Bekijk originele versie : Wie heeft ervaringen met Ryan air? is die bedrijf te vertrouwen?
112233moh
11-03-2010, 00:57
Salamoe alaikoem
Het is nogal goedkoop, voor een boeking van 6 weken brussel naar nador..
En is er ook een broeder die in juli naar Nador vertrekt, als ik daar aankom in nador. weet ik niet hoe ik met ze moet communiceren. ik spreek Arabich no sel3a
laat een pm achter
Gr.
APPIE_MOCROO
11-03-2010, 01:43
Is 100% te vertrouwen.....
Ze hebben 200 vliegtuigen in vloot.....
is te vertrouwen. Verwacht geen luxe. Ik reis er regelmatig mee.
ps. neem iets te eten mee, je krijgt aan boord namelijk niks aangeboden ;-)
Haha ik vlieg er ook regelmatig mee!!
Let op dat je je boardingpas thuis uitprint.. anders mag je daar ook weer gaan dokken bij het inchecken :o
En ja.. verwacht geen luxe!
Opzoek-meid
11-03-2010, 12:48
Salamoe alaikoem
En is er ook een broeder die in juli naar Nador vertrekt, als ik daar aankom in nador. weet ik niet hoe ik met ze moet communiceren. ik spreek Arabich no sel3a
laat een pm achter
Gr.
is betrouwbaar en goedkoop. Let wel op dat er tijdens het boeken extra kosten bij komen voor bagage en administratiekosten enzo en de voorwaarden over bagage zou ik ook even lezen anders kun je daarmee problemen krijgen. oh trouwens mensen spreken daar ook gewoon arabisch hoor.
Als je Frans kan, kan je je ook redden in het Frans
dimameknesia
11-03-2010, 14:05
hoi hoi
DE maatschappij van rayan air is zeker te vertrouwen boek ieder jaar bij ryan air en ga trouwens over twee weken weer naar marokko met deze maatschappij het nadeel van daar is dat je maar 10 kg mag meenemen en als je iets meer hebt betaal je voor een kilo 20 euro let er op geen handbagga daar zijn ze dan wel weer streng in.
Hoop je voldoende te hebben geeinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Sanae uit denhaag
20 euro per kilo??
dacht dat het iets van 8 euro was ??
Opzoek-meid
11-03-2010, 17:30
hoi hoi
DE maatschappij van rayan air is zeker te vertrouwen boek ieder jaar bij ryan air en ga trouwens over twee weken weer naar marokko met deze maatschappij het nadeel van daar is dat je maar 10 kg mag meenemen en als je iets meer hebt betaal je voor een kilo 20 euro let er op geen handbagga daar zijn ze dan wel weer streng in.
Met vriendelijke groet,
Sanae uit denhaag
Je mag gewoon tot 30 kg bagage, alleen moet je daarvoor betalen. 35 voor de eerste 15 kg en 70 voor de 2e 15 kg per enkele reis. Daarnaast mag je gratis 10 kg handbagage meenemen, wel opletten dat het niet te groot is. Dat van die 20 euro per kilo extra zijn ze erg streng in dus zorg dat je niet teveel meeneemt.
@ sanae uit DEN haag. Ik ga over twee weken ook vliegen met Ryanair. Brussel - fes toevallig??
blackdog
12-03-2010, 14:16
Salamoe alaikoem
laat een pm achter
Gr.
Niemand heeft ooit een vlucht van Ryan Air overleeft. Dus niemand heeft tot nu toe ervaring mee.
Ik ben onlangs op vakantie geweest naar Spanje met een vriendin. Ik heb geboekt via Ryanair. Maar voor de rest verliep alles goed. Het is zeker een betrouwbare maatschappij. Je tickets druk je af via internet.
hoi hoi
Met vriendelijke groet,
Sanae uit denhaag
Je mag 15 kg meenemen en geen 10 kg zoals jij zegt. En je moet 30 Euro betalen voor die 15 kg.
Opzoek-meid
12-03-2010, 15:49
Je mag 15 kg meenemen en geen 10 kg zoals jij zegt. En je moet 30 Euro betalen voor die 15 kg.
Die 10 kilo is de handbagage en die is wel gratis. In totaal mag je 30 kg bagage en 10 kg handbagage.
Die 10 kilo is de handbagage en die is wel gratis. In totaal mag je 30 kg bagage en 10 kg handbagage.
Ik praatte niet over handbagage maar over koffers. Het is heel goedkoop Ryanair maar zo ver hé om naar luchthaven te rijden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.