Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezocht: Columnisten voor multiculturele blogsite

een_allochtoon
05-03-2010, 18:07

Voor een nieuwe blogsite zijn wij op zoek naar enthousiaste columnisten. Ons doel: Een sterke band met jongeren (ons publiek) is volgens ons de oplossing om jongeren van verschillende achtergronden met elkaar in contact te brengen. Beter begrip tussen jongeren van verschillende afkomsten is onze visie. Kan jij je vinden in deze visie en denk jij een bijdrage te kunnen leveren aan onze website of wil je gewoon wat meer informatie, mail ons dan zo snel mogelijk op: info@bengekleurd.nl

Samira222
05-03-2010, 18:14
interessant.. is het net zoiets als wijblijvenhier.nl?

een_allochtoon
05-03-2010, 18:26
WBH is gericht op voornamelijk moslims. Wij, daarentegen, richten ons op beter begrip tussen jongeren van verschillende achtergronden en anti rascisme/discriminatie.

een_allochtoon
08-03-2010, 15:26
Bump!

Meis02
08-03-2010, 16:04

Ik zou wel meer info willen...

een_allochtoon
10-03-2010, 00:32
Het gaat over www.bengekleurd.nl. Neem een kijkje om een beeld te krijgen. De volgende link is misschien wat makkelijker: Klik (http://bengekleurd.nl/index.php?/archives/2-BenGekleurd.nl,-een-plek-voor-alle-gekleurden..html) Als je nog vragen hebt, let me know. Mods: op verzoek heb ik website adres gepost. Indien dit tegen de regels is, mijn excuses.