Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help ingegroeide haartjes

chingygirl
04-07-2004, 20:55

Wat kun je het beste doen tegen ingegroeide haartjes. Sinds een paar weken scheer ik mijn benen niet maar epileer ik het met epilaidy. Het doet veel pijn maar als het eenmaal gelukt is blijven je benen echt 4 weken glad. Maar nu merk ik wel dat ik veel ingegroeide haartjes krijg, met scheren had ik dat niet. Heeft iemand dit ook? tips zijn welkom liefs

mina_aity
04-07-2004, 22:06
na het epileren.... scruben meid.. elke dag ..tijdens het douchen....dan voorkom je ze min of meer.... kus kus...

Mariyah
04-07-2004, 22:52
Origineel gepost door chingygirl Wat kun je het beste doen tegen ingegroeide haartjes. Sinds een paar weken scheer ik mijn benen niet maar epileer ik het met epilaidy. Het doet veel pijn maar als het eenmaal gelukt is blijven je benen echt 4 weken glad. Maar nu merk ik wel dat ik veel ingegroeide haartjes krijg, met scheren had ik dat niet. Heeft iemand dit ook? tips zijn welkom liefs Verzorgende en verzachtende lotion gelijk na het epileren gebruiken...meid harsen is nog altijd het beste...heb je helemaal geen last van ingegroeide haren...Ikzelf scheer en bij mij blijft het gelukkig ook gewoon echt ruim drie weken weg...Maar ik heb een keer harsen geprobeerd en het viel echt mee met de pijn, maar epileren schijnt vervelender te zijn...

Miss_Wafae
04-07-2004, 22:59
Origineel gepost door Mariyah Verzorgende en verzachtende lotion gelijk na het epileren gebruiken...meid harsen is nog altijd het beste...heb je helemaal geen last van ingegroeide haren...Ikzelf scheer en bij mij blijft het gelukkig ook gewoon echt ruim drie weken weg...Maar ik heb een keer harsen geprobeerd en het viel echt mee met de pijn, maar epileren schijnt vervelender te zijn... Als Je Scheert Blijft Het Dan 3 Weken Weg Bij Jou..? :eek:

Mariyah
04-07-2004, 23:02

Ja ik heb haast geen lichaamshaar, ik scheer dan ook maar een klein beetje weg bij mijn onderbenen. En ik heb wel een beetje haar op mijn bovenbenen maar dat is harstikke blond en ik gaat daar echt niet aan beginnen om dat weg te halen je ziet het toch niet.

SaraZena
05-07-2004, 17:01
Scrubben!!

lhouceimagirl1
06-07-2004, 18:13
ik ga altijd eerst epileren, daarna pas douchen en scrubben. dat helpt echt goed. daardoor heb ik geen last van. ik zie die haarverstoppeltjes ook vaak bij de andere meiden. maar wat ik je net zei helpt echt goed bij mij.