Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Littekens op het gezicht door....

Sash_aa
07-03-2010, 15:48

acné.... Dat is wat ik heb.. Verschrikkelijk!! Nu gebruik ik waterproof make-up voor mijn gezicht. Maar omdat er allemaal deukjes in mijn huid zitten, zie je het gewoon als ik in de zonlicht sta.. Wie heeft dit ook? Wat heb je eraan gedaan? Wat kun je er aan doen? ENZ>>> Alvast bedankt..

NADIAATJE_
08-03-2010, 11:16
upppp voor j0uu..

miss_milit18
08-03-2010, 12:30
acné.... Dat is wat ik heb.. Verschrikkelijk!! Nu gebruik ik waterproof make-up voor mijn gezicht. Maar omdat er allemaal deukjes in mijn huid zitten, zie je het gewoon als ik in de zonlicht sta.. Wie heeft dit ook? Wat heb je eraan gedaan? Wat kun je er aan doen? ENZ>>> Alvast bedankt.. ik heb dat ook en verwijde porien, echt vreselijk. ik heb gelukkig nooit een opmerking gehad hierover. de huisarts doet er niks aan.

fraku1
15-03-2010, 17:56
hallo gebruik de kuurolie van naturalope haalt littekens weg en maak je huid als een baby huid haalt ook rimpels en maak je huid gaaf.

farida27
15-03-2010, 22:00

hallo gebruik de kuurolie van naturalope haalt littekens weg en maak je huid als een baby huid haalt ook rimpels en maak je huid gaaf. salaam oe3aikoem, waar kan je dat kopen? mijn broer heeft last van littekens hij heeft van alles geprobeerd..mess dat deze bij hem helpt inschl.