Bekijk originele versie : Raar maar waar..
AlMoet-Oukil
03-12-2002, 00:04
Salaam,
Ik vind het raaaaaaaaaaar...dat je soms op een topic duizenden reacties komen van mensen..haha zehma dat ga ik ALLEMAAL lezen?
(yeah yeah)
daarom had ik dit soms,of gaan ze een heleeeee lange topic type,
misschien wel belangerijk..maar daar hou ik niet van.. :(
Wat vinden jullie ervan,mensen?????
:p salaam,
kheb weleens de neiging om om langeeeeeeee berichten te schrijven als het gaat om me topic's..maar ja ik schrijf hoe ik PRAAT..dus kan er niks aan doen..:p
en ja..die hele lange topic's met al die pagina's..die lees ik ook niet echt..tenzij het een leuke discussie is..
Hanaetje
03-12-2002, 00:08
Kies toch zelf of je het leest of niet......ik persoonlijk lees het onderwerp en ga naar de laatste blz en reageer that's it , simple as it can Be !
AlMoet-Oukil
03-12-2002, 00:08
ja ok dan wel jah
maar soms he..awillie echt heb k geen zin om te lezen...
en waar halen hun de kracht vandaan kom zoveel te typen
Mag Allah Ons De Geduld Geven,
want ik heb daar echt geen geduld voor :( :rolleyes:
-xxx-Rachida
03-12-2002, 00:10
Ik open niet zo veel topics...maar ik reageer wel op topics....en ja soms zijn het ellelange verhalen en soms is het een woordje...sommige doen het om echt informatie te geven of hun ervaringen mee te delen....maar andere doen het door een te kort aan aandacht....en bij sommige is het een chronisch te kort aan aandacht:D
AlMoet-Oukil
03-12-2002, 00:12
hahaha jij bent wel vetttttt hoor serieus..ff zonder grappen haha.. :D
-xxx-Rachida
03-12-2002, 00:15
Ik ben helemaal niet vet....ik ben juist heel wat kilo's afgevallen:(
AlMoet-Oukil
03-12-2002, 00:19
HAHAHA WALAKIN JE BEGRIJPT ME WEL WAT IK MET VET BEDOEL...IK GING NET ECHT DOOD VAN HET LACHEN!! SERIEUS..
-xxx-Rachida
03-12-2002, 00:21
ik weet...ik weet...;) no sweat:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.