Bekijk originele versie : wie kan mij advies geven
sweety21
04-07-2004, 04:21
2 jaar geleden ontmoete ik op de chat een jongen hij woont in marokko in tanger.
we hadden eerst allebei geen bedoelingen maar na 2 jaar chaten zijn we gewoon echt verliefd geworden we praten via msn elke dag uren met elkaar.
en we bellen veel en hij stuurt ook vaak cadeua;s naar mij .
we willen elkaar nu gewoon graag ontmoeten en we hebben afgesproken dat ik over 3 week bij hem zou komen.
alleen twijfel ik nu wat als we elkaar straks in het echt niks vinden wat ik mij bijna niet kan voorstellen.wat moet ik doen??
graag alleen seriueze reacties...
Dawud_24
04-07-2004, 10:58
salaam alikom zusje
mag ik vragen waarom zou je eerst naar zijn huis gaan, kan je hem niet in een openbaar plaats eerst ontmoeten ?
groetjes
misz_bella
04-07-2004, 11:48
Origineel gepost door Dawud_24
salaam alikom zusje
mag ik vragen waarom zou je eerst naar zijn huis gaan, kan je hem niet in een openbaar plaats eerst ontmoeten ?
groetjes
ja dat snap ik ook al niet, waarom naar zijn huis gelijk :confused:
sweety21
04-07-2004, 12:06
omdat ik daar verder niemand heb alleen hier in nederland.
dus ik weet niet hoe we elkaar kunnen ontmoeten.
op een normale manier
Hij moet maar naar jou toe komen .,
Dawud_24
04-07-2004, 13:05
Origineel gepost door sweety21
omdat ik daar verder niemand heb alleen hier in nederland.
dus ik weet niet hoe we elkaar kunnen ontmoeten.
op een normale manier
ik zou je niet adviseren naar maroc te gaan om hem te ontmoeten als je dat doet dan zal zijn familie het volgende over je denken:
dat je een heel goedkope meid bent en je niemand kont vinden in nl om op een normal manier te gaan trouwen tot je zo een grootte stap heb genomen en naar maroc gereisd.
wat denk je zelf aan een jonge meid zonder familie in maroc die zou je aanstaande schoonzusje/schoondochter woord zou je ze niet geodkop over koemen?
Groetjes
dawud
sweety21
04-07-2004, 13:33
dawud: om op jou vraag een antwoord te geven.
zijn ouders weten het en alleen zijn vader heeft er meer moeite mee .
maar accepteren het wel.
hij is daar afgestudeert en heeft een eigen huis
zijn ouders wonen zelf niet in tanger.
we hebben gezien omstandigheden afgesproken dat ik naar hem zou komen.
mijn probleem en twijfels zijn alleen wat als het nou tegenvalt en het niks word!?
Nissrine_1983
04-07-2004, 13:37
Ik ben met iedereen die hierboven heeft gereageerd mee eens, laat hem maar naar Nederland komen.
En je zegt dat je beng bent dat je elkaar minder leuk gaat vinden als jullie elkaar persoonlijk zien.
Je bent toch op zijn innerlijk gevallen, dus wat maak je, je dan druk. :confused:
Salaam meid,
Je doet er verstandig aan in ieder geval niet alleen te gaan, en ook doe je er verstandig aan een eigen apartement/hotelkamer te regelen alvorens je gaat.
Onder geen beding moet je afhankelijk van hem zijn, en ook doe je er verstandig aan niet bij hem thuis af te spreken, maar ergens openbaar.
Mocht het verkeerd uitpakken, dan kun jij samen met degene waar je mee in Tanger bent je vermaken, en een leuke vakantietijd hebben.
Ik wens je in iedergeval veel succes er mee!
Overigens, wees wel op je hoede dat het hem niet alleen om "papieren" te doen is, maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
Liefs,
Heiba
sweety21
04-07-2004, 13:47
ja heiba ik wou eerst ook daar in een hotel blijven maar hij zegt dat het niet nodig was om zoveel geld uit te geven en dat ik bij hem kan verblijven aangezien hij genoeg plaats heeft.
maar ik zit er zelf ook aan te denken dit toch te doen.
zodat ik niet afhankelijk ben van iemand.
maar het blijft toch een grote stap.
maar mijn gevoel blijft zeggen dat het goed zit.
lela_Hanan
04-07-2004, 14:13
ja heiba ik wou eerst ook daar in een hotel blijven maar hij zegt dat het niet nodig was om zoveel geld uit te geven en dat ik bij hem kan verblijven aangezien hij genoeg plaats heeft.
:jammer: Meid mensen hebben tweede gezichten...!!! En waarom in zijn huis slapen..? Denk je niet dat meneertje bijbedoelingen heeft?
Ik zou zeggen think twice before you do something, zoiets kan je hele leven in de puin halen.
Als je hem zo graag wilt zien..omdat jullie elkaar al een tijdje kennen vraag hem zelf is om naar Nederland te komen. En als hij die stap neemt dan weet je dat hij het waard is en zo niet... Is hij het niet waard.
Meid nogmaals ik wil het beste met je..
Queen41Day
04-07-2004, 17:13
Weetje, ik begrijp niet waarom hij niet naar jou toekomt???
Ik als vrouw zijnde, zou echt niet in mijn eentje naar marokko gaan om mn chatvriend te ontmoeten.. Kijk, als je op vakantie gaat met je ouders/familie dan is het een ander verhaal maar in je 1tje helemaal naar marokko voor een gozer..
meid denk goed na en neem geen overhaast beslissingen!
waarom komt hij zelf eigenlijk niet, ik kan nergens in je verhaal terug lezen.. waarom..??
sweety21
04-07-2004, 17:58
hij zou ook inderdaad bij mij kunnen komen maar werkt dit net zo makelijk als andersom ivb met visa en zo ik heb namelijk gehoord dat ik hem zou moeten uinodigen wil hij hier komen en dat het niet zo makkelijk gaat,wie weet hier meer oevr en hoe ik dit kan doen.
Ieder kwaad komt vanuit onverwachte hoek.
Je gaat er nooit van uit dat er je iets ergs gebeurt.... Never!
Maar als je wat overkomt straks dan kun je jezelf wel voor je kop slaan.
Wees op je hoede, & take care of yourself. Wie anders doet dit dan, indien jij niet voor jezelf zorgt???
samiraappie
06-07-2004, 12:36
dom dom dom, je weet toch donders goed dat dat niet te vertrouwen is ik wens je veel succes en luister naar de adviezen die anderen je geven.
en meid die jongens van daar zijn maar naar een ding uit en dat is papieren........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.