Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help

HETONDERZOEK
08-03-2010, 14:29

Ik had vorige week een solli gesprek & ben nu uitgenodigd voor een tweede ronde. Dus moest die mevrouw ff bellen en sprak haar voicemail in.. maar zat echt met mn hoofd ergens anders.. dus ik eindigde met; 'oke, groetjes'.. Dat kan echt nie.. hollanders vinden dat zóooo erg. Dus zal wel een afwijzing worden.. of maak ik nog kans.. :(.. Want ze gaat zo dat bericht afluisteren. Wat een nerd ben ik ook.

Damn
08-03-2010, 14:51
Nee lijkt mij heel sterk dat ze je daar op afwijzen.

HETONDERZOEK
08-03-2010, 14:54
:haha: Ja, bij nader inzien denk ik dat ook. Maar ben nogal een stresskip, dus moest het even delen.

xMarvellous.
08-03-2010, 18:56
Ik denk 't niet. Het komt wel goed insha'Allah. :hihi:

Vlokje
08-03-2010, 21:45

Ik had vorige week een solli gesprek & ben nu uitgenodigd voor een tweede ronde. Dus moest die mevrouw ff bellen en sprak haar voicemail in.. maar zat echt met mn hoofd ergens anders.. dus ik eindigde met; 'oke, groetjes'.. Dat kan echt nie.. hollanders vinden dat zóooo erg. Dus zal wel een afwijzing worden.. of maak ik nog kans.. :(.. Want ze gaat zo dat bericht afluisteren. Wat een nerd ben ik ook. Nogmaals bellen! tot ze opneemt :hihi:

ladynador
08-03-2010, 23:12
Ik denk niet dat ze je hiervoor afwijzen, maak je niet druk komt insha allah goed.

ladynador
08-03-2010, 23:12
Nogmaals bellen! tot ze opneemt :hihi: Dan denken ze gelijk dat je een stalker bent:hihi: Wordt je gelijk afgewezen

Vlampje
09-03-2010, 01:03
Is juist grappig. Ik bel u naar aanleiding van het gesprek... eerst heel formeel. Vervolgens groetjes... haha. Leuk juist!

Vlokje
09-03-2010, 09:51
Dan denken ze gelijk dat je een stalker bent:hihi: Wordt je gelijk afgewezen Nee joh! Nederlanders zien dat als "interesse". Rond 10u bellen en anders 14u. Succes

S_weetness
09-03-2010, 13:37
hahaha erg he als je ergens anders zit met je hoofd heb je haar wel teruggebeld iedereen maakt fouten maar hollanders hebben liever dat je gelijk met een verklaring komt dan dat je je gaat verstoppen. komt goed inshallah voor wat heb je gesolliciteerd trouwens ?

HETONDERZOEK
09-03-2010, 21:04
Ik denk 't niet. Het komt wel goed insha'Allah. :hihi: Jaa, is ook goed gekomen. Volgende week een nieuwe afspraak voor de tweede sollicitatieronde :D Nogmaals bellen! tot ze opneemt :hihi: :haha: Op automatisch bellen zetten yek Dan denken ze gelijk dat je een stalker bent:hihi: Wordt je gelijk afgewezen :lol: Ben jij perfectionistisch? Uhm, nee.. gewoon een beetje psychisch soms. Is juist grappig. Ik bel u naar aanleiding van het gesprek... eerst heel formeel. Vervolgens groetjes... haha. Leuk juist! :haha: Ja, ze vond t ook grappig. Ze belde me later terug en moest doodlachen.. en ze zei echt zo van; je bent heel erg enthousiast he, super!

HETONDERZOEK
09-03-2010, 21:06
hahaha erg he als je ergens anders zit met je hoofd heb je haar wel teruggebeld iedereen maakt fouten maar hollanders hebben liever dat je gelijk met een verklaring komt dan dat je je gaat verstoppen. komt goed inshallah voor wat heb je gesolliciteerd trouwens ? :haha: Ja, heb ik zo vaak.. ook als ik gewoon met iemand praat ofzo zijn mn gedachten héél ergens anders. Voor de functie van beleidsadviseur. Mag door na de tweede ronde en als ze dan nog blij met me zijn naar de derde ronde insha Allah en dan.. dan.. (amin, amin. )