Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik kom juist te weten dat men beste vriendin......

Pagina's : [1] 2 3

benali
02-12-2002, 23:07

ik kom net te weten dat men beste viendin aids heeft het is een schok voor mij ik ben heel veeeel mensen verloren en nu dit nog ik voel me schuldig waarom zeg ze het mij nu pas ik ken haar al 8j en heeft het van haar 4j is vandaag flauw geallen tydens het examen ze komt aan deze ziekte omdat ze vroeger bloed had gekregen en het bloed van die persoon is besmet en is over gegaan in haar bloed wat moeet ik doen hoe moet ik reageren wullah ik weet het niet meer ik voel me zo ongelukkig en wou dat ik nooit op deze wereld had mogen zijn waarom werd ik verkozen om ongelukkig te zijn??????

Dida
02-12-2002, 23:09
Origineel gepost door benali ik kom net te weten dat men beste viendin aids heeft het is een schok voor mij ik ben heel veeeel mensen verloren en nu dit nog ik voel me schuldig waarom zeg ze het mij nu pas ik ken haar al 8j en heeft het van haar 4j is vandaag flauw geallen tydens het examen ze komt aan deze ziekte omdat ze vroeger bloed had gekregen en het bloed van die persoon is besmet en is over gegaan in haar bloed wat moeet ik doen hoe moet ik reageren wullah ik weet het niet meer ik voel me zo ongelukkig en wou dat ik nooit op deze wereld had mogen zijn waarom werd ik verkozen om ongelukkig te zijn?????? Salaam alekouim.. Als je ongelukkig bent..dan moet je kijken naar degene die niets hebben..die arm zijn..zeg alhamdoelilah..dat jij op deze wereldse leven bent..en elke dag goede daden kunt doen voor het hiernamaals.. ..wassalamoe alekouim..

saidaaatje
02-12-2002, 23:11
chidaaa heeft gesproken..........

benali
02-12-2002, 23:11
weet je wel hoe het overkomt om als maar te huilen er gaat geen jaar voorbij zonder moeilijkheden is er dan niemand die me begrijpt????

Dida
02-12-2002, 23:14

Origineel gepost door benali weet je wel hoe het overkomt om als maar te huilen er gaat geen jaar voorbij zonder moeilijkheden is er dan niemand die me begrijpt???? Tuurlijk begrjip ik het wel.. maar het is mektab..allah(swt) wil het zo..jij bent in een positie waar jij alleen aan allah(swt) denkt..bidden..en doea3 doen..dichter bijer zijn bij Allah(swT)..dat zal je gelukkig maken in je hart.. ...jij..juist omdat je moeilijkheden hebt..moet het zien als iets ja hoe zal ik het zeggen..ja zeg maar alhamdoelilah..er zijn mensen met RIJKDOM..die steeds meer willen..en geeneens denken aan allah(swt) en niet voor kunnen stellen dat ze het ooit slecht zullen krijgen.. jij bent in moeilijkheden..en de enigste persoon waar jij je kan keren is allah(swt)..

Toufik19
02-12-2002, 23:15
Origineel gepost door benali ze komt aan deze ziekte omdat ze vroeger bloed had gekregen en het bloed van die persoon is besmet en is over gegaan in haar bloed dit kan niet,want bloed wordt steeds gecontroleerd.

ZiLaaL
02-12-2002, 23:16
Origineel gepost door benali weet je wel hoe het overkomt om als maar te huilen er gaat geen jaar voorbij zonder moeilijkheden is er dan niemand die me begrijpt???? meskiena, allah y koun fel 3oun. Denk aan je vriendin, zij heeft al die jaren met het geheim rondgelopen om jou het leed te voorkomen. Denk nu aan haar en gun haar nog haar beste tijd! Hoewel je verdriet hebt, probeer niet 24/7 in haar aanwezigheid in :huil: uit te barsten, daar help je haar niet mee. Tis zeker een moeilijke situatie, meskiena... :(

benali
02-12-2002, 23:17
hey belgie meid dit kan niet kom dan effe langs ik heb genoeg meegemaakt en allah is groot over zo een dingen zever ik nie oke wat ik kan het voor hetzelfde geld ook krijgen jij woont toch in belgie kom dan effe checken

ZiLaaL
02-12-2002, 23:18
Origineel gepost door Toufik19 dit kan niet,want bloed wordt steeds gecontroleerd. Dat kan wel. Kans van 1% dat het bloed zelfs door controle Vals negatief getest is. Dan wordt je dus geinfecteerd met het virus. Of het gebeurt doordat iemand die nog niet wist dat hij besmet was (inde eerste 6 maanden na besmetting). Als je dit bloed test, zal het negatief ( = gezond bloed) uit de test komen, maar echter na die 6 maanden zal blijken dat het besmet was... :(

benali
02-12-2002, 23:21
jij wou slim doen maar ik haat het als er iets serieus is dan moet je het serieus aanpakken en niet spelen

ZiLaaL
02-12-2002, 23:21
Origineel gepost door benali jij wou slim doen maar ik haat het als er iets serieus is dan moet je het serieus aanpakken en niet spelen En tegen wie heb je het, dame?

benali
02-12-2002, 23:24
tegen die slimme marokaan weer van belgie zeker shab borgerhout

Toufik19
02-12-2002, 23:35
Origineel gepost door benali tegen die slimme marokaan weer van belgie zeker shab borgerhout eerst en vooral,ik ben niet van borgerhout ten tweede,miss super,mijn opmerking was puur informatief.denk je dat een dokter of ziekenhuis ongecontroleerd bloed zomaar aan iemand gaat geven zonder grondige controle? aangezien je nu toch gaat beginnen schelden,reageer ik niet meer op je antwoorden. voor een keer toon ik mijn medeleven,maar zo te zien kan ik het beter vermijden

RaZer
02-12-2002, 23:37
Origineel gepost door Toufik19 dit kan niet,want bloed wordt steeds gecontroleerd. Dit kan wel gebeuren. Hier in nederland hebben ze ook vroeger fouten gemaakt. Misschien dat het nu niet meer kan maar het is al een rijdje geleden denk ik dus, het is best wel hard om zoiets te zeggen.

benali
02-12-2002, 23:38

weet je wat ik ga jou nu 1 ding zeggen jij maakt nooit fouten en alles is 100 procent bij jou yek en van die domme opmerking alleen al eh SUPERMAN weet ik dat jij nog zo ne bescheten domme marokaan die niet nadenkt van borgerhout en anders zeker van a pen want jah welke marokanen zijn zo dom

Pagina's : [1] 2 3