Bekijk originele versie : Met pa in de auto
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
hoi allemaal
Als ik met me vader in de auto zit, dan schaam ik me kapot soms, ik zal je vertellen waarom overal waar je rijdt zie je bij ons in hilversum van die reclame borden met die onderbroeken reclame van slogan, en als we naar de radio luisteren hoor je vet vaak allemaal dingen over sex en Mijn god gewoon erg man, ik schaam me kapoere om bij me vader in de auto te zitten KENT IEMAND DIT en wat doe je dan hoe gedraag je je dan ik draai me hoofd om en kijk naar buiten..........en aangezien we vaak naar de radio luisteren voor het nieuws heb je ook van die reclames en daar hoor je altijd wel iets schandaligs in
sihemB :D
Toufik19
03-12-2002, 01:02
gordijnen in je ford transit monteren en de radio uitzetten en gezellig met je vader praten over wie je deze zomer komt uithuwelijken.dat soort zaken,u know
Origineel gepost door Toufik19
gordijnen in je ford transit monteren en de radio uitzetten en gezellig met je vader praten over wie je deze zomer komt uithuwelijken.dat soort zaken,u know
hmm kan een optie zijn als je een ford transit hebt maar in dit geval hebben we die niet en ik denk niet dat me vader me ooit zou willen uithuwelijken dus heb je nog verdere opties dan hoor ik het graag en ja de radio staat echt altijd aan voor het nieuws
Toufik19
03-12-2002, 01:07
je kunt het nieuws opnemen op een cassette en zorgen dat er niets schandaligs instaat en telkens die cassette in de autoradio steken als je met je vader meegaat.
en als je zo'n lingerie-bord ziet,kun je zeggen:"vader,laten we lingerie gaan kopen voor ons oma in de ruwe marokkaanse bergen"
je kunt het nieuws opnemen op een cassette en zorgen dat er niets schandaligs instaat en telkens die cassette in de autoradio steken als je met je vader meegaat.
en als je zo'n lingerie-bord ziet,kun je zeggen:"vader,laten we lingerie gaan kopen voor ons oma in de ruwe marokkaanse bergen"
jah ik moet zeggen dat je steeds met goeie ideeen komt maar ja al mijn oma's en opa's wonen hier in nederland en om op te nemen daar heb ik toch helemaal geen tijd voor zeg.
en om het nou over lingerie te hebben met me vader is het toppunt van schandaligheid
Toufik19
03-12-2002, 01:11
blijf dan gewoon thuis en ga niet meer met je pa mee.DE oplossing
blijf dan gewoon thuis en ga niet meer met je pa mee.DE oplossing
jah denk dat dat het wordt neem ik gewoon de trein of bus he bedankt he vriend
RkeMpoe_Boy
03-12-2002, 01:12
je neemt achterin plaats en je neemt je cd speler mee en een bril :cool:
Origineel gepost door sihemB
hoi allemaal
Als ik met me vader in de auto zit, dan schaam ik me kapot soms, ik zal je vertellen waarom overal waar je rijdt zie je bij ons in hilversum van die reclame borden met die onderbroeken reclame van slogan, en als we naar de radio luisteren hoor je vet vaak allemaal dingen over sex en Mijn god gewoon erg man, ik schaam me kapoere om bij me vader in de auto te zitten KENT IEMAND DIT en wat doe je dan hoe gedraag je je dan ik draai me hoofd om en kijk naar buiten..........en aangezien we vaak naar de radio luisteren voor het nieuws heb je ook van die reclames en daar hoor je altijd wel iets schandaligs in
Ik heb ergere dingen meegemaakt..je wilt niet weten :rolleyes: :(
RkeMpoe_Boy
03-12-2002, 01:25
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
Ik heb ergere dingen meegemaakt..je wilt niet weten :rolleyes: :(
vertel ;)
Origineel gepost door RkeMpoe_Boy
vertel ;)
nee man..ernstig..:huil:
RkeMpoe_Boy
03-12-2002, 01:32
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
nee man..ernstig..:huil:
klein stukje voor het slapen gaan !! :zwaai:
kouzinalady
03-12-2002, 06:03
Hahahah ach ja als het alleen aan de borden en zo ligt dan vind ik het eigenlijk nog niet eens zo erg. Ik kijk er niet naar draai me hoofd gewoon om en mijn pa ook automatisch ja het is zeker voorschut maar toch we zitten in Nederland. En de radio ja die eeh eeeh eeh luisteren we niet echt want eeh ahahha nee hoor als het file is dan merken we het van zelf wel. Maar ook mij is iets erg gebeurd in Marokko nog niet normaal zo voorschut..... groetejes kouzinalady
Itsjustme
03-12-2002, 09:39
haha ik doe gewoon alsof ik het niet eens gezien heb jaah haha ik schaam me wel dood maar l*l gewoon verder wij hebben elkaar altijd wel wat te vertellen dus radio is meestal uit of als de stillte valt dan doen we gewoon quran aan of gewoon een bandje zo een comedian ofzo misschien heb je r wat aan hou d altijd een quaran bandje in de auto zet je die gewoon na het nieuws ;) doeggg ik hoor je wel weer
Origineel gepost door sihemB
hoi allemaal
Ik en me vader blijven gewoon kijken, als ik hem niet heb gezien waarschuwt me vader me om te gaan kijken en omgekeerd ook. Zo missen we geen enkel bord :D
Nu serieus :rolleyes: je heb gelijk, dat geld nu ook voor bijna elke film, serie of reclame op tv. Je kan niet een half uur kijken zonder naakt of wat dan ook te zien. Je zal altijd de afstandsbediening in je hand moeten houden. Het is laatste tijd wel veel meer geworden vind ik.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.