Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames, waar denken jullie bij een casanova aan??

Pagina's : [1] 2 3

casanova_hsij
03-12-2002, 10:54

Lady's Als jullie casanova horen wat denken jullie dan ??? Wat komt er bij jullie naar boven!!! Gooi het eruit alles is welkom!! :zwaai:

nixie
03-12-2002, 10:55
playertje die goed is in het versieren van meisjes, jammer genoeg trappen daar veel domme meisjes in ikke niet haha ciaos

NaamLooS
03-12-2002, 10:57
jongentje die DENKT dat ie alle meiden kan krijgen, maar alleen de lelijke die willen hem!! degene die daarin trappen zijn inderdaad dom!! hahahah maar eey ik ga er weer vandoor beslamma :zwaai:

Overspel
03-12-2002, 11:01
Origineel gepost door casanova_hsij Lady's Als jullie casanova horen wat denken jullie dan ??? Wat komt er bij jullie naar boven!!! Gooi het eruit alles is welkom!! :zwaai: Dan denken de Chicks aan overspel... :stout:

GekkeTurk
03-12-2002, 11:10

Ewa iemand die gewoon goede praatjes heeft en gewoon veel chikiez regelt het is ook iemand waar veel jongens op jaloers zijn en die hem niet kunnen hebben omdat die gewoon veel lekkere chikiez regelt

Itsjustme
03-12-2002, 11:17
aan jou honey :)

casanova_hsij
03-12-2002, 11:32
Origineel gepost door Itsjustme aan jou honey :) Selem Itsjustme!! En wat denk je daar precies bij, beschrijf eens??

Itsjustme
03-12-2002, 11:38
elikoem eselem it was a joke haha hmzzz maar een casanova tjah iemand met smoothtalk weet wat een meisje wil horen die alleen maar praatjes heeeft want, een casanova kom zn beloftes natuurlijk niet na !! dat maakt m die casanova en ja meerdere "relaties,one1stands,scharreltjes tegelijk jajahhh dat is t zo een beetje

Overspel
03-12-2002, 11:39
Overspel plegen, met andere woorden: jij wordt overgeslagen en zij kiest voor Overspel (moi)... :hihi:

somea
03-12-2002, 12:00
salaam ja nes mabroek ramadan voor de laaste dagen effe wat vragen hoe vinden jullie het als je eigen nicht die twee jaar ouder dan je is gewoon wat met je ex neemt en met hem binnenkort gaat trouwen ik gun het wel maar ik ga echt niet naar hun bruiloft ik bedoel ik ze me ex met mijn nicht en het ergste is dat hij tien maal beter dan haar is ze is zelf wel een leuke meid alleen heeft ze een varkenslichaan jullie denken dat ik het haar niet gun maar ik mag haar zowiezo niet we hadde daarvoor al altijd ruzies en mijn vader mag haar helemaal niet ik mag met haar niet omgaan anders maakt hij me af!! maar een ding is zeker het blijft me nicht ja toch :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Overspel
03-12-2002, 12:04
Origineel gepost door somea een leuke meid alleen heeft ze een varkenslichaan maar een ding is zeker het blijft me nicht ja toch :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: Een lekkere Varkenssnoetje is zeker niet lelijk... 1 + 1 = 3 meid alles kan...

Itsjustme
03-12-2002, 12:05
wat laag van je nicht zeg sjonge jonge 100000000000000000000000 duizend jongens op de wereld en ze gaat perse naar jou ex?!! ach waar gaat het heen he

casanova_hsij
03-12-2002, 12:26
Origineel gepost door somea salaam ja nes mabroek ramadan voor de laaste dagen effe wat vragen hoe vinden jullie het als je eigen nicht die twee jaar ouder dan je is gewoon wat met je ex neemt en met hem binnenkort gaat trouwen ik gun het wel maar ik ga echt niet naar hun bruiloft ik bedoel ik ze me ex met mijn nicht en het ergste is dat hij tien maal beter dan haar is ze is zelf wel een leuke meid alleen heeft ze een varkenslichaan jullie denken dat ik het haar niet gun maar ik mag haar zowiezo niet we hadde daarvoor al altijd ruzies en mijn vader mag haar helemaal niet ik mag met haar niet omgaan anders maakt hij me af!! maar een ding is zeker het blijft me nicht ja toch :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: Leuk verhaal somea, maar even weer back naar de start van mijn topic!! Dus even weer back to het onderwerp!! OKE TAHNXS!! hE ITSJUSTME, !!!!!!!!!!!!!!! KOM OP GA VERDER!! HEB JE NOG MEER TE MELDEN!!!! :zwaai: :zwaai:

Overspel
03-12-2002, 12:26
Origineel gepost door Itsjustme wat laag van je nicht zeg sjonge jonge 100000000000000000000000 duizend jongens op de wereld en ze gaat perse naar jou ex?!! ach waar gaat het heen he weet je wat pas erg is!! Mijn ex is al getrouwd met mijn broer... Nogmaals, alles kan...

Overspel
03-12-2002, 12:29

Origineel gepost door casanova_hsij Leuk verhaal somea, maar even weer back naar de start van mijn topic!! Dus even weer back to het onderwerp!! OKE TAHNXS!! hE ITSJUSTME, !!!!!!!!!!!!!!! KOM OP GA VERDER!! HEB JE NOG MEER TE MELDEN!!!! :zwaai: :zwaai: Ya nerd :nerd: als je graag met ITSJUSTME wil praten dan kan je haar gewoon effe pmtje sturen toch...

Pagina's : [1] 2 3