Bekijk originele versie : Nederlander de keel doorgesneden in België
onderduiker
05-07-2004, 07:29
Uitgegeven: 4 juli 2004 14:48
Laatst gewijzigd: 4 juli 2004 14:48
LEUVEN - In de nacht van zaterdag op zondag heeft een nog onbekende man een Nederlandse campinggast in het Belgische Werchter de keel doorgesneden. Het voorval deed zich rond twee uur 's nachts voor, meldde het parket in Leuven.
Vrienden van de Nederlander brachten het slachtoffer naar de Rode Kruispost in Werchter vanwaar hij in allerijl naar een ziekenhuis in Leuven werd gebracht. Zijn toestand was zondagmiddag stabiel. "Gelukkig hebben zijn vrienden hem snel kunnen bevrijden, anders was hij wellicht ter plaatse overleden'', aldus persrechter Vits in Leuven.
Het slachtoffer had zich bij zijn buren op de camping beklaagd dat er te veel lawaai was. Even later sleurden onbekenden de man in een bestelwagen, waar men hem de keel doorsneed. De politie heeft in verband met de zaak tien verdachten opgepakt
DaNGeRouZLy
05-07-2004, 10:52
echt erg:jammer:
België is maar een eng landje :(
Shahinez
05-07-2004, 10:58
hahah eng landje ... neej hollanders maken het hier een eng landje van ;)
Shahinez
05-07-2004, 11:30
Helemaal deraan die mensen wallah... dat het kan uitlopen tot zoiets groots begrijp ik niet.Ze zijn beide in fout.Diegene die lawaai maakte.Hij moet maar rekening houden met de andere kampeerders.Zij hebben hun nachtrust ook nodig.En die ander tjah ... overdrijven is hun vak.Moest hij zijn zakmes erbij halen ... of wat voor mes het ook was ... :jammer:
NAdiAtje123
05-07-2004, 11:39
als je rust zoekt, en wilt slapen moet je niet op een groot muziekfestival gaan camperen, ga dan naar de boer met je tentje
had hij nu misschien wel een lekkere biefstuk op zijn bbq, die koeien kunnen namelijk flink loeien!
Shahinez
05-07-2004, 11:47
ahhaahahaha wallah-ela!
Origineel gepost door Shahinez
Helemaal deraan die mensen wallah... dat het kan uitlopen tot zoiets groots begrijp ik niet.Ze zijn beide in fout.Diegene die lawaai maakte.Hij moet maar rekening houden met de andere kampeerders.Zij hebben hun nachtrust ook nodig.En die ander tjah ... overdrijven is hun vak.Moest hij zijn zakmes erbij halen ... of wat voor mes het ook was ... :jammer:
Ze zijn niet beide fout. Het slachtoffer had geen geluidsoverlast veroorzaakt.
Het slachtoffer had zich bij zijn buren op de camping beklaagd dat er te veel lawaai was.
Shahinez
06-07-2004, 00:46
Origineel gepost door Perez
Ze zijn niet beide fout. Het slachtoffer had geen geluidsoverlast veroorzaakt.
Een gevecht komt niet van 1 persoon.Het komt van beiden.De een is meer in de fout dan de andere maar dat het zo ver zou gekomen zijn moet wel van beide kanten komen denk je niet?
Nee hoor dat hoeft niet. Vaak hebben beide partijen wel schuld, maar het hoeft niet zo te zijn.
Ik las trouwens ook dat de daders behoorlijk dronken waren. En dan ben je vaak toch sneller agressief.
De daders hadden ook een Noord-Afrikaans uiterlijk naar het schijnt.
Shahinez
06-07-2004, 10:01
Origineel gepost door Junkie
De daders hadden ook een Noord-Afrikaans uiterlijk naar het schijnt.
:jammer:
Noord-Afrikanen luisteren niet naar zo'n slecht muziek zij hebben stijl ... als je dat muziek kunt noemen ... het enigste wat ik hoor is lawaai niet eens zang ... :rolleyes:
Origineel gepost door Shahinez
:jammer:
Noord-Afrikanen luisteren niet naar zo'n slecht muziek zij hebben stijl ... als je dat muziek kunt noemen ... het enigste wat ik hoor is lawaai niet eens zang ... :rolleyes:
Smaken verschillen.
Shahinez
06-07-2004, 10:19
Origineel gepost door Junkie
Smaken verschillen.
Kan best zijn ... maar ik geloof niet dat het Noord Afrikanen waren :rolleyes:
Shahinez
06-07-2004, 10:54
niet dat ik weet
Volgens mij waren het helemaal geen noord-afrikanen. Je moet niet zo maar wat in de lucht gaan beschuldigen als je geen duidelijke en betrouwbare bron hebt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.