Bekijk originele versie : Wil een telefoon met internet, welke???
Ik heb er geen kaasblokje van gegeten, vandaar jullie advies; ik wil een telefoon met internet. Ik heb momenteel een abbo bij T-mobile lopen. Mijn contract loopt binnenkort af. Ik wil nu heel graag een telefoon met internetverbinding. Ik zag dat de Blackberry's erg in trek zijn, maar na wat gegoogled te hebben ben ik het spoor bijster??!!
Ik zoek een betaalbare telefoon waar je mee kan internetten. Welke zijn aan te raden? Hoe doe je dat met je abbo en internet??
Alle ditjes en datjes zijn welkom! :goedzo:
Superficial
07-03-2010, 01:17
Ok, na heeel lang zoeken ben ik zelf in okt. voor een T-mobile abonnement gegaan bij en Blackberry Curve 8900. Serieus de beste telefoon die ik ooit heb gehad! Ok, er lopen veel mensen mee maar dat is niet voor niets. Ik heb een flex 25 abonnement voor 1 jaar en heb niets bij hoeven te betalen. Je betaalt echter wel 11.90 eur. aan onbeperkt internet & ik dus 25 erbij als beltegoed.
Ik en nog velen met mij hebben dit abonnement afgesloten via GSMWEB.NL. Zij zijn echt spotgoedkoop. Mijn tip: check eerst deze site voor je winkels gaat bezoeken.
PM maar als je meer info wilt!
Ok, na heeel lang zoeken ben ik zelf in okt. voor een T-mobile abonnement gegaan bij en Blackberry Curve 8900. Serieus de beste telefoon die ik ooit heb gehad! Ok, er lopen veel mensen mee maar dat is niet voor niets. Ik heb een flex 25 abonnement voor 1 jaar en heb niets bij hoeven te betalen. Je betaalt echter wel 11.90 eur. aan onbeperkt internet & ik dus 25 erbij als beltegoed.
Ik en nog velen met mij hebben dit abonnement afgesloten via GSMWEB.NL. Zij zijn echt spotgoedkoop. Mijn tip: check eerst deze site voor je winkels gaat bezoeken.
PM maar als je meer info wilt!
Bedankt voor je reactie! Waarom heb je flex, i.p.v. relax? Is dat duurder?
Ik zie op de site alleen relax 25 staan...
CasaBella
12-03-2010, 20:51
bb :banana:
Nokia E72 ,
echt een geweldige mobiel ik zit er
nu mee op m.nl!
Nokia E72 ,
nu mee op m.nl!
Waar heb je hem gekocht en voor hoeveel?
BB moet je alleen kopen als je gaat pingen, als je een leuke gadget wil moet je kijken naar de iphone.
Nokia E72 ,
nu mee op m.nl!
Ik ook, maar ik heb een blackberry.
Nokia E72 ,
nu mee op m.nl!
Voor hoeveel heb je die?
N_a_i_m_A
21-03-2010, 22:38
BB is een leuke telefoon, maar verder ook niet erg boeiend. Iedereen loopt ermee en dat maakt het voor mij niet erg bijzonder. Het grootste nadeel aan een BB is, het internet! Je kunt niet fatsoenlijk internetten, het loopt steeds vast. Ik heb dit ook van meerdere BB-gebruikers gehoord.
Met de Iphone heb ik ook een aantal probleempjes gehad, maar gezien het internetgebruik is ie zeker perfect. Het is supersnel en loopt zelden vast.
l0velyMe
22-03-2010, 13:23
BB is een leuke telefoon, maar verder ook niet erg boeiend. Iedereen loopt ermee en dat maakt het voor mij niet erg bijzonder. Het grootste nadeel aan een BB is, het internet! Je kunt niet fatsoenlijk internetten, het loopt steeds vast. Ik heb dit ook van meerdere BB-gebruikers gehoord.
Met de Iphone heb ik ook een aantal probleempjes gehad, maar gezien het internetgebruik is ie zeker perfect. Het is supersnel en loopt zelden vast.
Nou internet op mijn BB doet het anders super. :confused:
intissar27
24-03-2010, 18:13
Volgens mij ligt het aan de provider of je een goede internetverbinding hebt. Ik heb een abonnement afgesloten bij Vodafone en ben er erg tevreden over. Ik heb een abonnement van 35 euro en heb onbeperkt internet en 200 belminuten en smsen. Mij maakt het niet of het duur is, als ik maar geen problemen heb met mijn abonnement. Oja, ik ben in het bezit van een Nokia n97 mini.In het begin was het wel even wennen, maar kan nu echt niet zonder...Een aanrader!
Groetjes Intissar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.