Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wajow wat gebeurt er met mij???

Pagina's : [1] 2

NaDoR.ZiNa
03-12-2002, 05:05

Werd net met tranen op me wangen wakker!!! Zo raar he die droom Kijk ging zo: ik droomde dat ik in het ziekenhuis was waarom weet ik niet ennuh ik lag zo toen zij zon zuster tegen mij neem deze medicijnen in toen zij ik nee ik heb ramadan vet vaag hahaha toen werd ze boos en legde ze een kussen op me hoofd en probeerde ze mij te stikken!! Ik werd wakker en me kussen lag ook op me hoofd en ik was aan het huilen!!! Vet vaag!! Jah ik scheet egt in me broek en nu gaan jullie allemaal lachen natuurlijk maar ik was egt bang damnzzz!! Weet iemand wat dit betekent???

NaDoR.ZiNa
03-12-2002, 05:28
Origineel gepost door #Thug Shorty# geen flauw idee meid! Ook gezellig wakker worden seg! :zwaai: Jah zeg dat wel :(

NaDoR.ZiNa
03-12-2002, 05:59
Nou ik heb me buikje weer rond gegeten!! Ga maar weer lekker ff slapen nog hoop dat iemand mij nog een keer kan vertellen wat het is!! Beslema :zwaai:

kouzinalady
03-12-2002, 06:05
Hej meid denk niet te veel erover na waarschijnlijk gewoon een droom. Ik heb trouwens ook vage dromen laatste tijd :S helemaal niet leuk. groetjes kouzinalady

Dreamlover
03-12-2002, 07:55

Origineel gepost door NaDoR ZiNa Werd net met tranen op me wangen wakker!!! Zo raar he die droom Kijk ging zo: ik droomde dat ik in het ziekenhuis was waarom weet ik niet ennuh ik lag zo toen zij zon zuster tegen mij neem deze medicijnen in toen zij ik nee ik heb ramadan vet vaag hahaha toen werd ze boos en legde ze een kussen op me hoofd en probeerde ze mij te stikken!! Ik werd wakker en me kussen lag ook op me hoofd en ik was aan het huilen!!! Vet vaag!! Jah ik scheet egt in me broek en nu gaan jullie allemaal lachen natuurlijk maar ik was egt bang damnzzz!! Weet iemand wat dit betekent??? Scary... :toink:

RaZer
03-12-2002, 12:07
Volgens heb ik ooit gelezen dat als je zo'n droom krijg je het niet tegen iemand moet vertellen want dat zou niet goed zijn.. maar weet het niet zeker hoor :confused:

nixie
03-12-2002, 12:38
ahhah kadir u r crazy!! maar eh ik weet niet wat het betekent maar waarom zijn jullie al zo vroeg online?? ik heb de laatste ook vage dromen alleen vergeet ik ze maar ik word altijd met hetzelfde vage gevoel wakker vet vaagggg

GekkeTurk
03-12-2002, 12:40
wallah ik het ook een vete vage droom laatst alleen ik kan hem niet herhineren ik weet wel dat het vaag was in iedergeval ik zag de raarste mensen

NaDoR.ZiNa
03-12-2002, 21:58
Origineel gepost door nixie ahhah kadir u r crazy!! maar eh ik weet niet wat het betekent maar waarom zijn jullie al zo vroeg online?? ik heb de laatste ook vage dromen alleen vergeet ik ze maar ik word altijd met hetzelfde vage gevoel wakker vet vaagggg Jah is egt eng gewoon!! Maaruh waarom ik zo vroeg wakker ben nou......Om te eten :D

NaDoR.ZiNa
03-12-2002, 21:59
Origineel gepost door GekkeTurk wallah ik het ook een vete vage droom laatst alleen ik kan hem niet herhineren ik weet wel dat het vaag was in iedergeval ik zag de raarste mensen Hahaha jah dat zij je gister ook al tegen me haah wist je nog wat ik je vertelde over die gruwelijke mercedes en dat busje? Hhahaha egt grappig was die droom droomde ik alleen maar zo dat is beter dan dat je vermoord wordt :(

NaDoR.ZiNa
03-12-2002, 22:01
Origineel gepost door womanlover geen djonkoe`s roken voordat je gaat slapen Damnzzzz zomaar :(

NaDoR.ZiNa
03-12-2002, 22:05
Origineel gepost door womanlover fa2 meisje, rustig maar ! Straks ga je voodoo dromen over mij, dus chil Hahahah nee man denk je dat ik pshygopaat (of hoe je dat ook schrijft) ben welle??? hahahha gekke mensen :D

SmoothScorpio
03-12-2002, 22:37
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Werd net met tranen op me wangen wakker!!! Zo raar he die droom Kijk ging zo: ik droomde dat ik in het ziekenhuis was waarom weet ik niet ennuh ik lag zo toen zij zon zuster tegen mij neem deze medicijnen in toen zij ik nee ik heb ramadan vet vaag hahaha toen werd ze boos en legde ze een kussen op me hoofd en probeerde ze mij te stikken!! Ik werd wakker en me kussen lag ook op me hoofd en ik was aan het huilen!!! Vet vaag!! Jah ik scheet egt in me broek en nu gaan jullie allemaal lachen natuurlijk maar ik was egt bang damnzzz!! Weet iemand wat dit betekent??? misschien ben je bang voor de dood...ik droomde een keer dat ik met een auto een rafijn in viel in maroc...werd helemaal bezweet wakker

NaDoR.ZiNa
03-12-2002, 22:39
Origineel gepost door womanlover Ik moet nog mensen leren kennen hier, dus je weet maar nooit ! Ey je bent geen vrijgezel meer heb je geen leuke vriendin voor me ? Kunnen we een beetje onderhandelen, je weet toch Hmmmm wie weet wat ik nog voor je in de aanbieding heb.. :rolleyes: hahaha anders nog iets minier :D

NaDoR.ZiNa
03-12-2002, 22:41

Origineel gepost door SmoothScorpio misschien ben je bang voor de dood...ik droomde een keer dat ik met een auto een rafijn in viel in maroc...werd helemaal bezweet wakker Jah ik ben zeker bang voor de dood dat wel jah en ben ook egt bang voor dingen je weet wel altijd die verhalen uit de bergen maken mij wel bang hahaha ben egt een schijterd met dat soort dingen bijvoorbeeld ik slaap altijd met me licht aan haahha ik lijk wel een kleuter maar kan het egt niet in het donker slapen :(

Pagina's : [1] 2