Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bruidsjurken?????!!!!!!

Metiua
05-07-2004, 12:41

salaam mensen...... ik heb jullie hulp hard nodig...... ben een aanstaand bruidje maar heb nog 1 probleem no wedding dress..... ik wil een jurk met vallende schouders en de rug en borst niet te bloot.... en natuurlijk met een mooie sleep..... zouden jullie me mischien kunnen helpen met bijvoorbeeld plaatjes hier te zetten en/of winkels en site die ze verhuren??? please dames would you help me???/ :confused: liefs metiua

Metiua
05-07-2004, 13:49
hey lieverd, heel erg bedankt voor je medewerking.... wallah echt lief van je dat je heb gereageerd..... ik vind de eerste echt mooi :Iluvu: weet jij of iemand anders mischien waar ik zo'n jurk kan vinden. thank you liefs metiua

Aline
17-07-2004, 14:05
Origineel gepost door Majidah zoiets simpels wil ik laten maken insjaAllah... http://www.covers.nl/storage/vrouwen/images/groot/1124.jpg Weet er ieman waar ik zo een jurk kan kopen of huren in Belgiƫ? Ik trouw 28 augustus en heb nog altijd geen trouwjurk!!! Kan iemand mij helpen? Je mag ook reageren op mn persoonlijk emailadres: yyoussra@hotamil.com