Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen Op Papier in Marokko??!!

LZN
05-07-2004, 13:42

Salaamoe Alakoem, ik heb een vraagje aan mij zusters en broeders, me zus gaat dit jaar op papier trouwen in Marokko en weet niet precies wat voor papieren ze allemaal moet meenemen!!? dus als iemand het weet ben ik je erg dankbaar.. ;) Djazakoe Allahoe Gairan.. Wa Alakoem Asalaam.. :zwaai:.

mariam89
05-07-2004, 15:23
waarom vraag je het niet aan je ouders :confused:

Atlas_Gebergte
05-07-2004, 15:51
Origineel gepost door Narsijs Salaamoe Alakoem, ik heb een vraagje aan mij zusters en broeders, me zus gaat dit jaar op papier trouwen in Marokko en weet niet precies wat voor papieren ze allemaal moet meenemen!!? dus als iemand het weet ben ik je erg dankbaar.. ;) Djazakoe Allahoe Gairan.. Wa Alakoem Asalaam.. :zwaai: Sallaam, ik heb 2 jaar terug ook me trouwakte in marokko getekend en de volgende documenten moet je meenemen: je familieboekje, ID-kaart (marokkaanse), geboorteakte, je vader (die moet tekenen) en natuurlijk je man. Dit was alles wat ik nodig had. Succes.

zejda
05-07-2004, 20:18
Ik ben in april van dit jaar naar Marokko geweest. Dit had ik nodig: geboorteakte, woonstverklaring, Marokkaanse identiteitskaart, attest van de dokter in Frans vertaald (de dokter mag het in het Frans opschrijven), attest dat ik nog nooit gehuwd was. Ik denk dat het ongeveer zowat was!! P.S.: Waar trouwt ze in Marokko Allah ie kemel bighier!!!

zejda
05-07-2004, 20:25

Dat weet ik niet: maar bij mij moest het in het Frans, kunnen ze beter dan Engels. Dit stond erop: Moi, dr. ....... déclare que j'ai examiné madame Narjiss .... et je constate qu'elle n'as pas de maladies constagieux et qu'elle est encore vierge. Ik, dokter ....... verklaar hierbij dat ik Mevrouw Narjiss .... onderzocht heb en ik stel vast dat zij geen besmettelijke ziekten heeft en dat zij nog maagd is. Zo staat het er ongeveer op. Succes en het is graag gedaan.

praatjes
05-07-2004, 22:45
Nou ik kan jou zeggen neem genoeg geldpapier mee naar Marokko, meer heb je niet nodig. Zo krijg je alles voor elkaar daar, geloof me!!