Bekijk originele versie : Ja Wat Kan Ik Zeggen, Behalve Van Ga Kijken En Snel
Onslaught
02-12-2002, 23:20
Ja mensen vooooooor de vierde keer heb ik shrek gezien en eht blijf een te gekke film, moet me altijd dood lach door eddie murhpy die de ezel tolk, hahahahahaha dammmmmmmm wat een film man:D
[B]
PS: VINDEN JULLIE DAT OOK OF VINDEN JULLIE ANDER FILMS LEUK:D, VERTEL EVEN WELKE JE OOK LEUK VIND WIE WEET HEB IK DIE NIET GEZIEN, PEACE[/B :zwaai:
http://www.cinemusic.de/dvd2001/shrek-1.jpg
NaDoR.ZiNa
02-12-2002, 23:22
Jah ik had hem een keer vaag gezien bij me nichtjes thuis dus niet egt goed maar volgens mij is het wel een leuke film!!! Maar ik hou eigenlijk niet egt van dat soort films :zwaai:
Onslaught
02-12-2002, 23:22
HAHAHAH JIJ WEER, OK NU DIT KEER GEEN CHAT TOPIC VAN MAKEN ZEG ALEEN WAT ERVAN VIND OKE KEREL:d
TwinkleEye_19
02-12-2002, 23:23
Ik vind 'the Matrix' nog altijd super:goedzo:
Samiratoen
02-12-2002, 23:23
Vertel me nou wie je bent!!!
volgens mij maak je gewoon een geintje he..:stout:
Onslaught
02-12-2002, 23:24
MENSEN JE LEES SLECHT, DEZE FILM VIND LEUK OMDAT ZEO GEMAAKT IS KIPPEN EN JAAA SAMIRATOEN IK KEN JOU:D
Samiratoen
02-12-2002, 23:25
Mag ik je naam weten....:D...plzzzzzzzzzzzzzzzzz
Onslaught
02-12-2002, 23:28
Origineel gepost door Bodylove
He Onslaught,
Mijn excusses. Ik wou even kijken hoe je zou reageren zoals jij dat doet op sommige topics.
Ik leer jou iets, Heb je nu begrijpen waarom ik dat heb gedaan? ;)
Hopelijk wel.
Vriendelijk groeten.
PS: Leuke Cartoonfilm.
HAHAHAH NOU NEE KEREL JE BEN DE EERTSE DIE DIT ZEG DUS:D, ALEEN IK BEN DUIDELIJK ANDER ZEGEND AT NIET IS HUN FOUT, WANT JE HEB EEN MOND DUS
Guadaloupe
02-12-2002, 23:30
bere7 heb ik ENOUGH gezien en echt een neppe film,
kdacht dat ie dr ging beuken?!?!?!??!
klapje hier en klapje daar :rolleyes:
maarre om trug te komen op je topic,
de leeuwenkoning ( om in de cartoonsfeer te blijven) toen moefasa dood ging, dat vond ik zieliggggg :(
Onslaught
02-12-2002, 23:33
zoals ik al zei bodylove, als je mond niet open doe kan ik niet ruiken of ik irritant ben of was dus:D
sabie1983
02-12-2002, 23:39
jah ik heb shrek zelf niet egzien maar het lijkt me wel een leuke film. Wat ook echt een aanrader is is red dragon en enough met j lo maar wel echt een meiden film
Guadaloupe
02-12-2002, 23:39
Af en toe ben je wel irritant. :D
Ok, vertel eens wat over die film?
Dan kijk ik of ik hem ga huren of niet?
heb je die nog niet gezien dan? heb je geen broertje of zusje die hem zoooooooooooo graag wilde zien????!?!?
Onslaught
02-12-2002, 23:43
Af en toe ben je wel irritant. :D
Ok, vertel eens wat over die film?
Dan kijk ik of ik hem ga huren of niet?
hahaha kijk dit is beter dan, als mensen niks zeg broeder dus:D
sabie1983
03-12-2002, 01:36
beste body love ik heb wel een broertje van 6 maar die kijkt aleen maar naar harry potter en nog vele andere disney films hij heeft ze bijna allemaal behalve shrek
Lil_Saida
03-12-2002, 09:40
Origineel gepost door Onslaught
Ja mensen vooooooor de vierde keer heb ik [B]shrek gezien en eht blijf een te gekke film, moet me altijd dood lach door eddie murhpy die de ezel tolk, hahahahahaha dammmmmmmm wat een film man:D
PS: VINDEN JULLIE DAT OOK OF VINDEN JULLIE ANDER FILMS LEUK:D, VERTEL EVEN WELKE JE OOK LEUK VIND WIE WEET HEB IK DIE NIET GEZIEN, PEACE[/B :zwaai:
http://www.cinemusic.de/dvd2001/shrek-1.jpg
Ik heb hem op video, en heb 'm al een paar keer gezien...
Heb me echt kapot gelachen toen ik 'm voor het eerst zag!!!
Weet je welke animatiefilms ook grappig zijn: Monsters Inc. en Ice age!!!
:zwaai: Lil_Saida
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.