Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwanger en bloedingen

Pagina's : [1] 2

Sweetyy
13-03-2010, 13:54

Hallo allen, Ik heb een vraag: Als een vrouw zwanger is, en er zijn bloedingen ( geen menstruatie natuurlijk) maar soms een beetje bloedingen, kan de vrouw dan bidden, moet ze de grote wassing doen of wat? Hoop dat iemand mij kan helpen met deze vraag.

Sweetyy
13-03-2010, 19:51
Niemand??

leilabeauty
13-03-2010, 21:52
Ja gewoon je wassing doen en bidden, want dat valt niet onder menstruatie bloed. Allah oea3lem

Sweetyy
14-03-2010, 10:23
Bedankt voor je reactie.

vis_meisje
14-03-2010, 17:50

Ja gewoon je wassing doen en bidden, want dat valt niet onder menstruatie bloed. Allah oea3lem Dit klopt. Ik had er ook last van. Mijn man had navraag gedaan bij de imam en die zei dat ik gewoon de waasing moest doen en dat ik kon bidden

Sweetyy
14-03-2010, 17:59
Dit klopt. Ik had er ook last van. Mijn man had navraag gedaan bij de imam en die zei dat ik gewoon de waasing moest doen en dat ik kon bidden Shokran bezef!

vis_meisje
16-03-2010, 08:30
Shokran bezef! :)

Sweetyy
16-03-2010, 08:48
Waar komen die bloedingen eigenlijk vandaan? Inesting of miskraam?

leilabeauty
16-03-2010, 11:50
Hoeveel weken ben je dan zwanger? denk niet dat dat een innesteling is. Je baarmoedermond word groter vandaar dat sommige vrouwen daardoor bloedverlies kunnen krijgen. Maar ben je niet naar de Gynecoloog geweest?

Sweetyy
16-03-2010, 11:59
Hoeveel weken ben je dan zwanger? denk niet dat dat een innesteling is. Je baarmoedermond word groter vandaar dat sommige vrouwen daardoor bloedverlies kunnen krijgen. Maar ben je niet naar de Gynecoloog geweest? Ben 6 weken zwanger, neen niet naar gyn geweest, is nog t evroeg tog? Moet ik me zorgen maken, had 2 dagen beetje bloed, niet veel???

leilabeauty
16-03-2010, 12:12
Ben 6 weken zwanger, neen niet naar gyn geweest, is nog t evroeg tog? Moet ik me zorgen maken, had 2 dagen beetje bloed, niet veel??? Het is nooit te vroeg om je te laten onderzoeken, als jij je ongerust voelt moet je dat zeker doen. Ik wil je niet bang maken, maar je bent niet lang zwanger en bloedverlies de eerste weken kan ook een beginnende miskraam zijn.. Is dit je eerste zwangerschap?

Sweetyy
16-03-2010, 12:32
Ja is mijn eerste zwangerschap, ik weet echt neit wat ik er mee moet, het is zo nieuw voor mij. Had bloedingen vrijdag, niet veel, volgende dag zaterdag buikpijn niet normaal, heb 2 dagen erge buikkrampen gehad en vandaag geen pijn. Moet ik mij zorgen maken?

MeisjemetStijl
16-03-2010, 14:22
Ja is mijn eerste zwangerschap, ik weet echt neit wat ik er mee moet, het is zo nieuw voor mij. Had bloedingen vrijdag, niet veel, volgende dag zaterdag buikpijn niet normaal, heb 2 dagen erge buikkrampen gehad en vandaag geen pijn. Moet ik mij zorgen maken? Jaa.. als je buikpijn hebt gehad heftig zou ik naar je gynaecoloog gaan. Misschien kan het een miskraam worden.Mijn zus had toen ze bijna 4 maanden was van een klein beetje bloedverlies last, was meer slijm dat roze was.. Wij hadden gelijk naar zkh gebeld eerste wat ze vroeg was heb je buikpijn, voelen je borsten nog gespannen? wij zo nee geen buikpijn borsten zijn nog gespannen zei ze oke de kans op een miskraam is dan klein. InshAllah ghair lieverd..

Sweetyy
16-03-2010, 14:41
Jaa.. als je buikpijn hebt gehad heftig zou ik naar je gynaecoloog gaan. Misschien kan het een miskraam worden.Mijn zus had toen ze bijna 4 maanden was van een klein beetje bloedverlies last, was meer slijm dat roze was.. Wij hadden gelijk naar zkh gebeld eerste wat ze vroeg was heb je buikpijn, voelen je borsten nog gespannen? wij zo nee geen buikpijn borsten zijn nog gespannen zei ze oke de kans op een miskraam is dan klein. InshAllah ghair lieverd.. Als ik het zo hoor ben ik bang dat het idd een miskraam is.

_Tsjoepitaa_
16-03-2010, 14:54

moeten je borsten gespannen zijn als je zwanger bent??

Pagina's : [1] 2