Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ' Kussen is.. '

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
04-07-2004, 13:15

Ik vind kussen echt zo vies eik. Ik weet nie waarom? Bah al die speeksel die ze wissellen als ze kussen en bacterien enzo. Eiouk. BAAAH. DAMN!! Toen me ex me vroeg om hem te kussen wayaaw ik wou toen echt nie ik vind da vies vies vies!!! Ik ging bijna huilen. Nooit wil ik da doen!!! Wie vind da ook zo vies?.

tatouzient
04-07-2004, 13:34
kusse is een vorm van intimiteit tss man en vrouw... is iets da je uit liefde doet... kusse is tegenwoordig iets geworde als ademhale... iedereen kust er mr op los...

cj_tetuani
04-07-2004, 13:40
Origineel gepost door tatouzient kusse is een vorm van intimiteit tss man en vrouw... is iets da je uit liefde doet... kusse is tegenwoordig iets geworde als ademhale... iedereen kust er mr op los... Kussen in een vorm van intimiteit tussen man en vrouw als zij getrouwd zijn dan pas kun je zeggen het is iets dat je uit de liefde doet dan pas ben ik met je eens en je hebt gelijk iedereen kust er maar op los was maar geblijven bij het kussen.................. mahsllah ya rabbi testarna

lhouceimagirl1
04-07-2004, 13:42
whahaha, walahila bleef het maar bij meeste mensen bij kussen, die vind ik goed tetuani

tatouzient
04-07-2004, 13:42

Origineel gepost door cj_tetuani Kussen in een vorm van intimitiet tussen man en vrouw als zij getrouwd zijn dan pas kun je zeggen het is iets dat je uit de liefde doet dan pas ben ik met je eens en je hebt gelijk iedereen kust er maar op los was maar geblijven bij het kussen.................. mahsllah ya rabbi te staran ik heb met nadruk 'man en vrouw' geschreve en ni tss twee geliefdes, minnaars of wa dan ook ;) was t maar gebleve bij kusse? ni mee eens, elke vorm van intimiteit da vr het huwelijk plaatsvind is ni goe te keure... misschien is t een erger dan t andere mr tis allemaal ni toegestaan...

Casaouia_Style
04-07-2004, 13:52
Origineel gepost door La__Haine Maar kijk ook zijde getrouwd. Da blijft toch vies? Of nie? Die bacterien enzo. En speeksel.. :hihi: weet je dat dat heel gezond voor je gebit is... stond in de krant zoiets :maf2:

lhouceimagirl1
04-07-2004, 13:54
Origineel gepost door La__Haine Maar kijk ook zijde getrouwd. Da blijft toch vies? Of nie? Die bacterien enzo. En speeksel.. wat praat je onzin meid? als je met elkaar trouwt dan weet je dat je alles met elkaar gaat doen... dus wat is er vies aan als jullie allebei hygiench zijn :D en als jij dat zo vies vind vraag m of ie zijn tanden wilt gaan poetsen voor je met m gaat zoenen :giechel: :giechel:

lhouceimagirl1
04-07-2004, 13:56
Origineel gepost door Casaouia_Style :hihi: weet je dat dat heel gezond voor je gebit is... stond in de krant zoiets :maf2: whhahaha ik he eerder van gehoord.. maar er ston dat zoenen goed voor je hart ofzo niet voor je gebid :D

MoEtJe_MoEtJe
04-07-2004, 14:03
Origineel gepost door La__Haine Ik vind kussen echt zo vies eik. Ik weet nie waarom? Bah al die speeksel die ze wissellen als ze kussen en bacterien enzo. Eiouk. BAAAH. DAMN!! Toen me ex me vroeg om hem te kussen wayaaw ik wou toen echt nie ik vind da vies vies vies!!! Ik ging bijna huilen. Nooit wil ik da doen!!! Wie vind da ook zo vies? op de wang ! is toch niks mis mee

mariam89
04-07-2004, 15:32
Origineel gepost door La__Haine Ik vind kussen echt zo vies eik. Ik weet nie waarom? Bah al die speeksel die ze wissellen als ze kussen en bacterien enzo. Eiouk. BAAAH. DAMN!! Toen me ex me vroeg om hem te kussen wayaaw ik wou toen echt nie ik vind da vies vies vies!!! Ik ging bijna huilen. Nooit wil ik da doen!!! Wie vind da ook zo vies? :hihi: :giechel:

donice
04-07-2004, 15:38
a vieze **** hoe weet jij dat kussen vies is als je een echte moslima vrouw bent a **** **** ga ergens anders de nep moslima uithangen met je vriendjes .................................................. ........................ **** hou je bek voor al die dingen dat ik doe krijg ik landelijk respect

sneakynawal
04-07-2004, 15:40
Landelijk respect? :D

sneakynawal
04-07-2004, 15:44
Origineel gepost door La__Haine Wees duidelijker. Ik doelde niet op jou.

sneakynawal
04-07-2004, 15:47
Origineel gepost door La__Haine Je ging me toch nie meer citeren? Klopt en nu doe ik het weer. :o Maar dat terzijde. Ik citeerde omdat jij mij citeerde. Zo is het overzichtelijker, vind je ook niet?

Schatjee
04-07-2004, 17:18

Origineel gepost door La__Haine Ik vind kussen echt zo vies eik. Ik weet nie waarom? Bah al die speeksel die ze wissellen als ze kussen en bacterien enzo. Eiouk. BAAAH. DAMN!! Toen me ex me vroeg om hem te kussen wayaaw ik wou toen echt nie ik vind da vies vies vies!!! Ik ging bijna huilen. Nooit wil ik da doen!!! Wie vind da ook zo vies? ik ook :hihi:!

Pagina's : [1] 2 3 4