Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen, heb zelfrespect.

Pagina's : [1] 2 3

OuJdAbOyX
04-07-2004, 23:52

Had net die verhaal gelezen van die videoband, dat meisje moest als prostituee werken.. :( Hele leven naar de kk. Ik wil jullie waarschuwen, liefde bestaat niet op eerste gezicht. Roep hulp als een jongen blijft plakken ;) Moge allah swt over jullie waken. Amien. Ya rabalahalmien :Iluvu: ThallaW

BintElmagreb
04-07-2004, 23:54
Amien agie! Bedankt voor de tip, ik hoop dat de meiden daar een voorbeeld aan nemen, want velen zijn flink de fout in gegaan! Moge Allah ze behoeden! Lief van je dat je ze wilt waarschuwen. Ik hoop dat ze het van je aannemen insha allah.. Wassalaam :zwaai:

nadoria_zinador
04-07-2004, 23:55
Origineel gepost door BintElmagreb Amien agie! Bedankt voor de tip, ik hoop dat de meiden daar een voorbeeld aan nemen, want velen zijn flink de fout in gegaan! Moge Allah ze behoeden! Lief van je dat je ze wilt waarschuwen. Ik hoop dat ze het van je aannemen insha allah.. Wassalaam :zwaai: Ik sluit me bij haar aan. Helemaal mee eens meid :).

OuJdAbOyX
04-07-2004, 23:58
Origineel gepost door BintElmagreb Amien agie! Bedankt voor de tip, ik hoop dat de meiden daar een voorbeeld aan nemen, want velen zijn flink de fout in gegaan! Moge Allah ze behoeden! Lief van je dat je ze wilt waarschuwen. Ik hoop dat ze het van je aannemen insha allah.. Wassalaam :zwaai: Incha allah zuster ;)

praatjes
04-07-2004, 23:59

Origineel gepost door OuJdAbOyX Had net die verhaal gelezen van die videoband, dat meisje moest als prostituee werken.. :( Hele leven naar de kk. Ik wil jullie waarschuwen, liefde bestaat niet op eerste gezicht. Roep hulp als een jongen blijft plakken ;) Moge allah swt over jullie waken. Amien. Ya rabalahalmien :Iluvu: ThallaW Ik heb ook z'n een videoband in bezit met in de hoofdrol 3 Marokkaanse hoe.rtjes. Als ik wil ben ik pooi.er van drie!!

lhouceimagirl1
04-07-2004, 23:59
:goedzo: bro

nadoria_zinador
05-07-2004, 00:01
Origineel gepost door praatjes Ik heb ook z'n een videoband in bezit met in de hoofdrol 3 Marokkaanse hoe.rtjes. Als ik wil ben ik pooi.er van drie!! :rolleyes:

OuJdAbOyX
05-07-2004, 00:03
Origineel gepost door praatjes Ik heb ook z'n een videoband in bezit met in de hoofdrol 3 Marokkaanse hoe.rtjes. Als ik wil ben ik pooi.er van drie!! Mezian, stoer man ;) Als je er wat mee doet, dan zal de Djahenema op je wachten ;)

OuJdAbOyX
05-07-2004, 00:04
Origineel gepost door praatjes Ik heb ook z'n een videoband in bezit met in de hoofdrol 3 Marokkaanse hoe.rtjes. Als ik wil ben ik pooi.er van drie!! En trouwens, wil jij dat dit jou zusjes overkomt ? Hmmm, denk dan dat je er wel anders over gaat denken ;)

OuJdAbOyX
05-07-2004, 00:05
Origineel gepost door La__Haine guijd zijt aardig Maak daar dan gebruik van ;)

lhouceimagirl1
05-07-2004, 00:06
whahaha kijk aalleen naar zijn naam oujdaboy,ze3ma dat hij ooit een meisje kunnen krijgen

OuJdAbOyX
05-07-2004, 00:06
Beter voorkomen, dan genezen.. :)

OuJdAbOyX
05-07-2004, 00:07
Origineel gepost door lhouceimagirl1 :goedzo: bro ;)

OuJdAbOyX
05-07-2004, 00:08
Origineel gepost door lhouceimagirl1 whahaha kijk aalleen naar zijn naam oujdaboy,ze3ma dat hij ooit een meisje kunnen krijgen :confused: wat is er mis met mijn naam ?

OuJdAbOyX
05-07-2004, 00:09

Origineel gepost door La__Haine ik egberrrrruik jouuu ' :hihi:

Pagina's : [1] 2 3