Bekijk originele versie : help ik ben gehekt
hoi nou er heeft iemand mij gehekt (hotmail en msn ) maar er zij opdr van school er in en ander belangrijk ding ik hoop dat iemand mij kan help xxxxx
Miss_Wafae
04-07-2004, 21:38
Daar Kan Je Weing Tegen Doen..Alleen Zo Snel Mogelijk je Wachtwoord Veranderen Anders Je Geheime Vraag..
nou dat heb ze al gedaan het zij mij eiger nichtjes die dat doen ze zij jaloes op mij ik weet niet waarom
nour_el_imen_
04-07-2004, 21:44
je account ook hacken....
dat had ik ook.... een jongen had mn msn en hotmail gehackt... ik ken weer iemand die ook hackt en die hackte hem weer terug voor me.... en dan je code veranderen...
nou ik geen hackte alleen mij broertje maar die is weg naar marokko ken jij iemand voor me :) :) nog bedankt
nour_el_imen_
04-07-2004, 21:51
ja ik ken zeker iemand die alles voor je kan hacken... heeft een hele hackprogramma en komt zo in alle computers.... maar hij doet het niet zo gauw voor iedereen sorry.....
kan je hem niet om praten ik heb het nodig anders ga ik niet over + er zij belangrijk foto er op van mij die niemand mag zien xxxmaar bedankt nog
missy_magrebia
04-07-2004, 22:08
daar kan je weinig tegen doen :(
nou jammer dat niemand mij kan help!!!!!
maroccia34
06-07-2004, 13:13
he samtje.
Ik ben geen hacker maar kijk eens op www.tweakers.net en klik vervolgens links op go-tech forums.registreer je daar zodat je in kunt loggen en zet deze vraag erop,daar helepen ze je zeker....
helpen je ze zeker bedoel ik.
ok ga ook naar www.spychecker.com en download daar gratis een firewall en hijjack this daar vind je programma's om je pc te beveiligen.
verander ondertussen al je wachtwoorden en maak ze moeilijk dus niet alleen letters ,maar ook cijfers e.d.
doe dat voorlopig veelvuldig succes
ondertussen kun je daar zoeken naar oplossingen.
Tamqeyast
06-07-2004, 14:17
Origineel gepost door samtje
nou dat heb ze al gedaan het zij mij eiger nichtjes die dat doen ze zij jaloes op mij ik weet niet waarom
komt me heel bekent voor:jammer: dat ze jarloers zijn
nou meiden nog bedankje en ik heb mij msn terug xxxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.