Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zina

lady_khadija
04-07-2004, 17:12

zina waar kom jij vandaan half antilliaan half marokkaan ik zag je bijna naakt in je rokje staan keek me aan met een lach weet niet eens je naam ewaaaa waar kom jij vandaan habibaaa kijk me aan en zeg je naam salaam wa3leikom 3alikom salaam je bent een mooie dame ik wil weten wie je bent................. damnzzz.... i love this song.. :Iluvu: voor degene die hem niet kennen: THC met Zina!!!!

Schatjee
04-07-2004, 17:13
ken em nie

lady_khadija
04-07-2004, 17:15
Origineel gepost door Schatjee ken em nie downloaden dus!! :D hij is echt heeel leuk!! :o

Schatjee
04-07-2004, 17:16
geen kazaa :(

lady_khadija
04-07-2004, 17:20

Origineel gepost door Schatjee geen kazaa :( ik kan hem wel naar je sturen... maar kan volgens mij alleen via msn.. pm me anders je e-mail...

latinalatifa
04-07-2004, 17:20
ja ben ook helemaal weg van die nummer:verliefd: :banana:

lady_khadija
04-07-2004, 17:22
als ik er dan ben stuur ik hem wel.. want weet niet zeker of ik dan on kan komen.. anders moet het morgen gebeuren... inshallah....

lady_khadija
04-07-2004, 17:23
Origineel gepost door latinalatifa ja ben ook helemaal weg van die nummer:verliefd: :banana: ze hebben hele leuke liedjes he... alleen draait het meestal alleen om sex.... heb je trouwens die clip gezien van hun?? oh my god, wist niet dat dat toegestaan is in nederland.. niet normaal meer...:jammer:

latinalatifa
04-07-2004, 17:27
welke clip?? van welke nummer??:confused:

lady_khadija
04-07-2004, 17:31
Origineel gepost door latinalatifa welke clip?? van welke nummer??:confused: een clip van THC.. ben dat nr vergeten..... mouhim, die clip is om te kotsen.... een turk, een paar marokkanen en een paar negers zingen dat liedje.... en dan moet je ook nog die wijfen zien... good lord!! ken je trouwens dit amerikaans liedje, het gaat ongeveer zo: ''I like the way you do it like Thurllll'' ofzo... ewa, zo is die clip van hun ongeveer...

latinalatifa
04-07-2004, 17:36
:hihi: neej ken ik niet.... zing eens...hoe gaat ie ongeveer.???..:giechel: :maf:maarre geloof je best....je bakt er nixx van is ook hele erge nummer van hun..ik vind hun beats altijd heel erg moooi...maar de teksten sijn egt erg ja...alleen maar over sex:watte?:

lady_khadija
04-07-2004, 17:44
Origineel gepost door latinalatifa :hihi: neej ken ik niet.... zing eens...hoe gaat ie ongeveer.???..:giechel: :maf:maarre geloof je best....je bakt er nixx van is ook hele erge nummer van hun..ik vind hun beats altijd heel erg moooi...maar de teksten sijn egt erg ja...alleen maar over sex:watte?: solly, ik ken dat nr niet... heb die clip 1 keer gezien.... 'je bakt er niks van' vond ik eigenlijk wel een leuk nr, ondanks die negatieve uitspraken... die beats zijn idd leuk!! :D

alhoceimachaima
04-07-2004, 18:24
had hem op pc maar alles is eraf:maf3: dus nu niet meer

IdonTKnow
04-07-2004, 19:14
Het is geen Turk hoor, hij heet Arbi (Arbidjan) hij is Armenisch, en ja die clip is wel een beetje Te, Maar het is zijn eerste Clip Hij moet wel een beetje Hard Komen

missy_magrebia
04-07-2004, 21:05

ik ken hem ook niet... wil iemand hem hier plaatsen?