Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraag voor de marokaanse jongens!!

karimaMarakesja
03-12-2002, 10:09

salaam broeders.. :D ik vroeg me af als marokaanse meisje Wat JULLIE PERFECTE VROUW MOEST HEBBEN!!! :confused: :strik: Zowell innerlijk als uiterlijk boyzzzz!!!! :koppel: :love2: zodat wij ( de dames) ongeveer weten wat er in jullie hoofd om gaat!!! Thalaouuuuuuu take care Karima :boogie:

GekkeTurk
03-12-2002, 10:10
Eeh perfecte vrouw zal nooit bestaan denk ik ieder ziel heeft zijn plus en min punten dusja... maar een vrouw die goed is dat is een ander verhaal ja en die vrouw heb ik al tog lieverd? (nador Zina) Luv ya :Iluvu:

Mr_Amir
03-12-2002, 10:18
Zoeken naar de ware is iets wat je voor onmogelijk moet houden ..onder de 'ware' versta ik een meid die 100% te vertrouwen is ...en meer is er ook niet nodig voor een perfecte dame.. http://******************/smilieweb1/smilies/Other7.gif

nixie
03-12-2002, 10:33
de ware bestaat niet het gaat er maar om hoeveel je je aan elkaar past, iedereen kan de ware zijn...

Tifah
03-12-2002, 10:38

Origineel gepost door Mr_Amir Zoeken naar de ware is iets wat je voor onmogelijk moet houden ..onder de 'ware' versta ik een meid die 100% te vertrouwen is ...en meer is er ook niet nodig voor een perfecte dame.. http://******************/smilieweb1/smilies/Other7.gif Verstandig. :)

Mr_Amir
03-12-2002, 10:43
Origineel gepost door Tifah Verstandig. :) vind ik ook voor iemand met nog een tutje in zijn mond ... ;)

Riady
03-12-2002, 10:48
Origineel gepost door nixie de ware bestaat niet het gaat er maar om hoeveel je je aan elkaar past, iedereen kan de ware zijn... De ware bestaat niet ??????? nou voor mij in ieder geval wel alhamdoelilah! :zwaai:

nixie
03-12-2002, 10:50
oh heb je de ware gevonden dan? nou gefeliciteerd ikke niet en hopelijk noh lang niet ook haha maar eh mr charme wel lachen hoor ik voldoe daar gedeeltelijk aan behalve dat gezond sporten en naar feesten gaan

GekkeTurk
03-12-2002, 11:41
Origineel gepost door Riady De ware bestaat niet ??????? nou voor mij in ieder geval wel alhamdoelilah! :zwaai: Ik denk dat de liefde jouw blindt heeft gemaakt en dat nog steeds doet.... De ware bestaat alleen in je fantasiewereld, geen 1 persoon is perfect of het nou een man is of een vrouw, of het nou een Mocro is of een Turk! Wij zijn mensen en wij horen fouten te maken als wij dat niet deden waren we machines! Dus... de ware zal nooit bestaan eens maakt je parnter een fout.

Imane4life
03-12-2002, 20:09
ik zou ook graag willen weten wat er in een hoofd van een marokaanse jongen speelt. tegenwoordig nemen de marokaanse jongens een vrouw uit marokko omdat ze denken dat ze hier allemaal slecht zijn maar er zijn ook genoeg goeie meisjes hoor! toch meiden??? kus imane

emsoem
03-12-2002, 20:10
een beetje crazy girl en ze van van de binnenkant op mij lijken :D =emsoem=

Kolonel_Major
03-12-2002, 20:15
de perfecte dame ?? nou een ding weet ik alvast zeker: die zit zeker niet hier op het forum :stout:

tangaouia2
03-12-2002, 21:36
he baardje23, jij vraagt wel veel he!! een beetje te veel vind je niet!! Heb je al een mailtje gehad?? hey imane4life, je hebt helemaal gelijk. ze denken dat die meisjes van marokko zogenaamd heilig zijn. sorry hoor maar in marokko zijn die meisjes erger dan hier. Als ik alleen op straat liep in tangaer was het in mijn straat raar, omdat al die meisjes een vriendje hebben. Dan loop je een keer met je vader, denken die jongens dat het je vriendje is. Ik snap het niet meer hoor!!!! maar ja ze moeten het lekker zelf weten toch imane??

tangaouia2
03-12-2002, 21:37
:blauwkus: boessa tangaouia :zwaai: