Bekijk originele versie : Extremistische groepering ontkent onthoofding militair
Extremistische groepering ontkent onthoofding militair
Uitgegeven: 4 juli 2004 17:02
DUBAI - Een extremistische groepering, Ansar al-Sunna, heeft zondag via internet ontkend verantwoordelijk te zijn voor de moord in Irak op een Amerikaanse militair van Libanese afkomst.
Een internetpagina uit kringen van islamitische extremisten had in Dubai het bericht verspreid dat Ansar al-Sunna de Libanese Amerikaan Wassef Ali Hassoun heeft onthoofd. De man verdween eind juni in verwarde toestand in Irak en zou vervolgens zijn ontvoerd door extremisten.
Ansar al-Sunna stelde zondag dat het verspreide communiqué over Hassouns onthoofding vals is. "Dat aan ons toegeschreven communiqué is op niets gebaseerd, ook al beschouwen wij de dood van ongelovigen als een offer (..). Al onze communiqués staan (uitsluitend) op ónze eigen webpagina'', zo meldde de groep.
waarom zouden ze liegen, ze geven zelf aan dat ze het iets positief vinden
Origineel gepost door Ononono
Ze leven een leugen. Die mensen bestaan van leugens. Het zijn de grootste leugenaars die er zijn. Ze liegen omdat dat de enige rechtvaardiging is voor hun bestaan.
dat kan je van meer mensen zeggen :)
Nee hoor. Ze kunnen niet allemaal de grootsten zijn. Deze mensen krijgen de eer om die titel te dragen.
een persoon kan maar de grootste leugenaar zijn, dus niet 'deze mensen'
haha nonono hou maar op, want je bent gedisst.
Dat bepaal jij, wie 'gedisst' is en wie niet? Vroeger noemden we dat trouwens gewoon 'uitgeluld'. Dat Ajax kampioen werd wil toch zeggen dat de HELE selectie de beste voetballers van Nederland waren? Stelletje bijdehante smartasses met je 'gediss'.
naoual1985
05-07-2004, 14:27
Origineel gepost door Erwin
Dat bepaal jij, wie 'gedisst' is en wie niet? Vroeger noemden we dat trouwens gewoon 'uitgeluld'. Dat Ajax kampioen werd wil toch zeggen dat de HELE selectie de beste voetballers van Nederland waren? Stelletje bijdehante smartasses met je 'gediss'.
Ben jij tegenwoordig de advocaat van ononono of die gozer ook mag heten...!!
Als hij zo een grote mond heeft kan hij vast ook voor zich zelf opkomen.
naoual1985
05-07-2004, 14:39
De grootste leugenaars?
Dat zijn die mensen.
Volgens mij klopt die zin precies en die stelling ook.
Heb ik nu ook iemand gedisssssst?
Ik zal je even een paar tips geven...
Dit is een discussie forum..
Dus als je iets zegt met je het onderbouwen met argumenten en het liefst goede argumenten.
De grootste leugenaars?
Dat zijn die mensen.
Dat zijn jouw woorden, iedereen kan iemand anders uitmaken voor grootste leugenaar enz. Maar geef eens aan waarom zij de 'grootste' zijn.
appie666
05-07-2004, 15:10
De grootste leugenaars?
Dat zijn die mensen.
Bush blijft vooralsnog de grootste leugenaar, die heeft de hele wereld voorgelogen.
naoual1985
05-07-2004, 15:29
Zal ik jou eens iets uitleggen? Op een forum mag ik ook een MENING geven. Die hoeft helemaal niet onderbouwd te zijn. :zwaai:
Als iemand vraagt waarom je dat vind moet je wel antwoord kunnen geven en dat bedoel ik met je mening onder bouwen!!
Slimmerd....!! (maar niet heus)!
Origineel gepost door hirihiri123
Een "goede "moslim mag toch niet liegen ?????
wie zegt dat ze goede moslims zijn:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.