Bekijk originele versie : Vreemd gaan..
aardbei100
04-07-2004, 14:08
Een vriendin van me is 5 jaar geleden getrouwd. En heeft 2 kinderen. Zij is erachter gekomen dat haar man een relatie heeft met een meid van 22 jaar. Wat zou jij doen, als je het meisje was......
MoEtJe_MoEtJe
04-07-2004, 14:10
alles op mij af laten komen, want het goede wint altijd van het slechte
aardbei100
04-07-2004, 14:11
Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe
alles op mij af laten komen, want het goede wint altijd van het slechte
Meen je dat nou echt.......
Want dit is ook wat zij doet.
layla_moegroer
04-07-2004, 14:30
Origineel gepost door aardbei100
Een vriendin van me is 5 jaar geleden getrouwd. En heeft 2 kinderen. Zij is erachter gekomen dat haar man een relatie heeft met een meid van 22 jaar. Wat zou jij doen, als je het meisje was......
TFOE en dan zitten ze aan me kop te zagen om te trouwen
hoeft niet voor mij hoor :jammer:
there is no place like home :D
DOUKALIA18
04-07-2004, 14:30
Moeilijk omdat ze kindjes met die KLOORZAK heeft tfoee
maar wat zou hij doen als hij erachter kwam dat ze vreemdgaat? hij zou haar gelijk dumpne hé!
conclusie : dumpen
aardbei100
04-07-2004, 14:32
[QUOTE]Origineel gepost door layla_moegroer
TFOE en dan zitten ze aan me kop te zagen om te trouwen
hoeft niet voor mij hoor :jammer:
there is no place like home :D [/QUOTE
Niet iedereen hoeft dit mee te maken. Maar stel je man die wordt op een andere meid verliefd...En dan...
Wij vrouwen zouden dit niet snel doen...Snap je...
En dan zeggen ze meisjes van tegenwoordig......Ik word daar zo boos om....
lady_khadija
04-07-2004, 14:32
wallah, dit maakt me zo boosss!! :kwaad:
is wel een moeilijke situatie omdat ze kinderen met die gozer heeft....
ik zou een tijdje weggaan met de kinderen... gewoon tijdelijk bij je ouders wonen...
is dat een optie??? :confused:
aardbei100
04-07-2004, 14:39
Origineel gepost door lady_khadija
wallah, dit maakt me zo boosss!! :kwaad:
is wel een moeilijke situatie omdat ze kinderen met die gozer heeft....
ik zou een tijdje weggaan met de kinderen... gewoon tijdelijk bij je ouders wonen...
is dat een optie??? :confused:
Dat heeft ze ook gedaan. Ze woont nu bij de ouders...En ze heeft gehoord dat hij en het meisje trouw plannen hebben....
layla_moegroer
04-07-2004, 14:41
Dat heeft ze ook gedaan. Ze woont nu bij de ouders...En ze heeft gehoord dat hij en het meisje trouw plannen hebben....
iwa alhamdoelillah is er Allah(swt) die man heeft 2 jaar zina gepleegd en zal zijn straf niet ontlopen
en een leven zonder man is niet het einde van de wereld...
layla_moegroer
04-07-2004, 14:43
ohja die vriendin van die man, is ze marokkaanse of heeft ze een andere nationaliteit
wallahik snap dat niet, als iemand getrouwd is BLIJF DAN VAN DIE PERSOON AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je wilt toch ook niet dat dat bij jou gebeurt
en die meisje waarmee hij weer gaat trouwen, wie zegt dat hij dat niet bij haar zal doen?:jammer:
lady_khadija
04-07-2004, 14:46
trouwplannen??!!! meskiena.... ik heb het echt met haar te doen....:traan1:
ze kan nu weinig doen lijkt me..... :(
aardbei100
04-07-2004, 14:48
Origineel gepost door layla_moegroer
ohja die vriendin van die man, is ze marokkaanse of heeft ze een andere nationaliteit
wallahik snap dat niet, als iemand getrouwd is BLIJF DAN VAN DIE PERSOON AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je wilt toch ook niet dat dat bij jou gebeurt
en die meisje waarmee hij weer gaat trouwen, wie zegt dat hij dat niet bij haar zal doen?:jammer:
Mijn viendin is marokaans. En het meisje met wie hij vreemd is gegaan en trouwplannen heeft is ook marokaans.
layla_moegroer
04-07-2004, 14:50
Mijn viendin is marokaans. En het meisje met wie hij vreemd is gegaan en trouwplannen heeft is ook marokaans.
lajngar shietan
zo'n vrouwen wens ik echt een ongelukkig leven toe...
en ook die mannen...
van getrouwde koppels moet je afblijven!!!!!!!!!!!!!!!
contradiction
04-07-2004, 14:51
kinderen zijn geen reden om het te proberen, hij gaat vreemd PUNT uit
als hij niet vreemd ging zou ze het omwille van de kinderen kunnen proberen, maar hij gaat nu eenmaal vreemd dus ophoepelen
ik begrijp het niet wanneer er vrouwen zijn die dit pikken terwijl ze best zonder een man kunnen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.