Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haal de aap uit de mauw

Pagina's : [1] 2

donice
04-07-2004, 21:15

Toen ik aan het aarbeiplukken was zag ik een mooi meisje ze had een mooie regenbroek aan en een bijpassende jas. Toen keek ze achterom en begon ineens te rennen ik dacht wat is er met haar aan de hand loopt ze van me weg???????? Maar toen ik achterom keek zag ik de vreemdelingenpolitie. Ik heb nu al heel veel aarbei geplukt bij verschillende aarbeienboeren maar ze is spoorloos wie helpt mij haar te vinden.

crazy_TETOUANIA
04-07-2004, 21:16
ahhaha soory ik vindt het grappig haha maby zit se ergens in een boom te w8ten op je

donice
04-07-2004, 21:17
je lijkt wel op dat ene meisje was jij dat niet mag ik misschien jouw nummer :$ ik zal het aan niemand vertellen hoor

crazy_TETOUANIA
04-07-2004, 21:19
Origineel gepost door donice je lijkt wel op dat ene meisje was jij dat niet mag ik misschien jouw nummer :$ ik zal het aan niemand vertellen hoor :eek:

crazy_TETOUANIA
04-07-2004, 21:19

Origineel gepost door donice je lijkt wel op dat ene meisje was jij dat niet mag ik misschien jouw nummer :$ ik zal het aan niemand vertellen hoor ik nee ik ren niet weg voor de vreemdelingen politie heb mijn papieren ahha

donice
04-07-2004, 21:22
heb je wel veel aarbeien voor moeten plukken vind het best wel knap van jou mijn complimenten

crazy_TETOUANIA
04-07-2004, 21:24
Origineel gepost door donice heb je wel veel aarbeien voor moeten plukken vind het best wel knap van jou mijn complimenten haha yekk sorry maar die aarbeien zijn naar je hoofd gestegen :rolleyes:

donice
04-07-2004, 21:25
wil wel met jou de liefde gaan bedrijven op het aarbeienveld

crazy_TETOUANIA
04-07-2004, 21:28
Origineel gepost door donice wil wel met jou de liefde gaan bedrijven op het aarbeienveld haha ik zal je eens een flike hoek geven dan begraaf ik je tussen de aarbeien en maby groeit er dan wel wat aarbeien uit je voor de volgende oogst :p

donice
04-07-2004, 21:30
hahahahhahahahahha ik vind jou best grappig maar wil je me dan ook behandelen als je me verwond

crazy_TETOUANIA
04-07-2004, 21:31
Origineel gepost door donice hahahahhahahahahha ik vind jou best grappig maar wil je me dan ook behandelen als je me verwond :rolleyes: :D

ladyfaya
04-07-2004, 21:32
Origineel gepost door crazy_TETOUANIA haha ik zal je eens een flike hoek geven dan begraaf ik je tussen de aarbeien en maby groeit er dan wel wat aarbeien uit je voor de volgende oogst :p :D geweldige actie

crazy_TETOUANIA
04-07-2004, 21:35
Origineel gepost door ladyfaya :D geweldige actie :D ik moet wat

donice
04-07-2004, 21:38
he crazy_TETOUANIA je vind je wel goed he dame dat mag ook wel met die mooie gezichtje van je je bent die ene meisje die ik al heel mijn leven zoek was verdwaald in je ogen

crazy_TETOUANIA
04-07-2004, 21:40

Origineel gepost door donice he crazy_TETOUANIA je vind je wel goed he dame dat mag ook wel met die mooie gezichtje van je je bent die ene meisje die ik al heel mijn leven zoek was verdwaald in je ogen :eek: ooohhhh

Pagina's : [1] 2