Bekijk originele versie : Hier hebben jullie hele jaar op gewacht!!!
marocaan18
04-07-2004, 13:36
Salaam
Ja dames en heren het is weer begonnen... ik heb het natuurlijk over de zomervakantie.
Ik zal vast niet de enige zijn die terug gaat naar zijn roots en zijn eigen land gaat bezoeken. Volgens mij gaan er heel veel mensen naar maroc.... en gelijk hebben jullie!!!
Wat moeten jullie in dit rotland.....Dit noemen ze een zomer....er is een storm GVD!!
School afgemaakt en inshalla zijn alle mocros over en geslaagd en laat die geniepige Hollanders lekker zakken!
Inmiddels kijk ik uit het raam en zie mijn buren flink aan het werk bij hun busje( mercedes 207 dubbelcabine, oranjekleur)....Als ik ze zo zie dan krijg ik zelf ook de kriebels....Ik zie ze de 4 fietsen op hun dak plaatsen met uiterste precisie... Wow wat zijn we toch een prachtig volk denk ik dan!
Maar ja nog ff geduld want dindsdag ben ik weg!
Helaas ga ik in de bus en om eerlijk te zijn heb ik geen goede verhalen gehoord over reizen in de bus...Ik vind het best wel eng in me eentje helemaal gaan....:(
Maar inshalla kom ik goed aan.... En ik ga natuurlijk naar berkane he... is geen grote stad maar wel een mooi strand in de buurt...saidia heerlijk!!!! I Love It!!
Me oma natuurlijk weer zien... is alweer 2 jaar geleden ik mis haar echt:(. Ik zal wel weer de ouders van meisjes uit maroc van me af moeten slaan want ze willen natuurlijk papieren... maar ja dat hoort bij maroc:D
Ik heb er echt zin in.... De mooie infrastructuur, de prachtige taxi's die pas vertrekken als er 10 personen in zitten...en natuurlijk de mensen, de plaatselijke groenteboer de kippenhandelaar en de aardappelverkoper.... DAT is vakantie:D
Wat is de zomervakantie toch een prachtige periode en ben trots dat ik een mocro ben....Wat ik met dit verhaaltje bedoel is om het gevoel van vakantie ff aan te wakkeren bij jullie!! Geniet ervan en mag je een prachtige vakantie tegemoet zien...
thallaaa :zwaai:
Ik ga niet. Wrijf het er lekker in! :boos:
Hey maar een hele fijne vakantie! :D
Allah yweslek 3la khir Inshallah!
:zwaai:
marocaan18
04-07-2004, 14:14
wat stijgt?!!??!
faaatje66
04-07-2004, 14:58
ik ga ook niet :huil:
miszyiman
04-07-2004, 15:24
Ik ga wel maar ik wil niet :moe:
Wil je mijn ticket overkopen?? :moe:
marocaan18
04-07-2004, 21:13
neej dank je ik heb al een ticket
Missy_Cheima
04-07-2004, 21:23
Ah wilieee..:huil:
Ik wil ook gaan. :(
marocaan18
04-07-2004, 21:53
hahha ewa kom met me in de bus pliezzzz ik ga me dood vervelen:(
Hanan_LoVe1
04-07-2004, 21:54
jahh heb er ook echt zin in wallah lekker naar casablanca kan niet wachten .... iedereen nog een fijne vakantie toegewenst... :zwaai:
me_ilhem20
04-07-2004, 21:57
ja lekker hee kan niet wachten kga voor het eerst met mijn lekkere wagen :Iluvu: naar maghrib
achter pappie aanryden naturlich
maar vakantie blijft geweldig
here I come
missmocrogirl
04-07-2004, 22:14
wollahilla..!!
LaLa_SoFiA
05-07-2004, 12:59
wat een leuk verhaaltje!!! het is je zeker gelukt om het zomergevoel bij me naar boven te krijgen:D...
Allah i hoeslek 3la gir..!! En een fijne vakantie toegewenst!!
MocrowGirlBella
05-07-2004, 15:03
Leuk verhaaltje......alleen helaas ga ik niet :jammer:
jij nog een fijne vakantie en maak er wat van :zwaai::zwaai:
Ps. bus reizen kan best wel leuk zijn hoor;)
Schatjee
05-07-2004, 15:04
Ik ga nie :tranen:!
Secret_girl
05-07-2004, 15:11
ik ga lekker naar MAROKKO!!! maar moet nog 10 nachtjes slapen voordat ik ga!!! Maar ik ga naar tetouan mij stadje me wortels liggen daar nog. hahaha. En dan rond touren in Marakech Casablanca tanger en sahra YEP IK GA OP VAKANTIE !!! ik wens iedereen een fijne fijne vakantie en allemaal snel bruin worden ook in nederland want er bestaat een .... ZONNENBANK!!! EN INSHA ALLAH ALLEMAAL GEZOND EN WEL AANKOMEN EN TERUGKOMEN!!!
PS IK HEB DIT JAAR 3 BRUILOFTEN EN INSHA ALLAH 1 VAN MEZELF
HAD IK GEWILD.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.