Bekijk originele versie : wat vinden jullie van bimeiden en lesbische meiden
bint_duh_bledie
04-07-2004, 12:12
nee dat mag niet dat kan niet
en ik accepteer het niet
vies vind ik het blehhg
Misselijkmakend. Kan gewoon niet.
Owhh keeej...MoiGirlie : je voelt wel dergelijk aan gesproken door La__Haine ze zegt tog dat het haar niet interessert zo mag ze niet greaeren ofzo dawm girieg hoor....een ja het intresert mij ook niet die lesbie gedoe ze moeten mij maar met rust laten een niet zeggen je reagert omdat het je intressert ik reager omdat ik me menig wil geven jij hebt dit topic geopen zo dat wij reageren een dat doet La__Haine en ik :moe:
sweet_nadoria
04-07-2004, 12:22
Nee .. kan niet !!
Het is tegen het geloof ...
Wa alaikoum salam wa rahmatoelah wa barektoehoe
S. Nadoria
bint_duh_bledie
04-07-2004, 12:25
Origineel gepost door La__Haine
Jij domme kaashaas.
Ga ga gouda fretten.
:maf2: hla taal
Origineel gepost door bint_duh_bledie
:maf2: hla taal
:hihi:
Of niet...laat haar maar lekker een gooie ogen zoeken en een vernieuwde hersen zo te zien zijn haar oude hersen niet goed aan het werk....ga is naar www.zoekenleven.nl heeft ze hard nodig
Origineel gepost door La__Haine
Wollahila.
Eerst opent ze een topic zodat leden gaan reageren.
En dan zegt ze da ik wa nuttigs moe gaan doen.
Echt dom wijf da ze is.
PobriSita
04-07-2004, 12:29
Moeten ze lekker zelf weten.
die cheez head(nederlanders) hebben haar hersen gespoeld
[qoute]Origineel gepost door La__Haine
Of da ze ne leven gaat downloaden bij kaZaa hahaha.[/quote]
:lol: hahaha
PobriSita
04-07-2004, 12:34
Leef en Laat leven. Geef geen commentaar en heb geen vooroordelen. De Dag Des Oordeels zal genoeg zijn voor elk persoon.
PobriSita
04-07-2004, 12:45
Ja ze vroeg wat jullie er van vonden, jullie hoeven haar er niet gelijk op aan te vallen!
Laat iedereen in zijn/haar waarde. Ook al is diegene homo of lesbie, laat ze lekker, ik denk dat ze zelf wel weten wat ze doen.
:moe: :moe: :moe: :moe: :moe:
ja liefe sgat doen we...zij valt La__Haine gelijk aan hoezo dat..nou dan doe je het trug laat je het niet achter je...ik weet wat je bedoelt...maar ze moet niet zeggen dat ze niet op alle topics moet reageren is haar probleem niet die van MoiGirlie
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.