Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verloven

Pagina's : [1] 2

LZN
05-07-2004, 12:12

Ik heb een vraag, mijn vriend en ik willen ons verloven maar onze ouders weten er (nog) niet van...Weet iemand misschien hoe dit precies moet via de gemeente ofzo...Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, Groetjes, Jessica.

achie25
05-07-2004, 13:00
Origineel gepost door Jessica19 Ik heb een vraag, mijn vriend en ik willen ons verloven maar onze ouders weten er (nog) niet van...Weet iemand misschien hoe dit precies moet via de gemeente ofzo...Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, Groetjes, Jessica Om te verloven hoef je niks bij de gemeente of wat voor instantie dan ook te doen.. Dat is alleen voor het huwelijk(scontract)...

_SiMa_FoR_LiFe_
05-07-2004, 14:37
Zeg het eerst be3dek aan je moeder...heb ik ook gedaan :rolleyes:..en ben erg opgelucht..en deze zomer gaan we verloven inshallah :love:

achie25
05-07-2004, 16:01
Origineel gepost door Jessica19 Ja hij is nu in Marokko en als hij terug komt gaan we verloven en we vertellen het onze ouders later. Daarom wou ik dus weten of je nog iets moest doen bij de gemeente ofso maar in ieder geval bedankt voor de info :) En _Sima_for_life_ veel geluk metje aanstaande mannetje :) Groetjes :zwaai: HUh, dus je gaat eerst verloven en dan ga je het pas aan jullie ouders vertellen?? Dat snap ik niet... Doe je het op de Nederlandse manier??

Oem_Ayoub
05-07-2004, 19:08

Ik denk dat het gaat om een nederlandse meisje en marokkanse jongen..

senhajiaa
05-07-2004, 19:08
Verloving betekent dat zijn ouders bij jullie om Jouw hand komen vragen geen gemeente nodig hoor Ik zou het wel aan jullie ouders vertellen hoor ben je nl??

pok
05-07-2004, 21:44
Vind je niet dat je wat te jong bent? En hoe oud is je vriend?

pok
05-07-2004, 23:48
Origineel gepost door Jessica19 ik word einde van de maand 17 en hij word 20 en vind mezelf niet te jong...ik ga niet meteen trouwen Ok just asking.... Ik hoop dat alles goed zal lopen :zwaai:

esma
06-07-2004, 18:59
Origineel gepost door Jessica19 Hey ja ik ben NL, onze ouders weten wel dat we met elkaar gaan we hebben al 2.5 jaar een relatie maar omdat ik pas 16 ben denk ik dat mijn ouders het nu nog niet goed vinden ook al ben ik NL mijn ouders zijn niet altijd even makkelijk. Zijn ouders hebben mij gelukkig wel geaccepteerd maar het is voor ons meer een gebaar dat we meer verbonden zijn. Bedankt voor jullie reacties :zwaai: Asjeblieft zeg, ik wordt zooo ziek van al die baby's die tegenwoordig trouwen. Weten we wel wat trouwen inhoudt. Waarom heeft iedereen doeda fe soewtoe en kunnen ze niet meer wachten. Sorry 16 en trouwen ik moet er niet aan denken. En dan woon je op jezelf op je 16e. Trouwen is zijn betekenis echt verloren tegenwoordig, als iedereen het zo makkelijk doet. Waar blijft je ambitie voor eem carriere zodat als je gaat trouwen je je kinderen tenminste een goede toekomst biedt. Anyway dat was mijn onnodige commentaar. Denk nog heel goed na of je dit echt wil het is wel de bedoeling dat jullie samen blijven tot de dood jullie scheidt en als het goed is is dat bij jou nog zo een 70 jaar. Veel succes met alles en hopelijk komt alles goed. Esma

achie25
07-07-2004, 09:42
Origineel gepost door esma Asjeblieft zeg, ik wordt zooo ziek van al die baby's die tegenwoordig trouwen. Weten we wel wat trouwen inhoudt. Waarom heeft iedereen doeda fe soewtoe en kunnen ze niet meer wachten. Sorry 16 en trouwen ik moet er niet aan denken. En dan woon je op jezelf op je 16e. Trouwen is zijn betekenis echt verloren tegenwoordig, als iedereen het zo makkelijk doet. Waar blijft je ambitie voor eem carriere zodat als je gaat trouwen je je kinderen tenminste een goede toekomst biedt. Anyway dat was mijn onnodige commentaar. Denk nog heel goed na of je dit echt wil het is wel de bedoeling dat jullie samen blijven tot de dood jullie scheidt en als het goed is is dat bij jou nog zo een 70 jaar. Veel succes met alles en hopelijk komt alles goed. Esma Mag iedereen dat voor zichzelf weten. Damnn zeg.. Als jij carriere wil maken, fijn voor je maar laat het iedereen voor zich beslissen..

madame_hind
07-07-2004, 11:37
Vertel het eerst aan jullie ouders. Weet je niet hoeveel pijn het doet voor ouders als kinderen zich verloven zonder het hen te laten weten? Denken jullie daar niet aan? Ik zou er kapot van zijn moest één van mijn kinderen zich verloven en het daarna pas aan me zeggen. Zo zorg je er alleen voor dat de ouders er tegen zijn. Vertel het hen, geef hen tijd om eraan te wennen en en bewijs hen dat je het echt wilt. Ook al zal dat moeilijk zijn. Denk aub eens meer aan jullie ouders dan aan jullie zelf. Toch nog veel succes er mee.... :zwaai:

Damelza
07-07-2004, 12:52
mij verloofing, was gewoon iets tradioneels, een aankondiging van de bruiloft, gewoon met zijn ouders en familie gevierd.

madame_hind
08-07-2004, 02:19
BULLSHIT COMMENTAAR? nee meisje, ik geef je geen commentaar.Ik geef je advies. Doe ik daar kwaad mee? :rolleyes: En nee, voor een verloving moet je helemaal niet naar de gemeente of papieren invullen.Dat doen jullie gewoon onder elkaar. good luck

Jasmina
08-07-2004, 08:48
Hoi meissie, Nou je hoeft inderdaad niks te regelen met de gemeente, das pas als jullie gaan trouwen. Maar als je wilt verloven dan moeten jullie ouders het toch echt weten, want zijn ouders moeten je hand komen vragen. Succes meid, insjallah gaat alles goed. Jasmina :zwaai:

Pagina's : [1] 2