Bekijk originele versie : was laatst jarig maar kreeg niets voor mijn verjaardag
Schatjee
04-07-2004, 20:35
da heb je wel eens he
moet je maar lief zijn :o!
was ook lief maar ik kreeg niets
Schatjee
04-07-2004, 20:37
O vervelend ..
CatherinaZjones
04-07-2004, 20:37
heb nooit wat gekregen :verdriet: sta er juist van te kijken als ik wel wat krijg
Schatjee
04-07-2004, 20:38
Origineel gepost door CatherinaZjones
heb nooit wat gekregen :verdriet: sta er juist van te kijken als ik wel wat krijg
volgende keer als je jarig bent krijg je iets okay :o?
CatherinaZjones
04-07-2004, 20:41
Origineel gepost door Schatjee
volgende keer als je jarig bent krijg je iets okay :o?
keep u on that one babe...
:verdriet: is mn verjaardag net voorbij komt zij met haar aanbod
Schatjee
04-07-2004, 20:44
Origineel gepost door CatherinaZjones
keep u on that one babe...
:verdriet: is mn verjaardag net voorbij komt zij met haar aanbod
vervelend :hihi:
krijg ik ook een cadeautje :$ ben namelijk over 2 weken jarig een kusje zal me al goed doen :$ ;)
nissrine1902
04-07-2004, 21:04
toen ik jarig was kreeg ik van mijn man een vliegticket naar amsterdam ik woon nu in het buitenland mijn ouders in amsterdam en ik kreeg van mijn moeder een gucci geurtje was wel lief van haar maar voor de rest kreeg ik niks van iemand anders maar dat geef niet gelukkig heb ik mijn man die dingen voor mij koopt.veel liefst nissrin
daar geloof ik niet veel van volgens mij kreeg je een vliegticket van de staat terug naar marokko
Missy_Cheima
04-07-2004, 21:07
Origineel gepost door donice
daar geloof ik niet veel van volgens mij kreeg je een vliegticket van de staat terug naar marokko
Hahahhaha :giechel: Weleens van vakantie gehoord.
Origineel gepost door donice
Whahhahhahahahhahahahhahahahhahah
Whahahahhaha
Zoiets dacht ik ook al, toen ik het las..
nadoria_zinador
04-07-2004, 23:37
Jongen je moet blij wezen dat je een jaartje ouder bent geworden!!!:)
nissrine1902
05-07-2004, 17:32
jullie zijn gewoon jaloers, waarom zou ik erover liggen.
dat horen jullie niet zo vaak he maar gelukkig is mijn man zo en hamdoellilah.hla marokaanen gelijk die actie dat ik erover lieg zo ben ik niet oke thala
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.