Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bang....

Pagina's : [1] 2

Imane4life
02-12-2002, 22:28

bang om te falen..... IJ SELAAM ALLEMAAL. IK HEB EIGELIJK NIKS TE DOEN DUS DOE IK MAAR DIT. IK HEB VAAK ANGST OM TE FALEN OP SCHOOL. IK ZIT SOMS NACHTEN WAKKER TE LIGGEN OMDAT IK BANG BEN DAT IK NIET NAAR HAVO 3 OVER GA. IK DOE ECHT ALLES IK PRAAT MET IEDEREEN EROVER EN BID EN SMEEK ALLAH OM HULP. MAAR TOCH ZIT ER ALTIJD EEN ANGST IN ME DAT ZEGT: 'IMANE JE HAALT HET TOCH NIET.' EN ALS IK HET NIET HAAL ZULLEN TE VEEL MENSEN TERLEURGESTELD RAKEN IN ME. WANT IEDEREEN HAD HOGER VAN MIJ VERWACHT. HET GING VORIGE JAAR NOG PRIMA EN PERFECT EN NU ZIT IK HAVO 2 EN DE OVERGANGS NORMEN ZIJN ZWAARDEN GEWORDEN EN HET IS DUS HEEL MOEILIJK OM NAAR HAVO 3 TE GAAN IK HEB MIJ BEST GEDAAN MAAR ONDANKS VEEL PROBLEMEN MET EEN PAAR MEIDEN HEB IK ME EEN TIJDJE NIET KUNNEN CONCENTREREN DOOR WOEDE.(JE WEET RODDELS ENZO) SORRY DAT IK JULLIE LASTIG VAL MET MIJ GEVOELENS MAAR IK WORD ER LANGZAMER HAND GEK VAN. IK HOOP DAT HET MET JULLIE ALLEMAAL WEL GOED GAAT. KUSJES IMANE

saidaaatje
02-12-2002, 22:30
maarre je wilt naar havo maarre je zit nu in havo 2 maarr dat duurt toch nog lang niet??waarom ben je er dan nu al zo mee bzig??gaat het zo slecht dan???je hebt nog keilang om aan resultaten te werken enne ik raad je aan om met je mentrix of wat dan ook te gaan praten...

Tnawie
02-12-2002, 22:31
ik had het ook vroeger gehad. ;) k ben er nu vanaf, gelukkig. :D

RaZer
02-12-2002, 22:32
Probeer prive en school apart te houden. Dat is mijn gouden tip. Ga niet met teveel mensen om op school. En je zal wel halen en zoniet jammer dan. Het is geen schande. Dan doe je een jaartje over.. en altijd blijven lachen... Kmt Insh Allah allemaal goed :goedzo:

Dida
02-12-2002, 22:33

Origineel gepost door Imane4life bang om te falen..... IJ SELAAM ALLEMAAL. IK HEB EIGELIJK NIKS TE DOEN DUS DOE IK MAAR DIT. IK HEB VAAK ANGST OM TE FALEN OP SCHOOL. IK ZIT SOMS NACHTEN WAKKER TE LIGGEN OMDAT IK BANG BEN DAT IK NIET NAAR HAVO 3 OVER GA. IK DOE ECHT ALLES IK PRAAT MET IEDEREEN EROVER EN BID EN SMEEK ALLAH OM HULP. MAAR TOCH ZIT ER ALTIJD EEN ANGST IN ME DAT ZEGT: 'IMANE JE HAALT HET TOCH NIET.' EN ALS IK HET NIET HAAL ZULLEN TE VEEL MENSEN TERLEURGESTELD RAKEN IN ME. WANT IEDEREEN HAD HOGER VAN MIJ VERWACHT. HET GING VORIGE JAAR NOG PRIMA EN PERFECT EN NU ZIT IK HAVO 2 EN DE OVERGANGS NORMEN ZIJN ZWAARDEN GEWORDEN EN HET IS DUS HEEL MOEILIJK OM NAAR HAVO 3 TE GAAN IK HEB MIJ BEST GEDAAN MAAR ONDANKS VEEL PROBLEMEN MET EEN PAAR MEIDEN HEB IK ME EEN TIJDJE NIET KUNNEN CONCENTREREN DOOR WOEDE.(JE WEET RODDELS ENZO) SORRY DAT IK JULLIE LASTIG VAL MET MIJ GEVOELENS MAAR IK WORD ER LANGZAMER HAND GEK VAN. IK HOOP DAT HET MET JULLIE ALLEMAAL WEL GOED GAAT. KUSJES IMANE Salaam alekouim.. ik zal veel bidden ..doea3 doen..en Allah om hulp vragen..ik denk zelf dat als iets je zal lukken..het aan dank is door Allah..en als het je niet lukt..dan is dat mektab.. ...zoals je hier schrijf..dat je problemen hebt met een paar meiden..hou je weg van die meiden..je word besmet met waarmee je om gaat.. je moet je er niet al teveel zorgen om maken en piekeren..het overgaan en school zijn wereldse zaken..als het je niet lukt..dan ist mekatab en alhamdoelilah..zo heeft allah(swt) het gewild..dat kan je dan makkelijker accepteren.. ..ik hoop dat je hier wat aan hebt..veel succes..:) wassalamoe alekouim..

sihemB
Hoi imane ik herken me zelf hier in terug, ik was ook altijd bang om te valen en omdat ik die faalangst had ben ik echt gefaald dus wat ik heb gedaan is met een vertrouwens persoon gepraat en die heeft me er door heen geholpen....Je moet die faalangst achter je laten en er niet zo veel over nadenken want dan gaat het pas echt MIS......Dus concentreer je op de toekomst en gewoon positief denken gewoon knocken dat gaat het zekers lukken dat kan ik je verzekeren, en over die meiden met wie je conflicten had, daar moet je helemaal geen aand8 aan besteden het moet niet eens een beetje irritatie bij je los wekken want dan besteed je er al aand8 aan..Er zijn namelijk veel belangerijkere dingen in het leven..... veel sterkte toegewenst sihemB :D

SweetRose
Origineel gepost door TNAwie ik had het ook vroeger gehad. ;) k ben er nu vanaf, gelukkig. :D gelukzak :huil:

Imane4life
02-12-2002, 22:34
saidaatje klopt ik ben met mij mentrix gaan praten maar ze zegt dat ik me geen zorgen moet maken maar door al die angst kan ik me niet concentreren en daardoor heb lage cijfers gehaalt ze zegt dat ze nodig me ouders moet waarschuwen mij ouders begrijpen mij situatie gelukkig maar ik zelf ben echt teleurgesteld in mij zelf ik word gek van mij zelf gewoon. thnx he voor je tip kusjes imane

Tnawie
02-12-2002, 22:36
Origineel gepost door zin 'n midar gelukzak :huil: als ik het kan, dan kan jij het ook :stout: :hihi: niks geluk, het is tnawies :cool:

Imane4life
02-12-2002, 22:40
WAUW IK HEB NOOIT GEDACHT DAT ER NOG ZULKE LIEVE HULPZAME MENSEN WAREN. WOLLAH IK BEN JULLIE ALLEMAAL STUK VOOR STUK DANKBAAR VOOR JULLIE TIPS.ECHT WOLLAH IK MEEN HET ALS JULLIE ZO AARDIG PRATEN VOEL IK STEEDS MEER HOOP. IK HOOP DAT INSHALLAH JULLIE VEEL GELUK EN GOEDE GEZONDHEID IN JULLIE LEVEN KOMT. ECHT BEDANKT HE KUSJES IMANE

TwinkleEye_19
Op een dag ga je lachten hoe je ook angst kon hebben voor school. It is just a matter of time, girl. Ik bang voor school, nee, was vroeger alleen bang om nieuwe 'avonturen' aan te gaan, nieuwe wegen in slaan. But know i'm stronger then ever :stout:

RaZer
Origineel gepost door zin 'n midar gelukzak :huil: Word tijd dat ik hier wat van ga zeggen. Stuur geen PM omdat dit even voor iedereen is!! Meisje heeft een probleem. Maak hier geen chattopic van. Daarvan zijn er genoeg! Ok Beslema altijd blijven lachen :D en verder zal ik hier op deze topic niet op ingaan stuur maar Pm of maak ee topic over mij. Sorry Imane maar wou het even tegen een paar mensen zeggen.

SweetRose
02-12-2002, 22:44
Origineel gepost door TNAwie als ik het kan, dan kan jij het ook :stout: :hihi: niks geluk, het is tnawies :cool: Tnawies?? :huil: das niets voor mij...maar ik wil en zal en kan mijn diploma behalen incha allah!! ZONDER TNAWIES...:D

Tnawie
02-12-2002, 22:47
Origineel gepost door RaZer Word tijd dat ik hier wat van ga zeggen. Stuur geen PM omdat dit even voor iedereen is!! Meisje heeft een probleem. Maak hier geen chattopic van. Daarvan zijn er genoeg! Ok Beslema altijd blijven lachen :D en verder zal ik hier op deze topic niet op ingaan stuur maar Pm of maak ee topic over mij. Sorry Imane maar wou het even tegen een paar mensen zeggen. nie snel oordeelen razer, voor hetzelfde geldt dat zij op die manier mij wilde vragen hoe ik van mn valangst af ben gekomen :D

Imane4life
02-12-2002, 22:47

Eyy razer hahah geeft niet je kan het gerust tegen de mensen zeggen en allemaal nog eens bedankt!!! ik hou van jullie allemaaal!!! kusjes imane

Pagina's : [1] 2