Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : beste versiertruck

Pagina's : [1] 2 3 4 5

lady_khadija
03-07-2004, 23:37

de beste die ik ooit heb gehoord (was vandaag nog gebeurd) is: ''ewa, ken je me niet meer? ik zat bij je op school '' ik kon met moeite mijn lach inhouden....:hihi: ik d8 echt bij mezelf: hoe komen ze hierbij?? :maf: mijn complimenten jongens....:D nou meiden, vertel eens jullie ervaringen.....:D

Tjakka_man
05-07-2004, 08:40
Had ik niet nodig..ik hoefde ze alleen aan te kijken en te lachen..enneh mijn spontane leuke praatjes deden de rest van het werk.

chicamaroquia
05-07-2004, 10:14
Wat is een versiertruck? Is dat een soort auto?! :maf3:

ik_oke_is
05-07-2004, 10:37
ik_oke_is : "hey hallo :bloos: " zij negeert me :ego: ik_oke_is: "heyyyyyy salaam " zij kijkt geirriteerd om , en antwoord , "ik wil niet midden op straat lastig gevallen worden" :kwaad: ik_oke_is: "oow; wagha, ik probeer het om de hoek nog een keer ". toen moest ze lachen :melig: :maf:

Omaima0
05-07-2004, 12:23

hahahahaah ziek!!! :maf: :lol:

LaLa_SoFiA
05-07-2004, 12:53
Origineel gepost door ik_oke_is ik_oke_is : "hey hallo :bloos: " zij negeert me :ego: ik_oke_is: "heyyyyyy salaam " zij kijkt geirriteerd om , en antwoord , "ik wil niet midden op straat lastig gevallen worden" :kwaad: ik_oke_is: "oow; wagha, ik probeer het om de hoek nog een keer ". toen moest ze lachen :melig: :maf: whahahahahaahha :maf:

mercedesje
05-07-2004, 12:54
Heb je overal een antwoord op dat aandacht trekkend is dan??? :hihi:

Habibinur
05-07-2004, 13:05
Iedereen versiert weleens maar dat mensen mij andere namen gaan geven dat behekel ik enormmmmmmmm! Wordt ineens een Fatma of een Layla ofzo!!!!!!!!!!!! Wat ik wel leuk vond is: Kom je net uit de hemel vallen? want heb nog nooit zoiets moois gezien!

cj_tetuani
05-07-2004, 13:06
Origineel gepost door lady_khadija de beste die ik ooit heb gehoord (was vandaag nog gebeurd) is: ''ewa, ken je me niet meer? ik zat bij je op school '' ik kon met moeite mijn lach inhouden....:hihi: ik d8 echt bij mezelf: hoe komen ze hierbij?? :maf: mijn complimenten jongens....:D nou meiden, vertel eens jullie ervaringen.....:D 120. Hij doet hun beloften en wekt begeerten en Satan belooft hun niets dan bedrog.

Thamazightje
05-07-2004, 14:10
Origineel gepost door ik_oke_is ik_oke_is : "hey hallo :bloos: " zij negeert me :ego: ik_oke_is: "heyyyyyy salaam " zij kijkt geirriteerd om , en antwoord , "ik wil niet midden op straat lastig gevallen worden" :kwaad: ik_oke_is: "oow; wagha, ik probeer het om de hoek nog een keer ". toen moest ze lachen :melig: :maf: ze3ma ze3ma... die meiden rennen weg als ze jou zien... :maf:

ik_oke_is
05-07-2004, 14:53
Origineel gepost door Thamazightje ze3ma ze3ma... die meiden rennen weg als ze jou zien... :maf: :hihi: bedankt hoor :kwaad: :maf:

Schatjee
05-07-2004, 14:55
Origineel gepost door ik_oke_is ik_oke_is : "hey hallo :bloos: " zij negeert me :ego: ik_oke_is: "heyyyyyy salaam " zij kijkt geirriteerd om , en antwoord , "ik wil niet midden op straat lastig gevallen worden" :kwaad: ik_oke_is: "oow; wagha, ik probeer het om de hoek nog een keer ". toen moest ze lachen :melig: :maf: :hihi:!

igzeneej
05-07-2004, 15:45
Een glimlachje zou al genoeg moeten zijn als het wederzijds is krijg je er een terug.... Zo niet, Pech gehad.... Beter kan het toch niet!!! Doei

alhoceimachaima
05-07-2004, 15:49
Origineel gepost door ik_oke_is ik_oke_is : "hey hallo :bloos: " zij negeert me :ego: ik_oke_is: "heyyyyyy salaam " zij kijkt geirriteerd om , en antwoord , "ik wil niet midden op straat lastig gevallen worden" :kwaad: ik_oke_is: "oow; wagha, ik probeer het om de hoek nog een keer ". toen moest ze lachen :melig: :maf: hahahdie is goed:haha:

Thamazightje
05-07-2004, 15:52

Origineel gepost door ik_oke_is :hihi: bedankt hoor :kwaad: :maf: geen dank :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5