Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Subhana Allah...

miszyiman
04-07-2004, 15:44

Salaam alajkoum.. Ik hoorde dit verhaal en kon het niet uit mijn ged88 zetten..dus wil het met jullie delen :D Er was een turkse vrouw in duitsland (moslima) en buurvrouw van mijn oom. Ze heeft in haar bestaan de islam niet gepraktiseerd zoals het hoort. Ze droeg rokken die tot haar knie kwamen shirts zonder lange mouwen blote nek en hals. Ze werd ziek en overleedt.. Ze werd gewoon in duitsland begraven. Ze liet 3 kinderen en een man achter. Op een avond droomt die man van haar iets.Hij droomde dat zij tegen hem zei dat ze nog leeft en dat hij haar moest opgraven.Hij geloofde het niet omdat het weliswaar maar een droom was. Na een paar x de zelfde droom ging hij maar naar een imam en legde het uit,de imam zei je mist je vrouw en kunt misschien nog niet geloven dat ze er niet meer is. Die n8 droomde de imam hetzelfde,de vrouw kwam naar hem en zei ik leef egt nog kom me uit het graf halen. Ze hadden alles op alles gezet en hebben het voor elkaar gekregen haar op te graven,ik weet dit klinkt erg ongeloofwaardig maar Allah swt bestaat. NOu ze groeven haar dus op en daar lag ze levend voor zich uit te kijken.Maar hoe lag ze daar???? De lichaamsdelen die ze in haar leven aan vreemde heeft laten zien waren verbrand(haar benen armen hals) Op haar borst stond in het arabisch iets maar was niet goed leesbaar maar er stond ook dat ze nog 40 dagen had. De duitsers haaldden haar daaruit en brachtten haar naar het ziekenhuis waar ze haar in een kamer stoptte zodat niemand erbij kon of er iets van zou horen of zien. De pers mocht er gewoon niet bij omdat ze bang waren dat de wereld ineens zou bekeren. Dit verhaal moest ik echt even kwijt..WEES VERSTANDIG..JE LEEFT IN DIT LEVEN MAAR 1 X..!!!!!!! DAN BEGINT HET ECHTE LEVEN PAS.. Subhana Allah

layla_moegroer
04-07-2004, 15:46
wajaaw soebhannallah

miss_zina20
04-07-2004, 15:52
salaam wa3alaikom....zusters en broeders in de islam... ik kan aleen maar zeggen, soubhannallah... en laat dit een waarschuwing zijn voor de mensen die niks aan hun geloof ( de islam)doen...moge allah ons leiden naar het juiste pad incha allah...

Azzzizzz
04-07-2004, 15:53
Origineel gepost door miszyiman ,ik weet dit klinkt erg ongeloofwaardig maar Allah swt bestaat. Pardon en het verhaal verdre is bekend, vind het alleen jammer dat ieder zijn verhaal van maakt, de vrouw in kwestie heeft naar ik hoor al 7 nationalitieten gehad, en heeft al in 12 landen dit meegemaakt. maar dit doet niets af aan de kern van het verhaal, maar wel aan de manier waarmee we ermee omspringen.

miszyiman
04-07-2004, 15:54

Zoiets wordt niet zomaar verteld. Mensen hebben het met hun eigen ogen gezien waaronder mijn oom :( En jammer dat de pers er niet bij mocht anders was het wereldnieuws geweest..:(

Marusa
04-07-2004, 15:59
Broodje aap!

Azzzizzz
04-07-2004, 15:59
Origineel gepost door miszyiman Zoiets wordt niet zomaar verteld. Mensen hebben het met hun eigen ogen gezien waaronder mijn oom :( En jammer dat de pers er niet bij mocht anders was het wereldnieuws geweest..:( Schat de Islam is wereldnieuws de islam heeft geen media nodig de islam is geen product dat via tv verkocht word of via de kranten bekendheid moet verwerven. de islam is een levenswijze.

miszyiman
04-07-2004, 16:05
Ik heb niet gezegd dat je het moet geloven. en le _haina mijn oom is zelf ook imam gaat hier niet over liegen :jammer: Subhana Allah

yasmina999
04-07-2004, 16:07
onzin allemaal, maar wel een goeie manier om mensen bang te maken...........

Azzzizzz
04-07-2004, 16:07
ik heb niet gezegd dat her verhaal niet klopt, ik geloof het ook en al geloof ik het niet, vrees voor Allah moet je niet kweken aan de hand van dit soort verhalen. maar moet je standaard hebben. ik heb gezegd dat ik het jammer vind dat ieder hier zijn verhaal van maakt. ik heb het vaker gehoord, eerst was het een marokaanse vrouw in frankrijk later een egyptische vrouw in mekka, enzovooort en nu een turkse in duitsland... snappie van mij mag het ook een friese vrouw in brabant zijn, daar niet van.

miszyiman
04-07-2004, 16:19
Origineel gepost door yasmina999 onzin allemaal, maar wel een goeie manier om mensen bang te maken........... Dat moet je niet zo snel zeggen meid..

touzine
04-07-2004, 16:26
Origineel gepost door miszyiman Zoiets wordt niet zomaar verteld. Mensen hebben het met hun eigen ogen gezien waaronder mijn oom :( En jammer dat de pers er niet bij mocht anders was het wereldnieuws geweest..:( Maakt niet uit... ;) mensen met een hart weten wat ze moeten geloven en weten de waarheid... en mensen die niet geloven zijn mensen zonder een hart die denken alles beter te weten... wa salaam 3aleikom