Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Multiculturele bruiloft....

LZN
03-12-2002, 10:54

Hallo allemaal, ik heb een vraagje... mijn vriendin en ik zijn van plan om over ongeveer anderhalf jaar (dus in de zomer van 2004) te gaan trouwens Insh'Allah... Maar we zitten te bedenken watvoor bruiloft we willen (misschien nog een beetje vroeg, maar ja kan geen kwaad toch?), want zij is namelijk nl. Ze is moslima gelukkig en ze wil heeel graag een marokkaanse bruiloft. Maar ze denkt niet dat haar familie er bij blij mee zal zijn. Dus wil ze ook een NLse bruiloft(sdag) houden. Wij hadden in gedachten dat we het dan drie dagen houden. Een dag voor de NLse, dus bij het stadhuis enzo (alatif..!!), een receptie; kortom, gewoon zo'n saai hollands bruiloft! Dan een dag voor mijn familie (waar de NLse ook bij uitgenodigd worden), en dan de derde dag voor hennadag. Niet per se in deze volgorde maar wel zoiets. Hebben jullie nog misschien leuke tips of als jullie weten welke zaal heel goed geschikt is in omgeving Rotterdam, of wat dan ook... alles is welkom!! Of als je denkt dat we het misschien anders moeten of kunnen doen, alles is welkom! Groetjes Ismail.

nixie
03-12-2002, 10:58
ja hoor een marokkaan bij het stdahuis dat moet ik zien haha maar eh wat doet die familie moeilijk zeg, ik bedoel marokkaanse bruiloft is toch veel mooier en interessanter?

nixie
03-12-2002, 11:03
word ik ook uitgenodigd kan ik een raportage maken voor yasmina.nl :hihi:

nixie
03-12-2002, 11:05
nee joh, sarcasme mag toch wel haha ik plaag je maar hoor ikw ens je veel geluk in je verdere leven, maar je trouwt dan toch alleen voor de wet en niet voor het christendom ofzo?

Overspel
03-12-2002, 11:08

Ik zorg wel voor de accommodatie, er is namelijk nog een plekje vrij in de achtertuin van m'n Boerderij... :hihi:

missenna
03-12-2002, 11:13
Hallo Allemaal! Ik ben zelf Nederlandse en moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal met jullie eens ben. Echt waar, Nederlandse bruiloften hoeven helemaal niet saai te zijn, sterker nog, ik heb bijna alleen nog maar hele leuke nederlandse bruiloften meegemaakt. Laat dat vooroordeel toch eens varen mensen! Ik ben zelf ook van plan met een Marokkaan te trouwen en onze bruiloft zal een mix worden. De leukste dingen van een Nederlandse bruiloft in combi met de leukste dingen van een Marokkaanse bruiloft. En nix geen marokkanen en nederlanders apart uitnodigen!! Als je achter je gemengde huwelijk staat zou het toch niet kloppen dat je nederlanders en marokkanen apart uitnodigt? Mijn mening hoor!! Groetjes Missenna