Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe vind je de ware?

karimaMarakesja
03-12-2002, 09:39

salaam broeders en zusters.... :D :Iluvu: ik vroeg me af hoe jullie dachten over het volgende: :p wanneer weet je nou of iemand de ware is voor je? :Iluvu: Wanneer hij lief is of wanneer hij het zelfde voelt en denkt als je? Hoe hebben jullie of denken jullie je ware te hebben gevonden?? Bye bye dikke kus from marakechia!!!!!! :confused:

Hasnatjuh
03-12-2002, 09:42
De ware is denk degene die jou accepteert zoals je bent, die weet wat je endkt zonder dat je het zegt, en de ware is vooral degene die eerlijk tegen je is en je respecteert voor wie je bent... :rolleyes: sjow denk ik erover... kussss Hasna

Itsjustme
03-12-2002, 09:45
zal ik je uit de droom helpen die bestaat niet!! :) haha nee meid ik geloof er gewoon niet in ik geloofde er wel in maar dan ga je echt zo een beeld creeeren met bepaalde eisen enzz en als iemand dan niet aan 1 punt voldoet denk je van oooh er is nog wel iemand die er wel aan zal voldoen (de ware) en jaah maar alles op zn tijd u never know en hoe je het nou echt kan weten?? het is in ieder geval niet als je hetzelfde denkt voelt, en lief voor je is... ht is lastig lastig mohim succes met je topic ciaoo!!

karimaMarakesja
03-12-2002, 09:50
je hebt wel gelijk ItJustme maar wat erg is dat als je een keer iemand hebt onmoet en het gaat slecht en dan ga je denk die bepaalde eigenschap in iemand anders zoeken en dan wordt het nog moeilijker zoeken naar de ware.......

karimaMarakesja
03-12-2002, 09:54

hey hasnatjuh.. het is wel makkelijk om te beschrijven hoe je ware moet zijn maar de vraag is ...waar zit hij/zij!!!! weet jij het?? groetjes karima

Itsjustme
03-12-2002, 10:05
ja dt bedoel ik met je stelt bepaalde eisen en als iemand er niet aan voldoet itr dan denk je ooh er loopt vast iemand rond die die eigenschap WEL bezit ach jaa ;) het wordt alleen nog moeilijker missschien moeten we niet zo kritisch zijn neaaaaah toch maar wel haha

nixie
03-12-2002, 10:54
haha ja inderdaad de ware bestaat niet, het is gewoon mekteb, om te trouwen met iemand die van je houdt en je moet zo goed mogelijk aan elkaar aanpassen

Itsjustme
03-12-2002, 11:34
nixie geinig avatar het lijkt wel zo iemand die zegt ""PRAISE THE LORD " haha :)