Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : He dames...

Itsjustme
03-12-2002, 10:40

HI Wat vinden jullie van die losers je weet wel die elke chick proberen te regelen in de stad, maakt niet uit waar maar ze krijgen gewoon geen aandacht want jahh versieren is nou niet bepaald hun sterkste kant en dan paar weken later zie hem EINDELIJK met een meid haha terwijl je gewoon weet dat hij iedereeen probeert te regelen en dan gaat ie ook nog lopen met een attitude van he ik heb wat aan de haak geslagen (its about time dont u think) haha aub zeg haha kennen jullie dit soort figuren nou sorry ik zie er zoveel en die meiden voelen zich ook heel wat want jah die denken dat ze ook WAT aan de haak hebben geslagen (jah straat joch)haha ik vind het zoo zielig loopt ie met zn vriendin en dan geeft ie ook nog een knipoog haha ik verveel me weer :zwaai: :p :o :giechel:

NaamLooS
03-12-2002, 10:46
zielig als je daarin trapt :zwaai:

nixie
03-12-2002, 10:47
haah zielig inderdaad laat ze, ik laat me niet zomaar versieren haha ik wijs altijd af haha

__Armanigurly__
03-12-2002, 10:52
Zodra een jongen mij versiert op straat,....... :kwaad: NOUNEE!! Dan weet je ook wel dat hij als hij bijvoorbeeld een relatie later met je heeft,, dat ie dat even HARD weer doet!! Jongen zijn niet te vertrouwen, dus begin in er dan maar niet aan! :rolleyes:

NaamLooS
03-12-2002, 10:54

Origineel gepost door **Armanigurly** Zodra een jongen mij versiert op straat,....... :kwaad: NOUNEE!! Dan weet je ook wel dat hij als hij bijvoorbeeld een relatie later met je heeft,, dat ie dat even HARD weer doet!! Jongen zijn niet te vertrouwen, dus begin in er dan maar niet aan! :rolleyes: "Jongens zijn niet te vertouwen, dus begin er dan maar niet aan" kort maar krachtig!!!!!!!! :zwaai:

nixie
03-12-2002, 10:56
hahaha er zijn er wel veel die wel te vertrouwe zijn, maar ja waar zitten die dan?? Joehoe jongens where you at???:kwaad:

Itsjustme
03-12-2002, 11:00
yeps thats true maar zijn altijd van die wijven die er int rappen he??!! maar ik vind die jongen zooo zieluuggg haha

Itsjustme
03-12-2002, 11:21
waaa ons? ;) wat kijk je sipjess

Onslaught
03-12-2002, 11:25
uhhhhmmm weet niet ik lees dit topic en boem gelijk sip, vreemd

somea
03-12-2002, 11:25
sooooo die jongens zijn zielig en denken dat we dom zijn ik weet niet hoe het met jullie zit maar als ze knipogen dan kijk ik gewoon de andere kant op he dames we laten ons niet besodemieteren liefst somea

benali
03-12-2002, 11:27
wullah vind ik ook maar ik denk dat het daar nog nie zo erg is kom checken in antwerpen ahouk ze voelen hun echt de top ,tfoeeee ik ben zelf marokaanse maar de meeste haat ik en zeker van antwerpen allemaal misbaksels en ze denken kijk men meisje eens aan en die wijven die er intrappen zijn zo van die bekakte belgische boerewijven met allemaal puisten die kunnen moeilijk rood worden want ja er is geen plaats hahaha

Itsjustme
03-12-2002, 11:31
in ieder geval niet met zo een gare zinnetje ooh jij betn het mooiste wat ik ooit gezeien heb zeg nou zelf dat klinkt toch niet geloof waardig so cut the crap and be ur self