Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn vraaag

LZN
04-07-2004, 17:25

stel je voor dat je ouders je huwlijk niet willen acsepteren wordt je dan gelukig met hem of moet niet voor hem gaan kiezen ik hooop dat iemand me kan vertellen wat het ebste is :zwaai:.

MoEtJe_MoEtJe
04-07-2004, 18:26
vergeet het, liefe meisje. je ouders gaan voor !

tonk
04-07-2004, 18:46
Vertel je ouders waarom je graag met hem verder wilt, vertel ze wat jij allemaal goed aan hem vindt en vraag hem waarom zij hem niet zien zitten. Wie weet overtuig jij je ouders, of zie jij in waarom zij gelijk hebben. Uiteindelijk zou ik doen wat ikzelf het beste vind, ook als dat wat anders is dan wat je ouders willen. Het is jouw leven niet dat van je ouders.

Selima_Riffia
04-07-2004, 18:53
haal een andere familie lid erbij misschien je oom of oma de moeder van je moeder. dat ze haar kan overtuigen, soms hebben ouders ook ongelijk en zien niet in dat ze jou kapot maken als je niet met hem trouwt.

missy_magrebia
04-07-2004, 22:05

je familie gaat voor

nour_el_imen_
04-07-2004, 22:24
Origineel gepost door berkanialady gehoorzaam je ouders zou ik je aanraden, je zal er zeker niet gelukkig van worden lijkt mij, wat is er beter dan rda djal walidin.......meid hoeveel ook je van hem zou houden zodra je de zegen van je ouders niet krijgt is het beter om niet verder te gaan tuurlijk zuster... er is niets beters dan Rida el Walidien... maar de ouders moeten wel een goede reden hebben waarom ze het niet accepteren... en dat kan alleen zijn als hij geen goede moslim is......

nour_el_imen_
04-07-2004, 22:25
verder kun je ook iemand erbij halen zeg maar een bemiddelaar... iemand uit de moskee.. Wa salaam....

nadiagirl
05-07-2004, 01:21
jah probeer met je ouders te praten en derbij het is jou leven jou toekomst nie de toekomst van je ouders tuurlijk willen ze het best voor jou als je echt van hem houd en hij van jou en je weet dat hij de ware is dan moet je alles doen om hem te krijgen zeg ook tegen u ouders dat het ou toekomst is nie die van hun Als u ouders echt zien dat hij je gelukkig maakt dan zullen hem inchallah accepteren!! ik wens je veel succes meid bousa nadia xxxxxxxxxx-jes

Nissrine_1983
05-07-2004, 23:45
Origineel gepost door missy_magrebia je familie gaat voor Dat vind ik ook. Kijk je kan altijd een "nieuwe" vriend/man zoeken, maar nooit een "nieuwe" famillie.... :o Dat is mijn mening...... :rolleyes:

chilli
05-07-2004, 23:47
Je ouders gaan voor zou ik zeggen !