Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : islamkenners please help.

riffiababe
11-03-2010, 15:48

assalaam ik ben ziek en loop met een slang. dus iedereen ziet het zeg maar. nu zegd mijn moeder dat ik drukke plaatsen moet vermijden om het boze oog te vermijden. me moeder zegd al bedoelen ze het niet kwaad ze gaan steeds zeggen ah zielig. ah dit ah dat. wie kan me hier advies in geven en wat moet ik hier tegen doen. shokran

Miss_Majda
11-03-2010, 21:53
Alaykom salaam meid, Je moet gewoon elke keer voordat je ergens heen gaat Ayat el Koursi zeggen. Dit helpt tegen alles :o Insha Allah zal je gauw genezen. Moge Allah (swt) je beschermen insha Allah :kus:

xerox2
11-03-2010, 22:02
assalaam ik ben ziek en loop met een slang. dus iedereen ziet het zeg maar. nu zegd mijn moeder dat ik drukke plaatsen moet vermijden om het boze oog te vermijden. me moeder zegd al bedoelen ze het niet kwaad ze gaan steeds zeggen ah zielig. ah dit ah dat. wie kan me hier advies in geven en wat moet ik hier tegen doen. shokran wat bedoel je met "loop met een slang" ??

Eyez
11-03-2010, 22:52
wat bedoel je met "loop met een slang" ?? Is posi droom.. En een slang in je hand..jij hebt de touwtjes in handen..anders zat in niet braaf in je hand..

unforgettable
11-03-2010, 23:06

met een slang lopen, bedoelt ze toch gewoon, zo'n plastic buisje voor een vloeistof ofzo..geen echte slang..lijkt me sterk.

Eyez
11-03-2010, 23:18
met een slang lopen, bedoelt ze toch gewoon, zo'n plastic buisje voor een vloeistof ofzo..geen echte slang..lijkt me sterk. en jij bent in haar droom geweest..opgesloten in het buisje met stikstofvloeistof.:rolleyes:

Sharifa__
12-03-2010, 12:32
Er zijn doe3a's die beschermen tegen het boze oog... Er zal heus niks gebeuren.... desnoods gewoon een sjaal voor je mond/neus doen... dan kan niemand het zien.