Bekijk originele versie : vrouw word dikker en dikker ...
Bondlady
14-08-2004, 00:23
Origineel gepost door Boehajoef
Thanx meid.
We spreken elkaar nog wel.
Thalla.
Insha allah
YW:zwaai
Boehajoef
14-08-2004, 02:14
Origineel gepost door Bondlady
Insha allah
YW:zwaai
ben er weer. :cool:
Maiden_Woman
14-08-2004, 03:01
Origineel gepost door ik_oke_is
wat als je vrouw dikker en dikker word???
vroeger was het leuk als ze boven op je lag te stoeien enzo
nu probeer je het te beperken, omdat je je ribben niet wilt
breken
hoe zeg je dat aan haar ?
:maf:
Nou, je kunt er heel voorzichtig over beginnen dat het je is opgevallen dat ze de afgelopen tijd wat is aangekomen, en vraag haar dan waarom dat is. Misschien is er iets mis.
Vraag het haar voorzichtig, en blijf heel beleefd en respectvol. Het gewicht is voor een vrouw een heel gevoelig onderwerp, en je zult haar heel snel kwetsen als je iets zegt als:"Je bent veel te dik, ik vind je lelijk, je moet afvallen!"
Praat er met haar over, maar als ze zelf tevreden met haar lichaam is, blijf dan niet elke dag doorzeuren. Als ze gaat afvallen, dan doet ze dat omdat ze dat zelf wil, en niet omdat anderen dat willen.
Neem dat aan van een vrouw die zelf ook wat steviger is. Mijn tante (die ook nog eens naast me woont!) zeurt elke keer als ik haar zie van:"Zou je niet gaan sporten en wat afvallen enzo?" Echt waar, elke keer. Ik word er ziek van! En het helpt toch niet, want ik ben zelf wel tevreden met mezelf.
Het enige dat verandert is dat je een hekel gaat krijgen aan die persoon die je elke keer lastigvalt. Dus, begin er voorzichtig over, en vraag wat er is, en of ze er wat aan wil doen. Dwing haar nergens toe, dat werkt toch niet.
Veel succes, en inscha' Allah komt het allemaal goed...
shakirabouss
14-08-2004, 16:34
Origineel gepost door Bondlady
Intelligentie? Ik:haha:, godAllemachtig begint ze weer:
Wanneer jij jouw woordenboek zult gaan opbergen zal ik weer met je discussieren, Capiche?
:moe:
O. MY. GOD.
nogmaals jou niveau stemt me niet afgunstig en ik zal het bij deze reactie laten want het is ver ( heeeel ver) beneden mijn niveau dit "gesprek" met jou voort te zetten. Ook zou ik je aanraden de film blood in blood out te gaan kijken misschien dat je er weer wat "dingetjes" bijleert. ( ECHT het is nóg erger met je gesteld dan ik dacht) Lajjhdiek.
miss_saliha
15-08-2004, 14:52
Origineel gepost door ik_oke_is
wat als je vrouw dikker en dikker word???
vroeger was het leuk als ze boven op je lag te stoeien enzo
nu probeer je het te beperken, omdat je je ribben niet wilt
breken
hoe zeg je dat aan haar ?
:maf:
Als je zeker weet dat je van der houd dan heb je eigenlijk niets te klaagen of ze nou dik is of niet het draait om liefde maar blijkbaar is dat niet zo he..
-XxX-
MINDER BATATA LATEN ETEN :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.