneetjes brood met beleg.
om 9.30 een tussendoortje (stuk fruit)
om 12 uur middag eten
om 2 - 3 uur een tussendoortje (stuk fruit)
5 - 6 uur avondeten
indien nodig rond 7 uur nog een stuk fruit.
...dit is het slechtste wat je kunt doen.....als je zo doorgaat,ruineer je je lichaam.Je bloedsuikerspiegel gaat als een speer op en neer op deze manier.Echt niet doen,hoor!:traan1:
XTetOuaniia_
14-03-2010, 14:18
ik wil ook snel afvallen het liefst 4 kilo.
Maar ik zou dat willen binnen 14 dagen.
RiffijnseTament
14-03-2010, 18:43
Ahahaha wollah ik moet lachen om de TS.
Ze doet alsof ze 100 woog. Eyema 7enou!
xxberberiaxx
14-03-2010, 18:47
genoeg dieten die er zijn en goed te doen zijn....
doe anders het soepdieet!!!! werk super...
l0velyMe
14-03-2010, 19:07
Ahahaha wollah ik moet lachen om de TS.
Ze doet alsof ze 100 woog. Eyema 7enou!
Dat dacht ik dus ook. Toen ik begon te lezen dacht ik deze weeg vast shie 90 totdat ik bij de 65 kilo kwam. :moe:
Mensen willen anorexiapatienten zijn Allah i ster.
RiffijnseTament
14-03-2010, 19:12
Dat dacht ik dus ook. Toen ik begon te lezen dacht ik deze weeg vast hie 90 totdat ik bij de 65 kilo kwam. :moe:
Mensen willen anorexiapatienten zijn Allah i ster.
Ahaha jij begrijpt mij:p
HauteCouture
14-03-2010, 21:11
1. Je bent niet dik.
2. 53 kilo voor jouw lengte is te weinig. Dan ben je te dun.
3. Is het niet haram om eerst te eten en daarna weer over te geven?
4. Van overgeven kun je maagproblemen krijgen, gele tanden door het maagzuur dat mee komt, je kunt boulimia ontwikkelen etc. Heb je dat er echt voor over?
5. Je kunt makkelijk op een gezonde manier afvallen dmv veel sporten en gezond eten.
l0velyMe
14-03-2010, 23:25
Ahaha jij begrijpt mij:p
Jaaaa toch. Het word steeds echter. ik las laatst dat eentje van 1.70 met een gewicht van 58 kilo wou afvallen.
Waar gaat dit heen ? Zo plat als een dubbeltje en alsnog afvallen. Bazzz :hihi: :hihi:
BoomChikiWahwah
15-03-2010, 10:46
Mensen zouden hier maar een voorbeeld aan gaan nemen allahyfhed,:jammer:
Dit is echt geen goede manier om af te vallen maarja Khair inschallah
IncredibleWoman
15-03-2010, 16:26
Bedankt voor de mensen met tips en begrip want die hebben me op het idee gebracht om te stoppen met dat overgeven. In plaats daarvan heb ik ervoor gekozen om gezond te gaan eten en veel te sporten. Insha'Allah zal het lukken om op deze manier af te vallen. Ik laat jullie zondag weten hoeveel ik ben afgevallen. Nogmaals bedankt.
Voor de mensen met onzinnige reacties, what ever, daar heb ik niks aan he. :sjans:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.