Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welke dieet volgen jullie

Pagina's : [1] 2

MarociaBloempje
08-03-2010, 19:01

de titel zegt het al. welke dieet volgen jullie.. mijn vriendin volgde de modifast shake drie weken lang.... en ze is heerlijk afgevallen van 96 kilo naar 80 in drie weken tijd. ben wel jarloers nu op haar hoe sterk ze blijft ik moet er nog 5maar af dan ben ik ok de ideale gewicht:p Yallah dames wat doen jullie aan jullie body om het nog sexy te houden:o

Belletje
08-03-2010, 19:25
16 kilo in 3 weken ? hoe doet ze dat? Ik doe de Cambridge dieet. Ook erg zwaar.

Niss
08-03-2010, 19:27
16 kilo in 3 weken ? hoe doet ze dat? Ik doe de Cambridge dieet. Ook erg zwaar. Hoelang bent u al bezig:D Ik doe t namelijk ook:moe:

Niss
08-03-2010, 19:28
de titel zegt het al. welke dieet volgen jullie.. mijn vriendin volgde de modifast shake drie weken lang.... en ze is heerlijk afgevallen van 96 kilo naar 80 in drie weken tijd. ben wel jarloers nu op haar hoe sterk ze blijft ik moet er nog 5maar af dan ben ik ok de ideale gewicht:p Yallah dames wat doen jullie aan jullie body om het nog sexy te houden:o Modifast en cambridge zijn alleen aan te raden als je veel overgewicht hebt anders raadt k t echt af:ego:

MarociaBloempje
08-03-2010, 21:13

16 kilo in 3 weken ? hoe doet ze dat? Ik doe de Cambridge dieet. Ook erg zwaar. 2liter pr dag en die shake die je dagelijks 3maal moet drinken

Belletje
08-03-2010, 21:51
Hoelang bent u al bezig:D Ik doe t namelijk ook:moe: Net mijn eerste dag achter de rug :hihi: Ik moet wel zeggen dat het zwaar is. Hoelang ben jij bezig? :hihi:

voelmijgoed
08-03-2010, 21:57
2liter pr dag en die shake die je dagelijks 3maal moet drinken Je verliest vele kilooooo's maar die kom je snel weer bij als je normaal gaat eten. Het beste wat je kunt doen in normale porties eten en gezond. Daarbij sporten en water drinken. Ontbijt, tussendoortje, lunch; tussendoortje en dan avondeten. Als je al die frisdrank al achterwege laat, snoepgoed enz. dat doet ook al veel. Maar het gaat niet altijd om het verliezen van de kilo's, centimeters zijn ook belangrijk en je vetpercentage. Die shakes kosten je weer veel geld en al die andere dieten zijn niet goed voor je lichaam. Elke gourou die een dieet op de markt brengt moeten jullie niet gaan volgen. Door die shakes krijg je een verlies aan vele vitaminen in je lichaam. Maar ja, ieder die zijn lichaam en gezondheid.

Niss
08-03-2010, 22:06
Net mijn eerste dag achter de rug :hihi: Ik moet wel zeggen dat het zwaar is. Hoelang ben jij bezig? :hihi: Jaa heeel zwaar:( Vandaag was het mijn 9e dag.

MarociaBloempje
08-03-2010, 23:05
Je verliest vele kilooooo's maar die kom je snel weer bij als je normaal gaat eten. Het beste wat je kunt doen in normale porties eten en gezond. Daarbij sporten en water drinken. Ontbijt, tussendoortje, lunch; tussendoortje en dan avondeten. Als je al die frisdrank al achterwege laat, snoepgoed enz. dat doet ook al veel. Maar het gaat niet altijd om het verliezen van de kilo's, centimeters zijn ook belangrijk en je vetpercentage. Die shakes kosten je weer veel geld en al die andere dieten zijn niet goed voor je lichaam. Elke gourou die een dieet op de markt brengt moeten jullie niet gaan volgen. Door die shakes krijg je een verlies aan vele vitaminen in je lichaam. Maar ja, ieder die zijn lichaam en gezondheid. klopt tis niet goed maar ze ging het afbouwen toen mocht ze weer een maaltijd en lichte eten etc.

Belletje
09-03-2010, 08:17
Jaa heeel zwaar:( Vandaag was het mijn 9e dag. Nou je bent al een tijdje bezig hoor ik! Ik heb verleden jaar ook gecambridged en ik hield het niet vol. Na max 4 dagen begin ik te zondigen. :hihi: Ik neem aan dat je heel wat bent afgevallen in die 9 dagen.. Ik ga het shie 1.5 maand volhouden en daarna zie ik wel of ik verder ga..

Mevr_H
09-03-2010, 08:23
Hey dames, ik wil vandaag ook beginnen met een dieet. Heb alleen nog nooit eerder een dieet gevolgd omdat ik altijd prima op gewicht was. Ik heb onlangs mijn been gebroken en 6 weken in het gips gezeten waardoor ik eigenlijk niet veel bewoog en grotendeels op de bank doorbracht met de nodige versnaperingen erbij.. Ik woog 52 kg en weeg nu 58 kg. Ik wil dus weer heel graag naar mijn oude gewicht aangezien mijn broeken knellen! Welk dieet raden jullie mij aan? En hoe kan ik dit het beste aanpakken?

MarociaBloempje
09-03-2010, 14:20
Hey dames, ik wil vandaag ook beginnen met een dieet. Heb alleen nog nooit eerder een dieet gevolgd omdat ik altijd prima op gewicht was. Ik heb onlangs mijn been gebroken en 6 weken in het gips gezeten waardoor ik eigenlijk niet veel bewoog en grotendeels op de bank doorbracht met de nodige versnaperingen erbij.. Ik woog 52 kg en weeg nu 58 kg. Ik wil dus weer heel graag naar mijn oude gewicht aangezien mijn broeken knellen! Welk dieet raden jullie mij aan? En hoe kan ik dit het beste aanpakken? je bent alsnog lekker slank vrouwke. jou geval zou ik een simpele dieet volgen want 6kilo is niet veel...modi fast is voor mensen die overgewicht hebben en die drinken alleen een shake driemaal pr dag;

Niss
09-03-2010, 16:09
Nou je bent al een tijdje bezig hoor ik! Ik heb verleden jaar ook gecambridged en ik hield het niet vol. Na max 4 dagen begin ik te zondigen. :hihi: Ik neem aan dat je heel wat bent afgevallen in die 9 dagen.. Ik ga het shie 1.5 maand volhouden en daarna zie ik wel of ik verder ga.. ikga het 4 weekjes tot aan maximaal 6 weken intotaal doen. Dan ga ik 3 weken afbouwen. Nou nee ik was 6e dag 2.2 kg afgevallen. Vrijdag is t weer mijn 2e weeg moment.

Yasmina18
09-03-2010, 17:12
dokter frank dieet, val je 1a2 kilo in de week , het is jamer genoeg wel heel erg zwaar.

xxberberiaxx
09-03-2010, 17:18

ikga het 4 weekjes tot aan maximaal 6 weken intotaal doen. Dan ga ik 3 weken afbouwen. Nou nee ik was 6e dag 2.2 kg afgevallen. Vrijdag is t weer mijn 2e weeg moment. wees blij dat jij maar zo kort het dieet hoeft te doen... ik ben de komende 4 maanden nog wel bezig.... ik was op mijn 4,5ste dag 4.2 kilo kwijt hamdoelilah maar ik ben dan ook stukken zwaarder dan jou.. vrijdag inch-allah ook mijn weegdag :D

Pagina's : [1] 2