Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Tijd Vliegt............................................ ....

_MaJesTeiT_
02-12-2002, 21:52

Hallo luitjes, Alles goed daar aan de andere kant.......... Waarom gaat alles zo snel tegenwoordig, de tijd vliegt zo om. Waarom gaat het leven zo snel? Kijk maar het is al weer 2 december... De Ramadan is weer bijna afgelopen en het is al bijna 2003. We worden elke dag een stukje ouder. Kan iemand mij vertellen, waarom alles zo snel gaat tegenwoordig.... Het leek net of je gisteren nog een baby was en zat te kruipen, nu ben je al een grote jongen of meid, die af en toe te koppig is.... Ik hoor jullie reacties wel.. Groetjes Saida ;)

Dida
02-12-2002, 21:55
Ja.. de tijd gaat zeker snel.. maar ja het komt om de tijd waar we nu in leven.. er zal ook een tijd komen dat een jaar een maand zal duren..en de maand zal duren net als een week..en de week net als een dag..en de dag net als een uur...maar dat is wanneer het bijna de einde van de wereld is..:( ...maar alles goed lieffie?

RaZer
02-12-2002, 21:55
Gisteren was je nog een baby en zat je nog te kruipen :D... Geintje ;).. ik zou het niet weten maar het voelt wel zo aan...

Arifie
02-12-2002, 21:57
Ewa de einde van de wereld is nabij. Dit is een van de tekenen

_MaJesTeiT_
02-12-2002, 21:57

Origineel gepost door -RaChiDa¿- Ja.. de tijd gaat zeker snel.. maar ja het komt om de tijd waar we nu in leven.. er zal ook een tijd komen dat een jaar een maand zal duren..en de maand zal duren net als een week..en de week net als een dag..en de dag net als een uur...maar dat is wanneer het bijna de einde van de wereld is..:( ...maar alles goed lieffie? elhamdoelilah alles gaat goed met mij en met jou ook inschagelah?? Heb het alleen druk met school, loop stage ben kapot als ik thuis ben........ :( hoort erbij he... Ik hoop dat alles verder met jou goed gaat en doe rustig aan he. groetjes Saida ;)

Dida
02-12-2002, 22:00
Origineel gepost door Saida elhamdoelilah alles gaat goed met mij en met jou ook inschagelah?? Heb het alleen druk met school, loop stage ben kapot als ik thuis ben........ :( hoort erbij he... Ik hoop dat alles verder met jou goed gaat en doe rustig aan he. groetjes Saida ;) Goed om dat te horen :goedzo: ..maar ja..die stage blijft toch wel leuk he ? dat is het belangrijkste..:) Met mij gaat het goed..kheb de laatste tijd veel vrij van school..of zal ik zeggen..ik neem vrij..:hihi:

saidaaatje
02-12-2002, 22:04
ja damn ttijd gaat zo snel niet normaal meer.........maar volgens mij is dat een teken ofso....:(

Dida
02-12-2002, 22:05
Origineel gepost door Super_Marokkaan het is een van de tekenen van de dag des oordeels: :) De tijd zal sneller voorbij gaan. Aboe Hoerairah (radia allahoe anhoe) heeft overgeleverd dat de Profeet heeft gezegd: “Het Uur zal niet komen totdat de tijd zo snel zal passeren, dat een jaar (voorbijgaat alsof het) een maand is, en een maand als een week, en een week als een dag, en een dag als een uur en een uur als de tijd die men nodigt heeft om een palmblad te verbranden.” :zwaai: Youssef JA juist hem :goedzo: Hier dacht ik dus ook aan..netjes van je ...;)

TwinkleEye_19
02-12-2002, 22:58
Origineel gepost door Saida Hallo luitjes, Alles goed daar aan de andere kant.......... Waarom gaat alles zo snel tegenwoordig, de tijd vliegt zo om. Waarom gaat het leven zo snel? Kijk maar het is al weer 2 december... De Ramadan is weer bijna afgelopen en het is al bijna 2003. We worden elke dag een stukje ouder. Kan iemand mij vertellen, waarom alles zo snel gaat tegenwoordig.... Het leek net of je gisteren nog een baby was en zat te kruipen, nu ben je al een grote jongen of meid, die af en toe te koppig is.... Ik hoor jullie reacties wel.. Groetjes Saida ;) Hmm, de tijd gaat niet te snel, wij zijn te langzaam:stout: