Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Homo als scheldwoord

Pagina's : [1] 2 3 4

Raihana
05-07-2004, 00:13

Een ambtenaar in functie betitelen als homo is vandaag de dag eenn scheldwoord, getuige het volgende bericht in de Haagsche Courant van vrijdag 2 juli 2004: Agenten beledigd ZOETERMEER - Een 15-jarige Zoetermeerder kan binnenkort een acceptgirokaart van justitie in de brievenbus verwachten wegens belediging van agenten. Terwijl hij gisteravond met twee vrienden langs de Azieweg fietste en er een politiesurveillance passeerde, riep hij "homo". De jongen beweerde dat hij dat riep naar een van zijn vrienden. Hij had natuurlijk ook Homo Ludens (de spelende mens), Homo Novus (nieuwe man) kunnen roepen of - meegaand met de moderniteit - Homo Agentus en zich kunnen beroepen op wederkerigheid, want uiteindelijk zijn we allemaal homo, biosystematisch de naam van het geslacht van de familie Hominidae, waartoe de huidige mens behoort, alsmede verschillende uitgestorven vormen waar ik de "beledigde" agent toe reken...

Raihana
05-07-2004, 01:24
Origineel gepost door groink Moslim als scheldwoord? Knorr Knorr opsjouten uit mij topic...:ego: So beat it oke!!

onderduiker
05-07-2004, 08:20
Origineel gepost door nostradamus Dit kost je een ban, dank de grote censurator . Hij die zichzelf heiliger vind dan de paus. De man die eigenlijk zichzelf al honderd maal had moeten bannen. Maar als je zelf aan de bron zit. :D :rolleyes: :rolleyes: doe toch een keer niet zo zielig man, je komt over als een kleuter :zwaai:

Heiba
05-07-2004, 08:31
Ik ben ambtenaar... Mijn man noemt me dikwijls homo :maf:, moet hij nu ook een boete krijgen??? :hihi:

rnaj
05-07-2004, 08:49

Origineel gepost door Raihana Een ambtenaar in functie betitelen als homo is vandaag de dag eenn scheldwoord, getuige het volgende bericht in de Haagsche Courant van vrijdag 2 juli 2004: Agenten beledigd ZOETERMEER - Een 15-jarige Zoetermeerder kan binnenkort een acceptgirokaart van justitie in de brievenbus verwachten wegens belediging van agenten. Terwijl hij gisteravond met twee vrienden langs de Azieweg fietste en er een politiesurveillance passeerde, riep hij "homo". De jongen beweerde dat hij dat riep naar een van zijn vrienden. Hij had natuurlijk ook Homo Ludens (de spelende mens), Homo Novus (nieuwe man) kunnen roepen of - meegaand met de moderniteit - Homo Agentus en zich kunnen beroepen op wederkerigheid, want uiteindelijk zijn we allemaal homo, biosystematisch de naam van het geslacht van de familie Hominidae, waartoe de huidige mens behoort, alsmede verschillende uitgestorven vormen waar ik de "beledigde" agent toe reken... Tja, wat zal ik er van zeggen..... Origineel gepost door Heiba Ik ben ambtenaar... Mijn man noemt me dikwijls homo :maf:, moet hij nu ook een boete krijgen??? :hihi: Heiba, ik zou hem een goed pak slaag geven als ik jouw was, heeft ie wel verdiend :boogie:

Heiba
05-07-2004, 08:56
Origineel gepost door rnaj Heiba, ik zou hem een goed pak slaag geven als ik jouw was, heeft ie wel verdiend :boogie: Ik ga m spanken met mn slippertjes! :stout:

Erwin
05-07-2004, 08:56
Origineel gepost door groink Moslim als scheldwoord? Daar kiest iemand voor, dus dat is geen scheldwoord. Homoseksualiteit schijnt aangeboren te zijn, da's geen keuze. In principe slaat enkel 'homo' nergens op, en in hoeverre 'homoseksueel' een scheldwoord moet zijn is maar de vraag. Wat zou 'heteroseksueel' dan zijn? Nee hoor, homo is in mijn ogen geen scheldwoord. Poot of f1ikker daarentegen...

Heiba
05-07-2004, 08:59
Origineel gepost door Erwin Daar kiest iemand voor, dus dat is geen scheldwoord. Homoseksualiteit schijnt aangeboren te zijn, da's geen keuze. In principe slaat enkel 'homo' nergens op, en in hoeverre 'homoseksueel' een scheldwoord moet zijn is maar de vraag. Wat zou 'heteroseksueel' dan zijn? Nee hoor, homo is in mijn ogen geen scheldwoord. Poot of f1ikker daarentegen... Inderdaad, alle gekheid op een stokje... Homo's zijn toch nergens zo geaccepteerd als in Nederland (homo-huwelijk). Ik vind het een belediging voor mensen die op hun eigen sexe vallen, dat dit door het ambtenarenapparaat wordt bestempeld én erkend als een scheldwoord.

Shahinez
05-07-2004, 11:00
Origineel gepost door Maslov gewoon "mohammedaan" zeggen tegen een moslims. Volger van de kleine man die zichzelf grote profeet noemde. :schok:

rnaj
05-07-2004, 11:57
Origineel gepost door Maslov gewoon "mohammedaan" zeggen tegen een moslims. Volger van de kleine man die zichzelf grote profeet noemde. Wat heeft dit met homo's te maken :confused:

rnaj
05-07-2004, 14:35
Heb ik toch even een kort vraagje, hoe scheld je een homo uit.... :D

rnaj
05-07-2004, 16:34
Origineel gepost door pumba Om zulke woorden gaan homo's slechts lachen, zo noemen ze elkaar namelijk ook. Het woord homo, f.likker en mietje als scheldwoord wordt voornamelijk gebruikt tegen hetero's. Ik denk dat je een homo meer beledigt als je hem "El Moumni", "Adolf" of "Moslim" noemt. Inderdaad, die genoemde woorden zegt meer over de fantasie (of het gebrek eraan) van de schelder dan dat ik mij beledigd zou voelen. Maar dat geld ook wel een beetje voor "El Moumni" ik denk dat ik dan ook zeer hard ging lachen en :boogie:. "moslim: zou ik afdoen met :hihi: om vervolgens uit te leggen dat ik ongelovig ben en dan vele moslims toch eigenlijk best wel aardig zijn :cool:. Bij "adolf" zou ik gaan twijfelen aan de verstandelijke vermogens van de schelder (Heb ik op het forum regelmatig in het openbaar gedaan), maar zelfs dan zou ik mij, ondanks dat ik woest zou zijn, niet beledigd voelen op mijn homosexualiteit...

ABD
05-07-2004, 21:29
Origineel gepost door Heiba Ik ben ambtenaar... Mijn man noemt me dikwijls homo :maf:, moet hij nu ook een boete krijgen??? :hihi: och, jij homo :p

Heiba
05-07-2004, 21:35
Origineel gepost door ABD och, jij homo :p :hihi:

rnaj
05-07-2004, 21:36

jaja, ik weet niet wat ik hier van moet denken :confused:

Pagina's : [1] 2 3 4