Bekijk originele versie : Jullie Mening
Wat vinden jullie ervan als iemand met een Topic kom en daar met een probleem komt en dat er mensen niet gaan reageren op probleem van diegene maar reacties van mensen en daar grappen over gaan maken.
Nou ik vind dat niet kunnen..
wat is jullie mening hierover?
Ik zal wel doorgaan en mijn mening onderbouwen.. Ik ben de laatste die geen grappen zal gaan maken, ok naar Kadir dan maar goed. Ik vind dat als je op topic van iemand klickt (serieuze) je naar probleem van die persoon moet lezen en als je niet kan helpen dan zeg je niks. ga niet reageren met een grap of wat dan ook op iemand zijn reactie. Zo gaat die andere wat zeggen en ga zo maar door totdat het over heel wat anders gaat dan het probleem van de desbetrefende persoon.
MIJN MENING
let niet op fouten heb snel getypt en ben een marokkaan ;)
SweetRose
02-12-2002, 23:00
sholly :huil:
ik kan er niets aan doen...:jammer:
:( :huil:
snik..snik....
Origineel gepost door zin 'n midar
snik..snik....
serieus a.u.b
Toufik19
02-12-2002, 23:03
Origineel gepost door zin 'n midar
snik..snik....
bid 5 weesgegroetjes en neem een bad morgenvroeg met wijwater.topics verpesten is een ernstig misdrijf en flupke de kanarie geeft mij hierin gelijk......tsjilp tsjilp
Origineel gepost door Toufik19
bid 5 weesgegroetjes en neem een bad morgenvroeg met wijwater.topics verpesten is een ernstig misdrijf en flupke de kanarie geeft mij hierin gelijk......tsjilp tsjilp
Is het nou de bedoeling om te lachen. Heb je mening vertel het dan kom je hier om onzin te vertellen en je belgische vriendjes te helpen mij best maar kom dan met wat grappigers.
Toufik19
02-12-2002, 23:09
Origineel gepost door RaZer
Is het nou de bedoeling om te lachen. Heb je mening vertel het dan kom je hier om onzin te vertellen en je belgische vriendjes te helpen mij best maar kom dan met wat grappigers.
sorry,maar ik wil de topic niet verpesten met grappen.jij zou dat ook moeten weten
Dit is mijn TOPIC :d ofterwijl ik mag alles zeggen
Welterusten mensen :zwaai:
geef je mening.. ;)
En taoufik het is al goed...
Zit altijd met een smile achter de computer :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.